چطور از سایت‌مان درآمد بالایی داشته باشیم؟

کدخبر: ۴۳۲۳۰۰
بعضی از سایت‌های اینترنتی ماهانه چند میلیارد تومان درآمد دارند.
چطور از سایت‌مان درآمد بالایی داشته باشیم؟

 رسیدن به این درآمد کار بسیار سختی است و به زمان زیادی هم احتیاج دارد. با این حال خیلی راحت می‌توانید در ماه چند میلیون تومان از طریق سایت‌تان درآمد کسب کنید. ویژگی سایت اینترنتی این است که روش‌های مختلف و زیادی برای درآمدزایی آن وجود دارد.

در این مطلب قرار است چند روش ساده و عملی به شما معرفی کنیم که با کمک آن‌ها می‌توانید درآمد بالایی از سایت‌تان داشته باشید.

معرفی بهترین روش‌های کسب درآمد از سایت

هدف همه ما این است که درآمد بالایی از سایت‌مان داشته باشیم. به همین دلیل قبل از این که به سراغ ساخت سایت برویم باید با انواع مدل‌های کسب درآمد از آن آشنا شویم. در ادامه مهم‌ترین راه‌های درآمدزایی از سایت را به شما معرفی می‌کنیم.

محصولات فیزیکی خودتان را در سایت بفروشید

رایج‌ترین روش برای کسب درآمد از وبسایت این است که یک سایت فروشگاهی بسازید و محصولات مختلف را در آن بفروشید. فروشگاه‌های اینترنتی درآمد بسیار زیادی دارند و روز به روز هم مشتریان‌شان بیشتر می‌شود. خرید اینترنتی به شدت پرطرفدار شده و الان بهترین زمان برای ساخت فروشگاه اینترنتی است.

فروشگاه اینترنتی

ویژگی اصلی فروشگاه اینترنتی این است که هزینه راه‌اندازی آن خیلی کم است و به سرمایه بالایی احتیاج ندارد. اگر بخواهید یک مغازه در گوشه‌ای از شهر داشته باشید باید حداقل 100 میلیون تومان هزینه کنید، اما یک سایت فروشگاهی فقط حدود 1 میلیون تومان در سال برای شما هزینه دارد.

از سیستم همکاری در فروش استفاده کنید

همکاری در فروش به زبان ساده یعنی کالاها یا خدمات سایت‌های دیگر را بفروشیم و بابت آن پورسانت دریافت کنیم. این روش قطعا به اندازه فروش مستقیم درآمد ندارد و ممکن است خیلی طول بکشد تا درآمدتان میلیونی شود. البته این روش یک مزیت بزرگ دارد. با استفاده از همکاری در فروش لازم نیست محصول یا خدماتی را تهیه کنید و آن را بفروشید. به همین دلیل این روش به سرمایه اولیه برای خرید محصول نیازی ندارد.

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ کار شما را برای مدیریت سایت خیلی راحت می‌کند. با این روش لازم نیست کالاها را بسته کنید و برای مشتری بفرستید. همه این کارها به عهده فروشگاهی است که با آن همکاری می‌کنید. شما این وسط فقط نقش یک معرف را دارید و به ازای هر خریدی که از طریق سایت شما انجام می‌شود، درصدی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنید.

تبلیغات اینترنتی در سایت‌تان نمایش دهید

خیلی از افراد علاقه‌ای به فروش محصول در اینترنت ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، روش‌های دیگری برای درآمدزایی از طریق سایت وجود دارد. احتمالا سایت‌های زیادی مثل زومیت و چطور را دیده‌اید که محصولی برای فروش ندارند. به نظر شما سایت‌های دانلود فایل که برنامه‌ها و فایل‌های مختلف را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند، هزینه‌های سایت را از کجا تامین می‌کنند؟

این نوع سایت‌ها بخش زیادی از درآمدشان را از طریق تبلیغات اینترنتی به دست می‌آورند. اگر به چندتا از این سایت‌ها وارد شوید حتما تعدادی بنر تبلیغاتی در آن‌ها می‌بینید. هر چقدر بازدیدکنندگان یک سایت بیشتر باشد قطعا درآمد آن هم از طریق تبلیغات بیشتر می‌شود.

کسب درآمد

برای کسب درآمد از طریق تبلیغات اینترنتی می‌توانید از سایت‌هایی مثل یکتانت استفاده کنید. این سایت‌ها کدی را در اختیار شما قرار می‌دهند که باید آن را در سایت خودتان بگذارید. به این ترتیب بنرهای تبلیغاتی در سایت شما نمایش داده می‌شود. حالا به ازای هر کاربری که روی این بنرها کلیک کند، مبلغی به حساب شما افزوده می‌شود. به همین راحتی می‌توانید از سایت‌تان کسب درآمد کنید.

محصولات مجازی را به صورت اینترنتی بفروشید

تفاوت اصلی محصولات مجازی با کالاهای فیزیکی این است که لازم نیست آن‌ها را برای مشتری ارسال کنید. محصولات مجازی معمولا به صورت فایل هستند و مشتری بعد از پرداخت هزینه، آن‌ها را دانلود می‌کند. 

طراحی فروشگاه اینترنتی برای فروش فایل یک روش عالی برای کسب درآمد از فضای مجازی است. در این روش به سرمایه بالایی برای خرید محصولات و انبار کردن آن‌ها نیاز ندارید.

به عنوان نمونه اگر طراحی با فتوشاپ را بلد هستید، طرح‌های مختلف مثل بنر، لوگو یا کاور پست اینستاگرام طراحی کنید و در سایت‌تان بفروشید. اگر در زمینه خاصی مهارت دارید، پیشنهاد می‌کنم ویدیوها و دوره‌های آموزشی ضبط کنید و آن‌ها را در سایت‌تان بفروشید.

از کاربران سایت حق عضویت یا اشتراک دریافت کنید

این مدل کسب درآمد مثل سایت‌های فیلیمو و نماوا است. یعنی کاربران بابت استفاده از خدمات سایت باید ماهانه یا سالانه مبلغی را به عنوان حق عضویت پرداخت کنند. مثلا می‌توانید به جای فروش مستقیم فایل‌ها یا آموزش‌های خودتان، از کاربران بخواهید اشتراک تهیه کنند تا به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

درآمد بالا

به سادگی می‌توانید یک سایت پولساز داشته باشید

برای ساخت سایت و کسب درآمد از آن لازم نیست وقت زیادی صرف کنید. سایت سازها و فروشگاه سازها در کمترین زمان و با کمترین هزینه یک سایت کامل در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از این سرویس‌ها پرتال است که 7 روز مهلت تست رایگان دارد. پس همین الان یک سایت خوب بسازید و کسب درآمد را شروع کنید.

برای شروع ساخت فروشگاه، همین الان به وب‌سایت پرتال (portal) مراجعه کنید یا روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 02191003383 داخلی 2 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید