انتخاب یک موسسه ایرانی به عنوان 50 سازمان تاثیرگذار در آموزش در دنیا

کدخبر: ۴۳۹۶۳۷
مرکز عالی آموزش زبان بیان برتر به عنوان یکی از 50 سازمان تاثیرگذار در آموزش توسط سازمان GFEL امریکا طی مراسمی در شهر دبی در سال 2019 و لس آنجلس در سال 2021 انتخاب شد.
انتخاب یک موسسه ایرانی به عنوان 50 سازمان تاثیرگذار در آموزش در دنیا

 سازمان GFEL (مجمع جهانی آموزش و یادگیری در ایالات متحده) یک پلتفرم بین‌المللی پیشرو است که فرصتی را برای تلاقی آموزش‌دهندگان، مبتکران، رهبران اندیشه و دانشگاهیان فراهم می‌کند که ارزش قابل‌توجهی به بخش آموزش جهانی می‌دهند.

در این کنفرانس سه روزه که با حضور بیش از 400 رهبر و مدیر موسسات آموزشی از سراسر دنیا از جمله نمایندگانی از کشورهای امریکا، هلند، آلمان، چک، لهستان، ترکیه، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مالزی هند، چین، و کره‌جنوبی حضور داشتند، در هتل مجلل لی مریدین دبی برگزار و در روز آخر برترین‌های صنعت آموزش معرفی شدند. به گفته برگزارکنندگان جهانی کنفرانس، هدف اصلی از برگزاری چنین همایش‌هایی، گردهمایی درخشان‌ترین بخش‌های آموزش و پرورش در یک سیستم مشترک برای رهبری، تنظیم، توانمندسازی و بهبود ابزارهای آموزش می‌باشد. 

دلیل اصلی انتخاب مرکز آموزش عالی زبان بیان برتر به نشانی www.bayanebartar.org، به‌کارگیری خلاقانه سبک Microlearning در آموزش و انتقال زبان انگلیسی در ده ماه می‌باشد. ماهیت و تمرکز اصلی سبک Microlearning‌ بر آموزش خرد خرد، مرحله به مرحله و کوتاه بوده که به همراه موضوعات سرگرم‌کننده، جذاب، و روزمره می‌باشد که زبان‌آموزان بتوانند در محیطی شاد و جذاب، زبان انگلیسی را فرا گیرند. گفتنی است نام این سیستم آموزشی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مفتخر به دریافت لوح "ابتکار" گردیده، WiKi است. 

مرکز عالی آموزش زبان بیان برتر دارای سه شعبه در تهران و یک شعبه تحقیق و توسعه در کشور لهستان می‌باشد. به گزارش روابط عمومی این مرکز، هم اکنون 7000 دانشجو بصورت همزمان مشغول به یادگیری زبان انگلیسی در این مرکز می‌باشند. برای آشنایی بیشتر با سبک آموزش این مرکز عالی زبان انگلیسی می‌توانید به آدرس www.bayanebartar.org یا آدرس  اینستاگرام http://instagram.com/bayanebartar.official که بیش از 600.000 دنبال کننده دارد، مراجعه نمایید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید