با دستگاه کارتخوان بانک سامان، بیمه تکمیلی سامان بگیرید!

کدخبر: ۴۴۱۸۶۱
این روزها بیشتر از هر وقت دیگری به همۀ ما ثابت شده که بیمه تکمیلی، از هر نوع بیمه دیگری واجب‌تر است.

با کمک بیمه تکمیلی می‌توانید از هر نوع خرج‌های احتمالی و ناگهانی بر اثر بیماری یا مصدومیت جلوگیری و حتی کم کنید. حالا اگر جزو افرادی هستید که دستگاه POS محل کسب و کارتان متعلق به بانک سامان است، شرایط بیمه تکمیلی برای شما آسان‌تر از همیشه است. 

در ادامۀ این مطلب به صورت کامل به شما شرایط بیمه تکمیلی پذیرندگان سامان را توضیح می‌دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا می‌توان بدون داشتن بیمه‌گر پایه (تامین اجتماعی، سلامت و غیره) بیمه تکمیلی پذیرندگان سامان تهیه کرد؟

خیر! با توجه به گفتۀ صفحه رسمی بیمه سامان، مشتریان واجد شرایط که قصد دارند بیمه تکمیلی شوند، باید حتما بیمه‌گر پایه داشته باشند. در نتیجه، افرادی که بیمه تامین اجتماعی، سلامت یا غیره نیستند، نمی‌توانند بیمه تکمیلی پذیرندگان سامان شوند.

شرایط بیمه تکمیلی سامان (مخصوص پذیرندگان)

طبق گفتۀ پایگاه اینترنتی رسمی بیمه سامان همۀ اشخاص حقیقی که دستگاه پوز (POS) یا کارت‌خوان آن‌ها برای بانک سامان (شرکت پرداخت الکترونیک بانک سامان یا همان سپ) باشد و این دستگاه به یکی از حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت متصل باشد، می‌توانند برای بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند.

همچنین برای دریافت تخفیف بیمه تکمیلی سامان، باید مانده حساب سپرده‌ای که نزد بانک سامان دارید حداقل 1 میلیون باشد یا تعداد تراکنش‌های آن در یک ماه گذشته، بیش از 300 تراکنش باشد. 

هزینه بیمه تکمیلی سامان (پذیرندگان) چقدر است؟

طبق تعرفه‌ای که بیمه سامان در پایگاه رسمی خودش اعلام کرده، مبلغ حق بیمه پایه برای فرد اصلی حدود 177 هزار تومان به صورت ماهانه است و همین مبلغ هم برای افراد تحت تکفل در نظر گرفته شده است.

منظور از دوره انتظار بیمه تکمیلی چیست؟

وقتی که شما بیمه تکمیلی می‌خرید، شرکت بیمه تا زمان مشخصی هیچ یک از فعالیت‌های درمانی شما را پوشش نمی‌دهد. بعد از مدت مشخصی که از طرف شرکت بیمه اعلام می‌شود، شما می‌توانید از خدمات بیمه تکمیلی درمان برای خود استفاده کنید.

مثلاً مدت انتظار بیمه تکمیلی سامان برای بارداری، 9 ماهه است. یعنی فردی که بیمه می‌شود تا 9 ماه بعد برای امور درمانی مربوط به باراداری‌اش نمی‌تواند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کند. به عبارتی تنها کسی می‌تواند در دوران بارداری از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کند که قبل از اقدام به بارداری، خودش را بیمه تکمیلی کرده باشد.

پوشش دندان پزشکی بیمه تکمیلی سامان چقدر است؟

سقف تعهد بیمه تکمیلی سامان (پذیرندگان) برای خدمات دندان‌پزشکی، یک میلیون تومان است. توجه داشته باشید که پوشش دندان پزشکی بیمه تکمیلی سامان شامل هزینه‌های دندان‌پزشکی مختلف به جز ایمپلنت، جراحی لثه، ارتودنسی، دندان مصنوعی و هر نوع عمل زیبایی بر روی دندان و لثه است. 

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر جرم‌گیری دندان در خلال درمان آن انجام شود، جزو پوشش‌های دندان‌پزشکی بیمه تکمیلی سامان قرار می‌گیرد؛ اما اگر فقط جرم‌گیری دندان انجام شود، زیرمجموعه زیبایی خواهد بود و شرکت بیمه هیچ تعهدی نسبت به آن نخواهد داشت.

چگونه خود را بیمه تکمیلی کنیم؟ (بیمه تکمیلی پذیرندگان سامان)

برای دریافت بیمه تکمیلی پذیرندگان سامان، بهتر است به یکی از شعب بانک سامان در نزدیکی محل زندگی‌تان مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار دهند.

سقف پوشش بیمه تکمیلی درمان (پذیرندگان) بانک سامان چقدر است؟

سقف پوشش بیمه تکمیلی سامان برای موارد مختلف به شکل زیر است:

• پوشش هزینه‌های بیمارستانی مثل بستری: 30 میلیون تومان

• پوشش بیمه تکمیلی سامان برای جراحی تخصصی: تا 50 میلیون تومان

• سقف پوشش بیمه تکمیلی سامان برای جراحی مجاز سرپایی: 1 میلیون تومان

• سقف پوشش بیمه تکمیلی سامان برای آزمایشاتی که می‌دهید: تا 1 میلیون تومان

• سقف پوشش هزینه های زایمان بیمه تکمیلی سامان: تا 5 میلیون تومان (نکته: بعد از دوره انتظار 9 ماهه)

• سقف پوشش ویزیت و دارو بیمه تکمیلی سامان: 1 میلیون تومان

بیمه تکمیلی سامان (پذیرندگان) چه مزایایی دارد؟

 شما می‌توانید با تهیه بیمه تکمیلی پذیرندگان سامان، از خدمات درمانی بیمه سامان برای خود و افراد تحت تکفل خود (پدر، مادر، همسر و فرزندان) استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید حق بیمه‌تان را به صورت ماهانه پرداخت کنید و برای آن سپرده‌ای نزد بانک تعریف و مشخص کنید تا به صورت خودکار از حسابتان برداشته شود.

شما می‌توانید پس از مدتی از تخفیف‌های پرداخت حق بیمه استفاده کنید. خاطرتان باشد که دوره انتظار بیمه تکمیلی پس از ثبت نام و خرید آن، حدود سه ماه است و برای زایمان و بارداری این مدت انتظار به یک دوره 9 ماهه می‌رسد.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم تمامی مواردی که نیاز است تا شما در مورد بیمه تکمیلی سامان و شرایط آن بدانید را برای شما توضیح دهیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی بیمه پذیرندگان سامان مراجعه کنید تا پاسخ تمامی سوالاتتان را در آن بیابید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود، آن را با دوستان و آشنایان‌تان به اشتراک بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید