بهترین مدل‌های جارو برقی در سال 2021

کدخبر: ۴۳۷۳۴۱
امروزه جارو برقی در مدل‌های بسیار مختلفی در بازار ارائه می‌شود که همین امر، کار را برای خرید جارو برقی مشکل می‌کند.
بهترین مدل‌های جارو برقی در سال 2021

در این مطلب، قصد داریم تا با معرفی بهترین و به‌صرفه‌ترین مدل‌ها شما را در یک انتخاب آسان‌تر یاری دهیم! البته بهتر است در ابتدا به معرفی جارو برقی به‌عنوان یکی از وسایل ضروری برای تمیزی خانه بپردازیم.

جارو برقی

جارو برقی وسیله‌ای است که از آن برای گرفتن گردوغبار استفاده می‌شود. روش کار به این صورت است که پمپ موجود در جارو برقی با ایجاد یک خلاء، گردوغبار را به داخل خود می‌کشد. با این‌که جارو برقی اکثراً برای پاک‌کردن کف استفاده می‌شود، ولی می‌توان از آن برای نقاط دیگر خانه نیز استفاده کرد.

امروزه انواع مختلف جارو برقی در اندازه‌های متفاوت ساخته می‌شود. برای مثال، مدل‌های دستی توسط باتری کار می‌کنند و مواردی که در صنعت استفاده می‌شوند قادرند حجم زیادی از گردوغبار را به خود جذب کنند. در ادامه شما را با چندین برند معروف موجود در بازار آشنا خواهیم ساخت تا کار شما را هنگام خرید جارو برقی آسان‌تر کنیم.

جارو برقی سامسونگ

شرکت سامسونگ با قدمتی صد ساله از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های لوازم خانگی محسوب می‌شود. این شرکت نه‌تنها در زمینه لوازم‌خانگی بلکه در الکترونیک نیز بی‌همتاست و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. شرکت سامسونگ در ایران، بازار بسیار خوبی دارد.

یکی از محصولات لوازم‌ خانگی این شرکت، جارو برقی سامسونگ است که در انواع بسیار مختلفی عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌های جارو برقی‌‌های سامسونگ می‌توان به قدرت بالای موتور آن اشاره کرد. موتور استفاده شده در جارو برقی سامسونگ توانی برابر با 1300 الی 2400 وات دارد. هرچه میزان این توان بیش‌تر باشد، قیمت جارو برقی سامسونگ نیز بالاتر خواهد بود. 

جارو برقی

همچنین قدرت مکش جارو برقی سامسونگ بسیار بالا است. کیفیت بدنه این جارو برقی بالا است و می‌تواند به‌خوبی از آن در مقابل ضربه فیزیکی محافظت کند. این بدنه شامل دو قسمت می‌شود. یکی از قسمت‌ها از کلید، لامپ، مدارهای الکتریکی دور موتور، سیم جمع‌کن و موتور تشکیل شده است و قسمت دیگر شامل کیسه و فیلتر می‌شود. جارو برقی سامسونگ در حالت کیسه‌دار و بدون کیسه مورد تولید قرار می‌گیرد و مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از این دو نوع را انتخاب کنند.

جارو برقی پارس‌خزر

شکل‌گیری شرکت پارس خزر اولین بار به همراه یک شرکت ژاپنی صورت گرفت. هم اکنون این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود. سهام شرکت پارس‌خزر در بورس اوراق بهادر نیز عرضه می‌شود.

همکاری پارس‌خزر با شرکت ژاپنی به درازا نکشید و اکنون این شرکت به‌تنهایی محصولات مختلف برقی را تولید می‌کند. مدل‌های جارو برقی پارس‌خزر به دلیل کیفیت مناسب و طراحی زیبا در بازار محبوبیت زیادی دارند. همچنین قیمت جارو برقی پارس خزر بسیار مناسب است. 

جارو برقی پارس خزر در مدل‌های Turbu 2500ws، VC2200، VC2500w و چندین مدل دیگر تولید می‌شود. در ضمن مکش موجود در جارو برقی پارس خزر را می‌توان به‌گونه‌ای تنظیم کرد که به‌وسیله آن بتوان مبل و پرده‌ها را نیز نظافت کنید. در بین محصولات ایرانی، خرید این مدل جارو برقی در میان مردم بیش‌تر است.

جارو برقی بوش

بوش یک شرکت آلمانی است که حدود صد سال است که در زمینه‌های لوازم خانگی، فناوری صنعتی و ابزار کارگاهی فعالیت دارد. برند بوش همچنین در تولید قطعات ماشین نیز کار می‌کند. این برند در ایران دارای محبوبیت بسیاری است. از جمله بهترین محصولات این برند، جارو برقی بوش است. جارو برقی برند بوش از خصوصیات ویژه‌ای همچون موتور قدرتمند، طول عمر بالا و طراحی خوب برخوردار است. ویژگی‌های ذکر شده آن را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین جارو برقی‌های کشور کرده است.

جارو برقی بوش

 همچنین قیمت جارو برقی بوش بسیار مناسب است. یکی از نکات قابل توجه درباره جارو برقی بوش، کم صدا بودن این دستگاه است و برخلاف سایر مدل‌های موجود در بازار اگر کیسه آن در حالت نیمه‌پر باشد، تأثیری در قدرت مکش جارو برقی نخواهد داشت. با خرید جارو برقی بوش، خیالتان از بابت تمیزی خانه راحت خواهد بود.

 جارو برقی سطلی چیست؟

در قرن 20 میلادی جارو برقی همراه با سایر لوازم خانگی در خط تولید این محصولات قرار گرفت. جارو برقی سطلی در سال‌های بعدی روانه بازار فروش شد. این جارو برقی اولین بار در آمریکایی ساخته شد. با پیشرفت تکنولوژی، جارو برقی‌های سطلی نیز نسبت به سال‌های اولیه تولید، بسیار تغییر کردند.

خرید جارو برقی سطلی در میان مشتریان محبوبیت زیادی دارد. جارو برقی سطلی شکل استوانه‌ای دارد. تفاوت این جارو با سایر جارو برقی‌ها این است که در حالت ایستاده قرار می‌گیرد. از جمله سایر تفاوت‌های این جارو برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جارو برقی سطلی، مخزن بزرگ‌تری نسبت به سایر مدل‌‌ها دارد. قسمتی که موتور جارو برقی واقع شده است نیز متفاوت با سایر مدل‌ها است. ابعاد جارو برقی سطلی بسیار بزرگ‌تر از انواع دیگر است. به دلیل همین ویژگی می‌توان از آن در صنعت استفاده کرد.

قدرت موتور جارو برقی سطلی؛ عامل اصلی خرید جارو برقی سطلی

مهم‌ترین عاملی که باعث خرید جارو برقی سطلی می‌شود قدرت فوق‌العاده آن است. جارو برقی برای کار کردن نیاز به جریان برق دارد. زیرا موتور آن با برق کار می‌کند پس به همین دلیل می‌توان موتور را یکی از بخش‌های اصلی جارو برقی دانست. 

در پایان می‌توان گفت که به دلیل مناسب بودن قیمت جارو برقی سطلی خرید این جارو برای افراد بسیار ایده‌آل خواهد بود.

دلایل خرید از لوازم خانگی فورپینا

در این مطلب ما تنها تعدادی از برندهای مشهور برای خرید جارو برقی را معرفی کردیم. اما انتخاب یک مرکز مناسب برای خرید جارو برقی کار راحتی نیست. اینجاست که ما می‌توانیم با اطمینان فروشگاه اینترنتی فورپینا را به شما معرفی کنیم. 

فورپینا از سال 1397 به‌منظور معرفی کردن شرکت تکین رایکا پارس با ایجاد یک وب‌سایت اینترنتی تبدیل به مرجعی برای خرید لوازم خانگی و جارو برقی شده است. فروشگاه اینترنتی فورپیتا هر روزه قیمت اجناس مختلف خود را به‌روزرسانی می‌کند تا کاربران بتوانند با خیال راحت‌تری، اقدام به خرید جارو برقی و سایر لوازم مورد نیاز خود بکنند.

برای خرید جارو برقی کلیک کنید:

https://forpina.com/category/جاروبرقی

قیمت لوازم خانگی فورپینا

قیمت جارو برقی‌های فورپینا نسبت به مدل‌های مشابه در سایر فروشگاه‌های اینترنتی بسیار پایین‌تر است. این موضوع را می‌توانید با مقایسه قیمت جارو برقی‌های فورپینا با سایر فروشگاه‌های اینترنتی مطلع شوید.

تحویل کالا در فورپینا

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب فورپیتا این است که تحویل کالا در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. در نتیجه، زمانی که بین انتخاب محصول و تحویل آن است، بسیار کوتاه خواهد بود.

ضمانت محصولات در فورپینا

این فروشگاه علاوه بر اینکه می‌تواند اصالت کالا را تضمین کند با فراهم کردن مدل‌های مختلف ایرانی و خارجی کار را برای یک انتخاب آسان هموارتر کرده است. به عبارت دیگر، خرید از فروشگاه لوازم خانگی فورپینا راهی آسان برای رسیدن به یک محصول ارزان‌تر و باکیفیت‌تر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید