معرفی شرکت باربری گل بار تهران

کدخبر: ۴۳۴۶۵۶
شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید از خانه‌ای به خانه دیگر اسباب کشی کنید و یا بخواهید از اداره خود به یک ساختمان دیگر اثاث کشی کنید.
معرفی شرکت باربری گل بار تهران

 اصولا اثاث ‌کشی دغدغه‌های زیادی دارد، علاوه بر نگرانی در مورد پیدا کردن محیط زندگی جدید و سازگاری با آن، بسته بندی و حمل و نقل وسایل به خانه و یا محل کار جدید، یکی از دغدغه‌های مهم اثاث کشی است. به احتمال زیاد در این جا به جایی‌ها برخی از وسیله‌هایتان شکسته، خراب شده و یا حتی گم شدند و این امر باعث شده تا خاطره خوشی از اثاث کشی نداشته باشید. 

شرکت باربری گل بار تهران یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در باربری و حمل و نقل است که باعث می‌شود خاطره خوشی از اسباب کشی در ذهن شما باقی بماند. اگر شما هم طالب یک اسباب کشی راحت، آسان و بی‌دغدغه هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. 

شرکت باربری گل بار، بزرگ‌ترین و بهترین شرکت باربری در سطح تهران

شرکت باربری گل بار بهترین شرکت باربری در سطح تهران است. کارکنان این شرکت تجربه‌ای چندین ساله در جا به جایی و بسته‌بندی اسباب دارند و اثاث شما را در جعبه‌های مخصوص قرار می‌دهند و با استفاده از ضربه گیرها از هرگونه آسیبی به بار شما جلوگیری می‌کنند. 

گل بار شمیرانات

چرا باید گل بار را انتخاب کنیم؟

گل بار جزو شرکت‌های باتجربه و با سابقه است که در زمینه خدمات حمل بار، اسباب کشی، جا به جایی و بسته بندی لوازم منزل و تجهیزات اداری بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. در ادامه به چند مورد از مزیت‌های این شرکت که باعث تمایز آن از سایر شرکت‌های باربری و اعتماد مشتریان به این شرکت شده است، می‌پردازیم:

• مشاوره اسباب کشی

بعد از تماس با شرکت باربری گل بار، و اطلاع این شرکت از میزان بار شما، کارشناسان می‌توانند در زمینه نیاز شما به ماشین باربری خاص و یا موارد دیگری که به راحت‌تر شدن اسباب کشی شما کمک خواهد کرد، مشاوره دهند و یا هر سوالی که در این زمینه داشتید می‌توانید پاسخ آن را از کارشناسان ماهر این شرکت دریافت کنید.   

• بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاث منزل دغدغه اصلی در هنگام اسباب کشی مخصوصا برای بانوان است. از پیدا کردن جعبه‌ و کارتن برای بسته بندی وسایل تا نحوه چیدن و قرار دادن آن‌ها کنار هم به طوری که در هنگام حمل و نقل و جا به جایی آسیب نبینند و نشکنند، که باز هم با این همه احتیاط بعد از باز کردن کارتن‌ها در خانه جدید می‌بینید بخشی از وسایل شکسته شده و آسیب دیده‌اند. 

شرکت باربری گل بار تهران این مشکل را برای شما حل کرده است. این شرکت وسایل و اثاث شما را با استفاده از جعبه‌های مخصوص بسته بندی می‌کند و با استفاده از ضربه گیرها از هرگونه آسیب به بار و اثاث شما جلوگیری می‌کند. با شرکت باربری گل بار خیالتان از بابت انتقال تمام بارها، حتی بارهای شکستنی، راحت است زیرا گل بار به شما اطمینان خاطر می‌دهد تا تمام بارهایتان را با بسته بندی اصولی به مقصد خواهد رساند. 

• حمل بار درون شهری

این شرکت باربری تهران، بارهای شما را از هر نقطه‌ای از تهران که بخواهید به نقطه دیگر آن حمل خواهد کرد. 

• حمل بار به شهرستان

اگر قصد جا به جایی و یا حمل بار به شهرستان را داشتید، شرکت باربری گل بار می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای حمل بار شما باشد، چرا که این شرکت در حمل بار به شهرستان نیز فعالیت می‌کند. 

• چیدمان وسایل خانه

چیدمان وسایل خانه یکی دیگر از خدمات کم نظیری است که توسط شرکت باربری گل بار ارائه می‌شود تا شما یک تجربه راحت و آسان از اسباب کشی داشته باشید. 

• ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

باربری گل بار به صورت شبانه روزی در خدمت شماست و شما می‌توانید در هر ساعت که بخواهید بارهای درون و حتی برون شهری خود را با کمک این شرکت جا به جا کنید. 

• ارائه انواع ماشین‌های باربری

گلبار

این شرکت با استفاده از انواع ماشین‌های باربری در خدمت شهروندان شهر تهران است. انواع ماشین‌های باربری سبک و سنگین اعم از انواع وانت، نیسان، کامیونت و کامیون‌ها در خدمت شماست. براساس نوع و اندازه بار شما، ماشین مناسب برای حمل بار اعزام خواهد شد.  

نحوه کار باربری گل بار

شما می‌توانید بعد از تماس با باربری گل بار و تعیین وقت و هماهنگی‌های لازم در زمینه میزان بار و نیز نیاز خود به ماشین باربری خاص، منتظر کادر این شرکت باشید. بعد از تماس شما افراد خبره و ماهری به محل مورد نظر شما فرستاده می‌شوند تا نوع بار، اندازه و نحوه بسته بندی آن را کارشناسی کرده و در صورت لزوم با کمک کارکنان ماهر بارها را به صورتی کاملا ایمن، در کارتن‌های بسته بندی محکم و مناسب با اندازه بار مورد نظر بسته بندی می‌کنند. 

باربری گل بار

بعد از بسته بندی، اثاث توسط کارگران ماهر در زمینه جا به جایی به ماشین حمل بار منتقل شده و با نظم و ترتیب خاصی چیده می‌شود، و با استفاده از طناب، تسمه، زنجیر و دیگر ابزار لوازم بسته می‌شنود تا در هنگام حمل و نقل و تکان‌های ناگهانی، آسیبی به وسایل وارد نشود. 

بعد از رسیدن به مقصد در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ آسیبی وسایل از ماشین تخلیه و به محل جدید برده می‌شوند. 

رزرو سرویس

بهتر است چند روز قبل از جا به جایی، با باربری گل بار تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را با کارشناسان این شرکت انجام دهید، تا در صورت نیاز به بسته بندی بار، تجهیزات لازم آماده شود و همین طور ماشین مناسب برای حمل بار شما مشخص شود.

این هماهنگی‌ها و گرفتن وقت قبلی باعث می‌شود کارکنان شرکت در زمان مشخص و به موقع در محل حاضر شوند و تاخیر نداشته باشند، تا شما هر چه سریع‌تر و با خیال آسوده به محل جدید خود اسباب کشی کنید. 

شرکت باربری گل بار با تجربه 40 ساله در زمینه حمل بار و اسباب کشی منازل و ادارات، یکی از بزرگترین و بهترین شرکت‌های باربری تهران و شمال تهران است. این شرکت با در اختیار داشتن نیروهای متخصص در زمینه حمل بار، بهره‌گیری از رانندگان با سابقه و استفاده از بهترین کامیون‌ها و ماشین‌های حمل بار از دیگر شرکت‌ها متمایز شده است. اگر شما هم خواستار یک اثاث کشی بی‌دغدغه و آسان هستید می‌توانید با شرکت باربری گل بار در ارتباط باشید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید