بررسی گوشی سامسونگ a20s و سامسونگ a32

کدخبر: ۴۳۳۸۱۱
از میان برندهای مختلفی که برای گوشی تلفن همراه وجود دارد، مدل‌های گوشی سامسونگ بیشترین توجهات را به سمت خود جلب کرده‌ که دلیل این امر توانایی‌ها و عملکرد بسیار مناسب این برند بوده است.
بررسی گوشی سامسونگ a20s و سامسونگ a32

 در حال حاضر دو گوشی سامسونگ a32 و a20s بیشترین خریدار را به خود اختصاص داده‌اند که با توجه به قابلیت‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده است، می‌توان گفت که خرید موفقی خواهند بود. حال اگر نیاز به خرید یک گوشی دارید و علاقه‌مند به استفاده از برند سامسونگ هستید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را دنبال کرده تا به بررسی دو مدل از برند سامسونگ یعنی a20s و a32 بپردازیم که در این صورت حتماً برای خرید یکی از این دو مدل به نتیجه خوبی دست خواهید یافت.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ مدل a20s

از جمله گوشی‌های میان‌رده از برند سامسونگ مدل a20s است که در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های ان خواهیم پرداخت:

• طراحی و کیفیت

اولین ویژگی مشخصه در گوشی سامسونگ a20s وجود یک صفحه نمایش 6.5 اینچی است که نسبت به دیگر گوشی‌های سری A بزرگتر در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه صفحه‌ی این گوشی بسیار براق و صیقلی تولید شده است و پنلی که برای این مدل از سامسونگ در نظر گرفته شده از پلاستیک است و قرار گرفتن یک دوربین سه‌قلو در پشت گوشی نیز جذابیت‌های خاصی به آن داده است.

• صفحه نمایش سامسونگ a20s

وضوح +HD که در حد 1560*720 پیکسل است و ابعاد 19.5: 9 برای نمایشگر این گوشی، از قابلیت‌های مهم دیگری است که توسط شرکت برای این مدل از گوشی سامسونگ در نظر گرفته شده است. البته صفحه نمایش این گوشی فاقد جزئیات بوده اما کنتراست خوبی دارد. با این حال اگر تصمیم به تماشای فیلم بگیرید، می‌تواند شما را همراهی کند. همچنین اگر در فضای باز به کار کردن با سامسونگ a20s نیاز باشد، روشنایی کافی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

• دوربین سامسونگ a20s

با توجه به میان‌رده بودن گوشی سامسونگ a20s و قیمت آن می‎‌توان گفت که دوربین قرار داده شده در این گوشی از کیفیت مناسب برخوردار است. در واقع دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسل بوده که یک لنز 1.8 f نیز آن را همراهی می‌کند. ضمن اینکه دوربین‌های دیگر نیز در حد 8 و 2 مگاپیکسل هستند. از ویژگی‌های دوربین سامسونگ a20s می‌توان به فوکوس خودکار اشاره کرد و همچنین در هنگام عکس گرفتن نویز را نیز کاهش می‌دهد. 

• باتری سامسونگ a20s

ظرفیت باتری سامسونگ a20s در حد 4 هزار میلی‌آمپر است که از نوع لیتیونی خواهد بود و به طور متوسط عمر باطری این گوشی حداقل 1 شبانه‌روز است. همچنین این گوشی از شارژ سریع نیز پشتیانی خواهد کرد که قابلیت منحصربفردی برای این گوشی به حساب می‌آید. ضمناً اگر به طور مداوم با این گوشی کار کنید، شارژ باتری گوشی حداقل تا 8 ساعت دوام خواهد آورد.

• نرم افزار و سخت افزار سامسونگ a20s

برای این گوشی، اندروید 9 بکار گرفته شده و رابط کاربری آن نیز One UI است که مطمئناً از نقاط مثبت این گوشی خواهد بود. سخت افزارهای در نظر گرفته شده برای سامسونگ a20s به گونه‌ای طراحی شده‌اند که توصیه می‌کنیم که اگر نیاز به اجرای برنامه‌های سنگین دارید، بهتر است که از دیگر مدل‌های سامسونگ استفاده کنید. برای بخش نرم افزاری این گوشی نیز قابلیت سفارشی‌سازی مناسبی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

گوشی آ 32

ویژگی‌های گوشی سامسونگ مدل a32

بررسی گوشی مدل a32 از برند سامسونگ نیز در ادامه برای شما عزیزان قرار داده شده است:

• طراحی و کیفیت سامسونگ a32

نه تنها بدنه‌ سامسونگ a32 بلکه فریم آن نیز از جنس پلاستیک در نظر گرفته شده است با این حال با توجه به رنگ‌بندی بسیار مناسب این گوشی، به نظر می‌رسد که جنس بدنه از شیشه باشد. همچنین ظاهر این گوشی نشان می‌دهد که با یک تلفن همراه مقاوم روبرو هستید که البته چندان چنین به نظر نمی‌آید و حتی در برابر آب نیز مقاوم نخواهد بود. ظاهر در نظر گرفته شده برای دوربین نیز چنگی به دل نمی‌زند که البته این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است.

• صفحه نمایش سامسونگ a32

نمایشگر این گوشی مناسب است و از مهمترین نقاط قوت سامسونگ a32 به حساب می‌آید. اندازه صفحه نمایش در نظر گرفته شده 6.4 اینچ بوده که رزولوشن 1080*2400 آن را همراهی می‌کند. گفتنی است که وجود 411 پیکسل در هر اینچ، این گوشی را از حیث نمایشگر در رده‌ گوشی‌های پرچمدار قرار داده است. ضمناً رنگ و رفرش‌ریت گوشی نیز تفاوت بسیار خوبی با دیگر گوشی‌های سری A دارد که به نظر ایده‌آل می‌رسد.

• دوربین سامسونگ a32

این گوشی از یک دوربین 4گانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن با کیفیت 64 مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار داده شده است. ضمن اینکه دوربین سلفی آن نیز از کیفیت 20 مگاپیکسل برخوردار بوده که شرایط تصویر برداری بسیار خوبی را مهیا خواهد کرد.

• باتری سامسونگ a32

ظرفیت باتری گوشی سامسونگ a32 در حد 5 هزار میلی‌آمپر است که فناوری شارژ سریع را با خود بهمراه دارد. اگر به صورت مداوم با گوشی بازی می‌کنید، استفاده از این گوشی می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

• نرم افزار و سخت افزار سامسونگ a32

 One UI 3.1رابط کاربری در نظر گرفته شده در گوشی سامسونگ a32 است و بخش نوتیفکشن این گوشی آنقدر آپشن دارد که دست کاربران را برای مدیریت باز گذاشته است. برای سخت افزارهای این گوشی نیز از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده شده است که قدرت پردازش کلی گوشی را افزایش داده است. همچنین استفاده از یک رم 6 گیگابایت این سرعت پردازش را بیشتر کرده است. نهایتاً در این گوشی از یک حافظه 128 گیگاباتی برای ذخیره‌سازی بهره گرفته شده است.

گوشی 32

خرید گوشی سامسونگ مدل‌های از فروشگاه اوبو

در این مقاله سعی کردیم که به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های دو گوشی سامسونگ a20s و سامسونگ a32 بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید هر کدام از این دو گوشی را داشتید با اطلاعات بیشتری اقدام به این کار کنید. با این حال بعد از بررسی‌های مختلف، نیاز به یک فروشگاه معتبر و با سابقه برای خرید گوشی سامسونگ خواهید داشت که پیشنهاد ما استفاده از خدمات فروشگاه اوبو است. 

این فروشگاه با دارا بودن متخصصان با تجربه نه تنها شما را با مشاوره‌های قبل خرید همراهی می‌کنند، بلکه چنانچه پس از تکمیل فرآیند خرید با مشکلی روبرو شده باشید، با آغوش باز پذیرای شما خواهند بود. از مزیت‌های استفاده از فروشگاه اوبو برای خرید گوشی سامسونگ یا هر برند دیگری می‌توان به قیمت‌های استثنایی و همچنین ضمانت و گارانتی یکساله‌ی گوشی‌ها اشاره کرد. حال اگر قصد ارتباط گرفتن با پشتیبان‌های تیم متخصص اوبو را دارید، می‌توانید از راه‌های در نظر گرفته شده در ادامه‌ی مقاله استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید