حرف آخر در کسب رتبه برتر کنکور با پکیج های آموزشی جدید

کدخبر: ۴۳۶۴۶۵
در این مقاله مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی رتبه نهایی فرد در آزمون کنکور را بررسی کرده و پیرامون کسب رتبه برتر کنکور با پکیج های آموزشی حرف آخر صحبت کنیم.
حرف آخر در کسب رتبه برتر کنکور با پکیج های آموزشی جدید

کنکور یکی از مهم ترین آزمون ها در طول زندگی هر فردی می باشد. گر چه این آزمون بسیار مهم است اما بسیاری از افراد به دلایل متعدد نمی توانند نتیجه خوبی از این آزمون بگیرند؛ اما چه دلایلی منجر به عدم موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز میشود؟ چرا برخی از افراد بسیار موفق بوده و رتبه های بسیار خوبی در این آزمون کسب می کنند اما تعدادی دیگر ناکام می مانند؟ در این مطلب قصد داریم از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی رتبه نهایی فرد در آزمون کنکور نام برده و پیرامون کسب رتبه برتر کنکور با پکیج های آموزشی جدید موسسه حرف آخر صحبت کنیم.

حرف آخر در کسب رتبه برتر و شکست غول کنکور

ماهیت کنکور برای بسیاری از افراد ناشناخته است. ناآشنا بودن داوطلب با نوع سوالات و شیوه پاسخ دهی به آن ها و زمان بندی نامناسب برای پاسخ به سوالات باعث شده تا این آزمون سخت به نظر برسد؛ اما بسیاری از رتبه برترهای موفق با داشتن آگاهی از نوع سوالات به راحتی توانسته اند بر این غول بزرگ غلبه کنند؛ بنابراین اولین عامل موثر در ناموفق بودن افراد را میتوان ناآشنا بودن داوطلبین با نوع سوالات مطرح شده در کنکور دانست.

دومین عامل که باعث عدم موفقیت فرد در کنکور میشود این است که فرد مطالعه جامعی روی منابع ندارد. مطالعه جامع به معنی این نیست که کل کتاب چندین و چند بار خوانده شود، بلکه به معنی این است که فرد به درک کامل و عمیقی از مفاهیم کتاب برسد.

بسیاری از عوامل برای رسیدن به درک عمیق روی مطالب آموزشی نقش دارند. کسب رتبه برتر کنکور با پکیج های آموزشی جدید حرف آخر به دلیل روان بودن شیوه بیان مطالب در محصولات بسیار آسان است. در واقع میتوان گفت شیوه تدریس صحیح و بازگو کردن مطالب درسی به بیان ساده باعث میشود داوطلب درک عمیقی از موضوع پیدا کند.

از سویی دیگر محصولات موسسه حرف آخر تمامی مطالب درسی را پوشش داده و با استفاده از آن ها کلیه مطالب درسی برای دانش آموز مرور میشود.توجه به عوامل مطرح شده و ارائه راهکار مفید برای رفع آن ها میتواند تا حد زیادی قبولی دانش آموز در کنکور را تضمین کند.

آیا محصولات و پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر را انتخاب کنیم؟

امروزه در بازار و در دنیای مجازی محصولات متعددی به عنوان محصولات کمک آموزشی کنکور موجود هستند؛ اما چگونه می توان در میان این محصولات بهترین محصول را انتخاب کرد؟ از آنجایی که کسب رتبه برتر با محصولات و پکیج های آموزشی حرف آخر در بین داوطلبین کنکور بسیار رایج شده است، داوطلبین زیادی به دنبال تهیه محصولات این موسسه هستند؛ اما آیا انتخاب محصولات موسسه حرف آخر انتخاب درستی است؟

بدیهی است که انتخاب منابع کمک آموزشی برای آزمون بزرگی چون کنکور بسیار مهم است؛ بنابراین نمی توان به هر موسسه و هر محصولی اعتماد کرد. قبل از هر چیز بهتر است نگاهی جامع به سابقه آن برند و موسسه و میزان موفقیت و رضایت داوطلبین از آن برند داشته باشیم.

موسسه حرف آخر از سال 1390 تاکنون در زمینه های مختلف همراه دانش آموزان بوده و داوطلبین رتبه برتر زیادی را در کارنامه خود دارد. محصولات آموزشی این مجموعه مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی بوده و تمامی جزئیات کتب درسی را در محصولات آموزشی خود گنجانده است.

آشنایی مدرسان این مجموعه با نوع سوالات مطرح شده در کنکور باعث شده تا کسب رتبه برتر در کنکور در بین داوطلبین بسیار آسان شود. مدرسین این مجموعه همگی دارای سابقه طولانی مدت در زمینه آموزش مفاهیم مربوطه هستند.

علاوه بر کیفیت محصولات و تدریس توسط مدرسین معتبر، قیمت مقرون به صرفه محصولات این مجموعه نیز باعث جلب رضایت بسیاری از داوطلبین شده است. مورد دیگری که داوطلبین زیادی از آن استقبال کرده اند، پشتیبانی مشاورین این مجموعه از محصولات موسسه حرف آخر است. این بدان معنی است که هر فرد بعد از خرید محصولات کمک آموزشی می تواند از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شود.

معرفی دو محصول پرفروش موسسه حرف آخر ویژه داوطلبین تجربی

منابع مختلفی برای کسب رتبه برتر در کنکور برای زیست وجود دارند اما اکثر رتبه برترهای کنکور برای موفقیت در کنکور محصولات آموزشی حرف آخر را پیشنهاد می دهند. پکیج زیست شناسی جامع (نظام جدید) و زیست شناسی جامع 6040، دو محصول بسیار پر فروش و محبوب در میان داوطلبین رشته تجربی هستند؛ اما از جزئیات این محصولات چه می دانید؟

زیست کنکور

پکیج زیست شناسی جامع (نظام جدید) + کتاب کار

در گذشته سطح سوالات مربوط به کنکور آسان تر و پیچیدگی آن کمتر بود؛ اما در سالیان اخیر شاهد این ماجرا هستیم که سوالات دروس به صورت ترکیبی از پایه های مختلف مطرح می شوند. برای مثال برای داشتن درصد خوب مربوط به درس زیست شناسی تنها مطالعه و تسلط روی زیست یک و دو و سه کافی نیست.

بلکه داوطلب باید مفاهیم مربوطه را به صورت ترکیبی آموزش ببیند. به همین دلیل پکیج زیست شناسی جامع (نظام جدید) + کتاب کار بسیار محبوب شده و فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. برای کسب رتبه برتر در کنکور استفاده از این محصول آموزشی حرف آخر توصیه می شود.

استاد روان، استاد شعبانی و استاد شاکری از اساتید مطرحی هستند که در این پکیج آموزشی مفاهیم مختلف را تدریس می کنند.

زیست شناسی جامع

کتاب زیست شناسی جامع 6040 + کتاب کار

محصول معروف دیگری که توسط موسسه حرف آخر به بازار عرضه شده است، کتاب زیست شناسی جامع 6040 + کتاب کار است. این محصول آموزشی توسط اساتیدی چون: رضا شعبانی و محمد شاکری تهیه شده است.

با استفاده از این پکیج آموزشی داوطلب می تواند به درصد بالایی از درس زیست شناسی که یکی از دروس بسیار مهم در رشته تجربی است برسد. برای استفاده از این محصول نیاز به سطح بالایی از دانش زیست شناسی نبوده و داوطلب با هر سطحی از دانش زیست شناسی می تواند مفاهیم بیان شده را درک کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید پکیج های معرفی شده به این صفحه از فروشگاه مراجعه کنید:  زیست شناسی حرف آخر

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید