بالاترین ضمانت اصالت و خدمات ۵ ساله ساعت مچی در ایران | ایران تایمر

کدخبر: ۴۲۹۰۴۵
بالاترین ضمانت اصالت و خدمات ۵ ساله ساعت مچی در ایران | ایران تایمر

با توجه به تغییر سبک زندگی مردم به دلایل مختلفی مانند بیماری کرونا، صرفه جویی در زمان و هزینه و …عده زیادی که اهل خرید حضوری بودند، به خرید های اینترنتی رو آوردند. اما همیشه اطمینان کردن به فروشگاه های اینترنتی جزو دغدغه مردم بوده و همچنان می باشد.

در این مقاله به عنوان یک فروشگاه اینترنتی با یک دهه تجربه تخصصی در زمینه ساعت مچی اورجینال، میخواهیم به برطرف کردن این نگرانی ها از سمت شما پاسخ دهیم.

کارت ضمانت کالا و خدمات پس از فروش ۵ ساله ایران تایمر

شاید یکی از اولین سوال های شما در هنگام خرید ساعت مچی، اورجینال بودن آن کالا باشد. ترس هدر رفتن هزینه و زمانی که برای یک خرید غیر اورجینال صرف کنید این حق را به شما می دهد، تا به دنبال یک فروشگاه معتبر باشید. به خصوص در هنگام خرید ساعت مچی اورجینال باید دقت بیشتری کنید. چرا که از روی ظاهر ساعت، اصالت آن را نمی توان تشخیص داد.

در ایران تایمر با کارت گارانتی که به مشتریانمان ارائه می دهیم، ضمانت اصالت کالا و برندی که خریداری شده را برای همیشه تضمین کرده ایم. علاوه بر این ضمانت که به صورت کتبی است، خود را موظف به ارائه خدمات پس از فروش متفاوتی می دانیم.

معمولا برند های تولید کننده ساعت مچی، نهایت مدت گارانتی محصولات شان ۲ الی ۳ سال است. بنابراین ایران تایمر فقط برای محصولاتی که از این مجموعه خریداری می شود، بالاترین مدت گارانتی موتور (به مدت ۵ سال) را ارائه میدهد. ۵ سال گارانتی موتور ساعت مچی می تواند خیال شما را بیش از هرچیز دیگری در هنگام خرید راحت کند. همچنین اگر ساعت مچی باتری از مجموعه ما خریداری کردید و تا ۱ سال باتری آن به اتمام رسید، بدون دریافت هیچ هزینه ای تعویض باتری محصول به عهده ایران تایمر می باشد.

guarante14005-eghtesad

مزایای استفاده از خدمت جدید ایران تایمر: 

1. با در دست داشتن کارت ضمانت کالا و خدمات ایران تایمر، تا 5 سال بدون صرف هیچ هزینه ای می توانید از گارانتی موتور ساعت مچی تان بهره مند شوید.

2. ساعت شما، توسط بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان عیب یابی و تعمیر می شود.

3. تا مادامی که از محصول خریداری شده استفاده می کنید، اصالت آن کالا به صورت کتبی تضمین شده.

ایران تایمر به عنوان سایت تخصصی ساعت مچی و زیورآلات در ایران، برای فراهم کردن رفاه بیشتر ساعت دوستان در هنگام خرید خدمات متنوعی را ارائه می دهد. 14 روز مهلت بازگشت آسان کالا، خرید بصورت اقساط، انتخاب بین 3 محصول درب منزل، ارسال سریع 3 ساعته، ارسال رایگاه به کل کشور و … از نمونه خدمات هایی است که مجموعه ما برای مشتریان فراهم کرده. همچنین به عنوان ویترین بزرگی از دنیای ساعت مچی، بیش از 70 هزار مدل ساعت و 100 برند مطرح جهانی را داخل سایت گردآوری کردیم. برای اطلاعات بیشتر از کارت گارانتی مجموعه ما و دیگر خدمات مان به سایت ایران تایمر به آدرس زیر مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید