آیا اقامتگاه‌های مجلل در جهان را می‌شناسید؟

کدخبر: ۴۳۸۰۱۶
برخی از اقامتگاه‌های مجلل در سراسر جهان، بر خلاف هتل‌ها شما را مهمان طبیعت می‌کنند.
آیا اقامتگاه‌های مجلل در جهان را می‌شناسید؟

 برخی از آنها اقامتگاه‌های بوم‌گردی درجه‌ی یک جهان بوده و برخی دیگران در زیباترین جزایر جهان واقع بوده و میزبان مسافران در ویلاهایی مجلل هستند. چه کسی نیست که وسوسه نشود، به ویژه آن که بدانید اقامت در این مکان‌ها به اندازه‌ی هتل‌های لوکس گران نیستند. پس به راحتی با خرید بلیط از فلایتیو، برای رفتن به این مکان‌های جذاب شتاب کنید.

ویلاهای جزیره‌ی نیهی سومبا (Nihi Sumba)، اندونزی

جزیره‎ی نیهی سومبا به دلیل طبیعت فوق‌العاده زیبا، در لیست بهترین استراحتگاه‌های ساحلی جهان رتبه‌ی یک را دارد. این جزیره‎ی دورافتاده‎ی اندونزی دارای ساحل وحشی و بکر و پر از نخل است. در این تفرجگاه بیش از ۲.۵ کیلومتر ساحل ماسه‌ای سفید وجود دارد و تفریحات آن موج‎سواری ماهیگیری و غواصی است. در اینجا تلویزیون نخواهید یافت، فقط نسیم خنک اقیانوس، ماجراجویی در جزیره، کارکنان گرم و صمیمی و چشم‌انداز باشکوه دریا انتظار شما را می‎کشد.

در جزیره‌ی نیهی سومبا، ۳۳ ویلای مجهز به سیستم تهویه‎ی مطبوع وجود دارد. از لابلای ساختمان‎ها با سقف‌های کاهگلی بلند اقیانوس آنها دیده می‎شود. ویلاها یک تا پنج خوابه بوده و دارای اتاق‌های نشیمن بزرگ، استخرهای خصوصی کوچک و دوش در فضای باز هستند خانواده‌ها می‌توانند یک خانه‌ی درختی سه طبقه‌ی شگفت‌انگیز را رزرو کنند و چیزی فراتر از انتظار را تجربه کنند. اسب‌سواری، دوچرخه‎سواری کوهستانی، سفر با سافاری لندرور، گردش در کارخانه‌ی شکلات سازی، یا استراحت در باشگاه و استخر ساحلی و ماساژ و اسپا از امکانات مراکز تفریحی این جزیره است.

اقامتگاه براندو (Brando)، تاهیتی

اقامتگاه‌های براندو در بهشت گرمسیری تاهیتی در جزیره‎ای بکر و خصوصی با تالابی بزرگ واقع است. این اقامتگاه توسط ستاره‌ی سینما مارلون براندو، تأسیس شد و با انرژی خورشیدی، سیستم‎های تهویه‌ی مطبوع آب دریا و سایر فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر در کل جزیره عمل کار می‎کند. صخره‌های مرجانی تالاب، هجوم پرندگان به ساحل، کوچ سالانه‌ی نهنگ‎ها و اسکان لاک‌پشت‌های دریایی در سواحل سفید، از زیبایی‎های طبیعی این جزیره است.

ویلاهای اقامتگاه براندو کاهگلی است و از خوشه‎های پاندانوس و نخل ساخته شده‎اند. مبلمان و وسایل مدرن، از ترکیب مصالح ساختمانی بازیافتی و محلی ساخته شده‎اند. ویلاها دارای استخرهای خصوصی کوچک، وان حمام در فضای باز و اتاق تلویزیون و وای-فای هستند. بعضی از ویلاها دارای دو اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق ناهارخوری بوده و بعضی دیگر سه خوابه هستند. همه‎ی ویلاها دارای دوچرخه هستند. تفرجگاه تمام تجهیزات مورد نیاز شما را برای قایقرانی، غواصی و سایر تفریحات مختص آب‎های شفاف فراهم می‎کند.

ویلاهای آری آتول (Ari Atoll) لوکس جنوبی، مالدیو

آیا برای گذراندن ماه عسل خود در جزایر گرمسیری برنامه‌ دارید؟ به دنبال جزیره‎ی آری آتول لوکس جنوبی در مالدیو باشید. این جزیره‎ی بکر با سواحل شنی سفید و نرم ابریشمی و آب فیروزه‎ای شفاف، با خانه‎های ییلاقی کاهگلی بر فراز دریای درخشان و استخرهای خصوصی یکی از بهترین جاهای دنیا برای ماه عسل است. البته به خانواده‌ها نیز در این جزیره بسیار خوش می‎گذرد و هشت رستوران زیبای جزیره، برای همه مناسب است.

جزیره دارای ۱۹۳ ویلا است. ساختمان‌ها با دکوراسیون داخلی شیک، از چوب‎های سفید  و ملحفه‎های سفید و تجملاتی مدرن که ممکن است از یک تفریحگاه ۵ ستاره انتظار داشته باشید، در انتظار شما هستند. غواصی و تماشای کوسه، نهنگ یا لاک‎پشت‎های دریایی، تماشای فیلم در ساحل، خوردن صبحانه‌ی شناور در استخر اختصاصی خود، اسپا، تنیس و گزینه‎های دیگر تفریحی، در این جزیره شما را سرگرم می‎کنند.

ویلاهای جزیره‌ی خلیج جامبی (Jumby)، آنتیگوا

خلیج جامبی در میان جزایر خصوصی پر از نخل آنتیگوا با سواحل خیره‎کننده، از همه معروف‎تری است و یکی از بهترین استراحتگاه‌های لوکس را در دریای کارائیب دارد. در اینجا تمام تجملات مورد انتظار و امکانات مدرن یک اقامتگاه ۵ ستاره را در یک منطقه‌ی آرام از بهشت وجود دارد. در کل جزیره حتی یک ماشین هم وجود ندارد و دوچرخه وسیله‌ی نقیله‌ی آن است. کارکنان خوش برخورد که با لبخند گرم از شما پذیرایی می‎کنند، غذاهای درجه‌ی یک گرمسیری و رستوران‌های عالی، همه برای لذت بردن گردشگران هستند.

در خلیج جامنی ۴۰ ویلا با تمام امکانات مدرن از جمله تهویه‌ی مطبوع، تلویزیون‎های فلت بزرگ، سیستم‎های صوتی، قهوه‌سازه و وای فای وجود دارد. ویلاها و خانه‌های با سقف قرمز تجملات دیگری مانند آشپزهای خصوصی و استخر نیز دارند. شما می‌توانید در باشگاه بدنسازی ورزش کنید، در استخر شنا کنید، تنیس یا گلف بازی کنید، یا به اسپا بروید. همچنین به تماشای برنامه‌ی بازیافت و پروژه‎های حفاظتی مانند حفظ لاک‎پشت هاوکسبیل بروید، تنها کافی است بلیط خود را از فلایتیو بخرید و چمدان‌هایتان را برای اقامت در این ویلاهای لوکس ببندید.

کمپ چادری چهار فصل مثلث طلایی، تایلند

اگر به دنبال یک ماجراجویی در بیابان‌های شرق آسیا هستید کمپ چادری چهار فصل مثلی طلایی یک انتخاب عالی است. اگر فکر می‎کنید که چادر نمی‌تواند اقامتگاهی لوکس باشد، یک بار دیگر فکر کنید. چادرهای زیبای مثلث طلایی، با منظره‌ی تپه‌های سرسبز، حس شیک قرن نوزدهمی را به شیوه‌ی اصیل تایلندی تداعی می‌کنند. مبلمان دست‎ساز، وان حمام، تخت‌های توری مجلل از ویژگی‌های معمول این چادرها است و دوش‌های بیرون از چادر،  فضاهای روستایی ساخته شده از بامبو و چوب‌های سخت محلی، مکمل محیط طبیعی زیبا است.

غذا خوردن نیز یک ماجراجویی است. شما می‎توانید محصولات تازه را از درختان اطراف چیده و به سرآشپز بسپارید تا برایتان یک غذای خوشمزه درست کند، یا خودتان با شرکت در کلاس آشپزی تایلندی، آشپزی کنید. دوچرخه‌سواری بر فراز تپه در مسیر شالیزارهای برنج و مزارع آناناس و دیدن معابد مقدس، از دیگر تفریحات مثلث طلایی است.

اقامتگاه رویال مالوان (Royal Malewane)، آفریقای جنوبی

رویال مالوان یکی از برترین اقامتگاه‎های سافاری در آفریقای جنوبی و برای دوستداران حیات وحش جهان مناسب است. این اقامتگاه در مجاورت پارک ملی کروگر قرار دارد، که امکان تماشای بهترین حیات وحش را در این سیاره فراهم می‎کند. شما علاوه بر دیدن حیات وحش، می‎توانید در اوقات فراغت خود به سالن بدنسازی اقامتگاه بروید.

در این اقامتگاه هشت سوئیت با دکوراسیون بی‎نقص و دارای تهویه‌ی مطبوع، با فرش‌های شرقی، عتیقه‌جات، سقف‌های کاهگلی و تخت‌خواب‌های دارای سقف و پشه‎بند وجود دارد. دوش‌ها بیرون از منزل است و استخر نیز موجود است. سوئیت‎های دو خوابه‌ی رویال برای خانواده‎ها بسیار مناسب است و گروه‌های گردشگری نیز می‌توانند یک ویلای شش خوابه با سرآشپز خصوصی رزرو کنند.

اقامتگاه‌ مزرعه‌های دوقلو (Twin Farms)، آمریکا

این اقامتگاه‌ در میان ۳۰۰ هکتار از مناطق روستایی ورمونت و در فاصله‌ی سه ساعت رانندگی از بوستون قرار دارد. در اینجا فعالیت‌ها متناسب با فصل تغییر می‎کند. در ماه‎های گرم‌تر، می‌توانید در جنگل‌ها و چمنزارها پیاده‌روی کرده، دوچرخه‎سواری کنید یا به بازی تنیس بپردازید، ماهی‌گیری و شنا کنید. در زمستان ، شما می‌توانید در مسیرهای خصوصی و تپه‌های این تفرجگاه اسکیت و اسکی انجام دهید.

این اقامتگاه دارای ۲۰ سوئیت عالی با دکوراسیون منحصر به فرد از اتاق‌های مهمان دنج گرفته تا کابین‌های چوبی، کلبه‌های چند طبقه به سبک اسکاندیناوی و مخفی‌گاه‌های قرن بیستمی متغیر است. شومینه‌ها، اشیاء عتیقه، کارهای دستی هنری و وان‌های سنگی به اینجا حس و حال قدیم را می‌بخشد. شما می‌توانید در مزرعه کار کنید، عتیقه‎جات بخرید و از اماکن تاریخی اطراف دیدن کنید.

اقامتگاه کوهستانی جید (Jade)، سنت لوسیا

کشور کوچک سنت لوسیا در جزایر کارائیب به دلیل مناظر فوق‌العاده زیبایش شهرت دارد و اقامتگاه کوهستانی جید با مناظر دیدنی از اقیانوس و قله‌های آتشفشانی دوقلوی سنت لوسیا یکی از زیباترین مکان‌های این جزیره است. این اقامتگاه یکی از بهترین استراحتگاه‌های کارائیب است که فقط پذیرای بزرگسالان است. این تفرجگاه با چسبیدن به کنار صخره، مجموعه‌ای از اتاق‎های روباز را در بر می‎گیرد و شما احساس می‌کنید که خودتان نیز بخشی از طبعیت اطراف خود هستید. البته سوئیت‎ها حریم خصوصی کاملی دارند و این مکان را به جای خوبی برای ماه‌عسل تبدیل می‌کنند.

۲۴ سوئیت که «پناهگاه» نامیده می‌شوند، با اتاق نشیمن بزرگ و استخرهای خصوصی، تخت‌خواب‌های مسقف، وان آب گرم و وای-فای در استراحتگاه موجود است، اما تلویزیون و تلفن را در اینجا پیدا نمی‎کنید، تنها صدایی که می‎شنوید، صدای دریاست. هم‌چنین مناظر زیبای آن را می‌بینید. اگر به اقامت در چنین مکان بی‌نظیری علاقمند هستید، بدون اتلاف وقت به بخش بلیط‌های خارجی فلایتیو سر بزنید، بلیط بخرید و راهی شوید.

اقامتگاه تالاب لیکولیکو (Likuliku)، فیجی

اقامتگاه لیکولیکو فقط برای بزرگسالان است. این خانه‎های ییلاقی در فیجی به آن اندازه جذاب هستند که خودشان می‎توانند دلیل کافی برای اقامت در اینجا باشند. اما لیکولیکو با داشتن سواحل بی‌نظیر جزیره‌ی مالولو، با مهمان‌نوازی گرم و صمیمی کارکنانش و محیط رمانتیک، بسیار دیدنی است. این اقامتگاه یک مکان کاملی برای زوج‌های جوان و ماه‌عسل است.

مصالح محلی مانند کاهگل، چوب و سنگ در ساخت خانه‌های ییلاقی به کار رفته و باعث شده که اقامتگاه کاملاً با محیط سرسبز و گرمسیری خود یکی باشد. تلویزیون و تلفن را فراموش کنید در عوض، مهمانان در اینجا با زندگی آرامش‎بخش جزیره آشنا می‌شوند.

۱۰ ویلا دارای ایوان‌های بزرگ در فضای باز، آلاچیق‌های جداگانه‌ی حمام، تهویه‌ی مطبوع و امکان دیدن تالاب از وان‌های تخم‎مرغی شکل هستند. بسیاری از مهمانان نیز اقامتگاه‎هایی با قیمت ارزان‎تر، که دارای استخرهای کوچک، تخت‌خواب‎های بزرگ و دوش‎های خصوصی در فضای باز هستند را انتخاب می‎کنند. این ویلاها دسترسی مستقیم به اقیانوس دارند. غذاهای دریایی تازه و همچنین میوه‎های گرمسیری این اقامتگاه بسیار خوشمزه هستند.

کمپ سافاری 1920 کوتار (Cottar)، کنیا

کمپ سافاری کوتار، در یک زمین خصوصی ۶۰۰۰ هکتاری در کنیا در نزدیکی مرز تانزانیا قرار دارد، این اردوگاه با پارک ملی حیات وحش سرنگتی و ذخیره‌گاه طبیعی ملی ماسای مارا همسایه است. این کمپ تنها یکی از ۱۰ مکان معتبر جهانی برای محیط زیست در جهان است. چادرهای لوکس این کمپ یک دنیا با چیزی که در سفرهای خانوادگی خود در کمپینگ معمولی استفاده می‌کنید، فرق دارند. در اینجا شما با کمک راهنماها می‎توانید شاهد حیات وحش و حیواناتی نظیر شیر، پلنگ، کرگدن، بوفالو و فیل باشید.

۱۰ چادر این کمپ که برای افزایش حداکثر حریم خصوصی از هم دور شده هستند، به شما این امکان را می‌دهند تا در عین استفاده از امکانات تجملاتی طبیعت را لمس کنید. در حالی که در تخت‌خواب بزرگ مسقف خود هستید، می‎توانید به گورخرها و زرافه‎ها خیره شده و به تماشای خواب کفتارها و شنیدن خروش شیرهای دور در شب بپردازید.

اثاثیه‌ی عتیقه، فرش‎های شرقی، شمعدان و صندوقچه‌های قدیمی به شما حس نوستالژیکی خواهد داد. سوئیت چادر خانوادگی دارای دو حمام و اتاق نشیمن با شومینه است. همچنین می‌توانید یک سوئیت ماه‌عسل و یا یک ویلای ۱۰ نفره با استخر ۲۵ متری اختصاصی را رزرو کنید.

اقامتگاه ساحلی و اسپای لیلی (Lily)، مالدیو

اقامتگاه ساحلی و اسپای لیلی که توسط دنیایی از آب احاطه شده است، یک مکان تفریحی لوکس و دوستانه‌ی خانوادگی را در کنار اقیانوس عرضه می‌کند. این تفرجگاه در جزیرۀ هواهندهوی مالدیو واقع شده که یک جزیره‌ی مرجانی بوده و دارای برخی از بهترین مکان‎های غواصی در جهان است.

ویلاها که یا بر روی آب قرار گرفته یا در امتداد ساحل هستند، دارای مبلمان مدرن و شیک بوده و دارای امکانات مدرن مانند سیستم‌های سینمای خانگی، تلویزیون ماهواره‌ای فلت و حمام‌های بیرونی با جکوزی است. ویلاهای ساحلی در میان درختان نخل در امتداد ناحیه‌ای زیبا از شن و ماسه‌ی سفید قرار گرفته‌اند. اگر با کودکان سفر می‌کنید، ویلاهای خانوادگی، با اتاق‌های متصل، مناسب شما هستند. ویلاهای لوکس روی آب دارای سطوح شیشه‌ای هستند  و دریای زلال زیر پاهای شماست.

ویلاهای جزیره‌ی شمالی، سیشل

این اقامتگاه بوم‌گردی در جزیره‎ای دورافتاده در کشور سیشل قاره‌ی آفریقا و بین قله‎های گرانیتی سر به فلک کشیده قرار گرفته است. یازده ویلای خصوصی با طرح باز از مواد محلی ساخته شده و حاشیه‌ای زیبا از ساحلی دارند که درخت‌های نخل‌ و نارگیلی آن را احاطه کرده است. دکوراسیون شامل مواد طبیعی زیادی به همراه استخرهای کوچک تخت‎های مشبک و وان‎های عمیق از ویژگی‎های معمولی ویلاهای جزیره‌ی شمالی هستند.

طیف گسترده‎ای از ورزش‌های آبی، مسیرهای پیاده‌روی و گردش در جزایر همسایه در لیست اصلی فعالیت‌هایی است که شما می‎توانید با اقامت در این ویلاها انجام دهید. یوگا، مراسم پابرهنه در آب گرم از سایر کارهایی است که در این جزیره انجام می‎شود. دوچرخه و گاری برقی گلف برای حمل و نقل در جزیره وجود دارند. اما شما برای رفتن به این اقامتگاه خاص و متفاوت، تنها یک راه دارید، بلیط بخرید و به راه بیفتید. ما به شما فلایتیو را برای خرید بلیط پیشنهاد می‎کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید