چگونه طول عمر توری پنجره دوجداره را بالا ببریم؟

کدخبر: ۴۴۱۶۶۹
چگونه طول عمر توری پنجره دوجداره را بالا ببریم؟

یکی از محصولات جدیدی که بهمراه پنجره دوجداره و پنجره upvc  بازار شد، توری های پلیسه ای مخصوص این پنجره ها بود که مثل توری های قدیمی به صورت کشویی باز و بسته نمی شود و بصورت پلیسه ای می باشد که در قاب آلومینیومی خود به صورت آکاردئونی جمع می گردد. این نوع توری ها نسبت به توری های آلومینیوم قدیمی مزایای بسیاری دارد اما جهت بالا بردن طول عمر آن احتیاج به نگهداری بیشتری نسبت به مدل های قدیمی دارد.

بهترین روش برای نظافت توری پنجره دوجداره بدین صورت است که تور را جمع کنید در قاب خود سپس  با یک بطری آب معدنی از بالا آب را بریزید روی توری تا تمامی گرد و خاک ها و دوده ها از توری گرفته شود. دقت کنید که همواره در حالت جمع اقدام به نظافت توری پلیسه ای نمایید چون ممکن است تای توری از حالت آکاردئونی خارج شود.

روشه های نگهداری توری های پلیسه ای پنجره دوجداره:

۱- وقتی که پنجره بسته است توری خود را در قاب مخصوص جمع کنید و هرگز باز نذارید.

۲- در هنگام وزش بادهای شدید و طوفان توری های خود را ببندید چون باد شدید باعث از بین رفتن پلیسه ها و در نتیجه سخت جمع شدن توری می گردد.

۳- از برخورد اشیاء سخت مثل توپ و یا ضربه زدن توسط کودکان و یا حیوانات خانگی به توری جلوگیری شود، چون باعث بهم خوردن حالت پلیسه توری می شود.

۴- در صورتی که به هر عنوانی تای توری شما بهم خورد یعنی حالت پلیسه ای آن بهم خورد با یک بار باز و بسته کردن توری به حالت اولیه بر خواهد گشت معمولا، البته این در صورتی است که جنس تور استفاده شده برای شما از نوع مرقوب باشد.

۵- اگر با باز و بسته شدن مشکل توری حل نشد، بهتر است با یک آب پاش تور را به طور کامل مرطوب کنید و سپس در حالت خیس تور را در قاب خود جمع کنید در این حالت به راحتی توری جمع می شود، بگذارید توری برا مدتی در قاب خود بسته باشد تا خشک شود و حالت پلیسه ای خود را بدست آورد.

۶- اگر نخ های استفاده شده در توری پنجره شما پاره شد، توری شما احتیاج به تعمیر دارد.

۷- بهترین روش برای نظافت توری پنجره دوجداره بدین صورت است که تور را جمع کنید در قاب خود سپس  با یک بطری آب معدنی از بالا آب را بریزید روی توری تا تمامی گرد و خاک ها و دوده ها از توری گرفته شود. دقت کنید که همواره در حالت جمع اقدام به نظافت توری پلیسه ای نمایید چون ممکن است تای توری از حالت آکاردئونی خارج شود.  شرکت فارادوین بهترین قیمت توری پنجره را با بهترین کیفیت ارائه میدهد. 

تورپلیسه

مزایای استفاده از تور پلیسه ای جهت پنجره دوجداره:

۱- زیبایی و ظرافت محصول

۲- عملکرد روان و ساده

۳- جلوگیری از ورود حشرات ریز

۴- مقاوم در برابر گرد و خاک  و دوده با توجه به خاصیت این توری ها

۵- تنوع رنگ در مدل های آنادایز، طرح چوب و رنگهای پودری

در هنگام خرید توری پنجره دوجداره به چه نکاتی باید توجه کرد؟

۱- کیفیت تور مورد استفاده جهت توری

۲- مقاومت فریم آلومینیومی قاب توری در عین ظرافت

۳- یراق آلات مورد استفاده مثل غلطک ها، کیفیت نخ، مگنت ها و مویی ها …

۴- در هنگام بسته شدن خوب کیپ شود.

۵- قسمت های پایین و بالای توری پنجره کاملا کیپ باشد تا محلی برای ورود حشرات کوچک و ریز نباشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید