چرا برای خرید گوشی سایت تکنولایف را انتخاب کنیم؟

کدخبر: ۴۴۰۳۸۹
گوشی موبایل یکی از کالاهاییست که بعد از ظهور فروشگاه های اینترنتی کمتر به صورت حضوری و بیشتر به صورت آنلاین خریداری میشود.
چرا برای خرید گوشی سایت تکنولایف را انتخاب کنیم؟

 امکان بررسی و مقایسه محصولات در آن واحد باعث ایجاد فضایی برای انتخاب دقیقتر محصول شده است. همچنین محدودیت ساعت کاری خریدار و فروشنده، به مسئله آزار دهنده ای تبدیل نمی‌شود و شما هر زمانی که برایتان مناسب تر است امکان بررسی و خرید یک محصول را خواهید داشت.

از همه مهمتر نیازی به خروج از خانه یا محل کارتان و حضور در فروشگاه های اینترنتی نخواهید داشت. گوشی تلفن همراه مورد نظرتان را خریداری می کنید و درب نزل تحویل می‌گیرید. در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی متنوع با امکانات متنوعی برای خرید موبایل و لوازم دیجیتال وجود دارند که در ادامه به بررسی یکی از آنها یعنی تکنولایف خواهیم پرداخت.

آشنایی با فروشگاه آنلاین تکنولایف

تکنولایف در سال 1392 به صورت رسمی و به همین نام فعالیت‌ش را شروع کرد. اما نقطه‌ی شروع فروش محصولات دیجیتال در بستر اینترنت به سال 1386 باز می‌گردد. زمانی که تبدیل به نقطه‌ی طلایی تجربه اندوزی تکنولایف شد.  از سال 1396 تاکنون با پیوستن شرکت پارس همراه کاسپین فعالیت سایت گسترده‌تر شده و حالا فروشگاه اینترنتی تکنولایف به یکی از منابع مهم فروش آنلاین محصولات دیجیتال نظیر تلویزیون، گوشی،‌ لوازم جانبی و در یک کلام محصولات دیجیتال تبدیل شده است. اما دلیل موفقیت تکنولایف در زمینه‌ی فروش چیست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی به مزایای خرید از تکنولایف نگاهی بیندازیم.

معرفی کامل محصولات تکنولایف

برای آشنایی با هر کالایی که در فروشگاه تکنولایف به فروش می‌رسد تنها کافی‌ست به بخش مشخصات آن مراجعه کنید. در تکنولایف سه دسته از اطلاعات در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد؛

• مشخصات فنی محصول

• نقد و بررسی تخصصی

• دیدگاه سایر کاربران

این سه بخش تمام اطلاعاتی که خریداران به دنبال آن هستند را در اختیارشان می‌گذارد. در میان وب‌سایت‌هایی که در زمینه‌ی فروش کالاهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، تکنولایف یکی از سایتهاییست که تلاش دارد کاربر به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را یافته با کالاهای دیگر مقایسه کند و مشخصات آن را مطالعه و بررسی کند و در نهایت خرید خود را به سرانجام برساند. این مشخصات شامل طیف گسترده‌ای از داده‌ها می‌شود. از ویژگی‌های ظاهری نظیر ابعاد و وزن گرفته تا اطلاعات فنی‌تر مانند نوع صفحه‌ی نمایش، پنل‌ها، درگاه‌ها، پردازنده و تمامی آنچه که مخاطب یه دنبال آن است.

تنوع محصولات در فروشگاه تکنولایف

تکنولایف فروشنده‌ی تخصصی کالاهای دیجیتال در ایران است. و بازار رقابتی سالمی برای فروش برندهای ایرانی و خارجی فراهم کرده است. در این وب‌سایت هر آنچه که بخواهید را پیدا می‌کنید. دسته‌بندی کلی محصولات عبارتند از:

• فروش انواع گوشی

• تبلت

• صوتی و تصویری (تلویزیون، ساندبار، اسپیکر و ...)

• هدفون و هندزفری

• لوازم جانبی (پاور بانک، هارد، شارژر و ...)

• ساعت و بند هوشمند

• کامپیوتر و لپ‌تاپ

• کنسول بازی

این دسته‌بندی‌ها شامل زیر شاخه‌های متنوع‌تری هم هستند. تا جایی که از یک مبدل کوچک تا بزرگترین سایز تلویزیون را در بر می‌گیرد.

طراحی سایت

طراحی کاربرپسند و دسترسی سریع به دسته‌بندی‌های متنوع در سایت تکنولایف

سفارش‌تان را سریع تحویل بگیرید

بعد از آنکه محصول مورد نظرتان را از سایت تکنولایف خریداری کردید، قرار نیست زیاد منتظر بمانید. فروشگاه آنلاین تکنولایف به سه روش کالای شما را به دست‌تان می‌رساند:

• ارسال پستی

• اکسپرس

• تیپاکس

فرقی نمی‌کند شما یک کابل شاٰرژر خریده باشید یا یک تلویزیون 60 اینچ. سفارش شما بعد از ثبت و نهایی شدن با سرعت در دستور کار ارسال قرار می‌گیرد. برای ارسال پستی اگر خریدتان تا قبل از ساعت 14 نهایی شود، روز بعد در اولین ساعات روز به مقصدتان ارسال می‌شود. و بسته به شهری که در آن سکونت می‌کنید، در سریع‌ترین زمان ممکن خرید خود را تحویل خواهید گرفت.

اگر بیشتر عجله داشته باشید، تکنولایف تیپاکس را برای شما فراهم کرده. تا قبل از ساعت 12 ظهر سفارش‌تان را نهایی کنید تا همان روز آن‌را دریافت کنید. 

اما اگر هم عجله دارید و هم ترجیح می‌دهید هزینه‌ی خرید را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید؛ باز هم تکنولایف در کنار شماست. با سرویس ویژه خود به نام تکنوپیک. این سیستم لجستیک ارسال اختصاصی تکنولایف در حال ‌حاضر در شهرهای تهران، قم، ساری، کرمانشاه، همدان، مشهد، ایلام، رشت، اصفهان و سمنان فعال است.

تضمین محصول خریداری شده

یک توصیه مهم؛ گارانتی محصولات به اندازه‌ی کیفیت‌شان دارای اهمیت هستند. برای همین تکنولایف سراغ بهترین برندها و محصولات می‌رود. 

کیفیت محصولاتی که در سایت به فروش می‌رسند برای همه ثابت شده است. اول کارایی محصولات زیر نظر متخصصان تائید می‌شود و بعد روی وب‌سایت عرضه می‌شود. تکنولایف برای کاربران ضمانت کامل 7 روزه‌ای را در نظر گرفته. این ضمانت 7 روزه علاوه بر اینکه تضمینی بر کیفیت محصولات است، اطمینان خاطر عمیقی به مشتری‌ها می‌دهد. 

فروش محصولات با تخفیف ویژه در تکنو آف

برگ برنده‌ی تکنولایف مشتری‌مداری آن است. به همین جهت تسهیلات ویژه برای خرید آسان، ارزان و بی‌دردسر برای کاربران در نظر گرفته شده است.اگر با تکنولایف آشنا باشید حتما اصطلاح تکنوآف را شنیده‌اید. تخفیف‌های شگفت‌انگیزی که مشتریان را همیشه از خرید خود راضی نگه می‌دارند. این تخفیف‌ها به صورت روزانه در صفحه‌ی اصلی سایت قابل مشاهده‌اند. برای خرید از تکنولایف حتما سری به این ویترین همواره تخفیف بزنید.

علاوه بر تخفیف‌های روزانه یا مناسبتی، امکان ویژه‌ی دیگری برای همراهان تکنولایف در نظر گرفته شده؛ خرید اقساطی. برای خرید تلویزیون یا گوشی مورد نظرتان پول کم دارید؟ نگران نباشد، با تهیه کارت اعتباری تکنولایف به راحتی می‌توانید از تسهیلات اقساطی آن بهره ببرید.

فروش برندهای پرچمدار در بخش موبایل

تکنولایف رتبه اول در زمینه خرید گوشی را در دست دارد. همین دلیل باعث شده برندهای معتبر دنیای تلفنن همراه هوشمند را در سبد خرید محصولات خود قرار داده است. خرید انواع تلفن همراه هوشمند از طریق سایت تکنولایف در انواع برندهای سامسونگ، شیائومی، پوکو، اوپو و... در جدیدترین مدل ها و با کانفیک های متنوع در دسترس کاربران قرار داده شده است. با توجه به اهمیتی که تکنولایف به رضایت کاربران از خرید خود دارد، هزینه تهیه گوشی تلفن همراه را برای خریداران با بهینه ترین قیمت فراهم کرده است. 

سایت تکنولایف

اعتبار سایت تکنولایف و  نماد اعتماد الکترونیکی

شرکت‌های کمی موفق به دریافت نماد 4 ستاره‌ی اعتماد شده‌اند؛ تکنولایف جزء این معدود شرکت‌هاست. رسیدن به این نماد از طریق شنیدن صدای مشتریان ممکن شده است. پاسخ‌گویی 24 ساعته در تمام طول هفته، خدمات پس از فروش و پشتیبانی آنلاین، قیمت‌های مناسب همه و همه به معنای تحقق شعار «همیشه راضی از خرید» است.

همچنین با توجه به درخواست های کاربران برای ارائه آموزش های کاربردی در زمینه تکنولوژی و موبایل تکنولایف به روزترین آموزش ها را در مجله آموزش تکنولوژی تکنوبلاگ برای استفاده عموم کاربران فراهم نموده است. تمام اخبار به روز در حوزه تکنولوژی در وبلاگ تکنوبلاگ درج و به روز میشود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید