باکت تاور، بتونیر، قالب بتن را از کجا بخریم؟

کدخبر: ۴۴۳۷۶۶
قالب فلزی بتن به سازه یا اسکلتی گفته می شود که معمولا از جنس فلز و آهن می باشد و برای مصارف گوناگونی به کار برده می شود.
باکت تاور، بتونیر، قالب بتن را از کجا بخریم؟

 قالب بتن به طور کلی جهت دوام بیشتر بتن به کار برده می شود و تا زمانی که بتن به مقاومت لازم نرسیده باشد، قالب ها استفاده می شود . این قالب ها از مهمترین عواملی می باشد که بر کیفیت و دوام سازه ها موثر می باشد و به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. دوام قالب فلزی با توجه به کیفیت ساختشان و نوع متریال متفاوت می باشد.

بیشترین کاربرد این نوع قالب ها جهت فوندانسیون ها با عمق کم می باشد. در صورتی که استفاده ی درستی از قالب فلزی بتن نشود، خسارت های مالی متفاوتی به سازه یا کل پروژه وارد می شود.

نصب قالب فلزی بتن تاثیر بسزایی در کیفیت آن دارد به این معنی که هر چه قدر هم بندی قوی تر و با کیفیت باشد، دوام آن بیشتر خواهد بود.  قیمت قالب فلزی بتن  ثابت نمی باشد و با توجه به نوسانات قیمت آهن همواره در حال تغییر می باشد.

باکت تاور چیست؟ از کجا میشود تهیه کرد؟

باکت تاور به نوعی تجهیز گفته می شود که برای حمل و جابجایی مصالح در محیط کارگاهی - ساختمانی استفاده می شود که عملا به بالابر ها و تاورها متصل شده و یکی از عناصر اصلی در تجهیزاتی از نظیر بالابر، جرثقیل و تاورکرین می باشد و از نظر ابعاد و مدل های مختلف متفاوت می باشد.

در مکان هایی که نیازمند به آن باشیم که مصالح را به صورت عمودی جابجا کنیم و نیازمند به سهولت و تسریع در کار هستیم از باکت تاور استفاده می شود مکان هایی از قبیل ساختمان ها، چاه ها، مجموعه های صنعتی، سیستم های بچینگ و بتن سازی ها و سایر مکان های صنعتی مورد استفاده می باشد.

باکت تاور

به باکت های که بیشتر از حجم 500 الی 1000 لیتر یا کیلوگرم مصالح را در خود جای می دهند باکت های بزرگ گفته می شود و که قالبا کاربری های سنگین داشته و مصارف صنعتی در پروژه های بزرگ دارد.

برای تهیه انواع باکت تاور میتوانید به سایت رسمی قالب بتن صباغی مراجعه نمایید.

از قابلیت های باکت تاور و باکت های حمل مصالح می توان به حمل سیالات و بتن خیس و تر و جامدات از قبیل سنگ، شن، خاک، پوکه و آجر و... اشاره نمود که بعضی از باکت ها دارای حالتی شبیه به قیف بوده که به وسیله دریچه ای در انتها (زیر) و یا در بقل (کنار) می توان بتن را به داخل ستون هایی که در ارتفاعات هستند هدایت نمود.

از قابلیت های دیگر باکت ها می توان به نوع ساختاری آنها توجه نمود و ادواتی بعضا به عنوان متعلقات آنها ارائه می شود. باکت هایی که تخلیه از بقل، جانب، یا کنار می باشد به وسیله یک لبه یا قیف یا مدل ساخت کمک بسیار زیادی به نحوه تخلیه دقیق تر می کند همچنین در باکت های تخلیه از کف یا تخلیه از زیر به وسیله یک لوله فلزی برزنتی یا پلاستیکی برای تخلیه دقیق تردرستون ها یا مناطقی که نیاز به دقت در تخلیه دارند کمک بسزایی کرده است.

آشنایی با دستگاه بتونیر

بتونیر (یا مخلوط‌ کن بتن، میکسر بتن) به ماشینی گفته میشود که برای مخلوط کردن و همگن کردن سیمان، شن، ماسه و آب برای تولید بتن استفاده میشود. نکته مهم این است که ترتیب افزودن مواد مورد نیاز برای تشکیل بتن در بتونیر، به میزان قابل توجهی در یکنواختی بتن تشکیل شده مؤثر خواهد بود.

 همچنین باید در نظر داشت که از اضافه بار زدن در میکسر بتن پرهیز شود. به ویژه در مورد سنگ دانه های بسیار سنگینی مانند ذرات پانچی فولادی ، توصیه میشود میزان بار را تا حدود ۵۰٪ ظرفیت ماشین کاهش داد. بار اضافی موجب آسیب رسیدن به ماشین و کاهش عملکرد آن خواهد شد. همچنین باعث عدم دستیابی به کیفیت مورد نظر در بتن حاصله خواهد شد.

اغلب پس از مخلوط کردن و ساخت بتن نیاز است آن را به محل مورد نظر منتقل کنند. این ابزار به گونه ای ساخته میشوند که که ضمن ترکیب بتن بتوانند انتقال آن را هم انجام بدهند. بنابراین مخازن حمل بتن را روی کامیون، تریلی یا هر نوع ماشین با قابلیت حرکت دیگری مثل واگن‌های ریلی نصب میکنند. در عین حال بتونیر با ابعاد کوچک دارای چرخ میباشند که عملیات انتقال آنها را به مکان مورد استفاده آسانتر میکند. 

بتونیر

بتونیر 350 لیتری پرکاربردترین سایز بتونیرها برای عملیات ساخت بتن در ساختمان ها به شمار می آیند که دارای دو چرخ پیکانی برای حمل و نقل مناسب و راحت می باشند. ورق دیگ به کار رفته در این بتونیرها 5 میلیمتر و جهت جابجایی راحت دارای مالبند و قابلیت یدک کش در محدوده کارگاه می باشند.

بتونیر، که با نامهای مخلوط کن بتن، ملات ساز و میکسر بتن نیز از آن نام برده میشود به ماشینی گفته میشود بتن را میچرخاند تا باعث مخلوط شدن آن شود. از طرف دیگر این گرداندن بتن باعث میشود قبل از مصرف نهایی بتن به اصطلاح خود را نگیرد.

بتونیرها در حجمهای متنوع از 120 لیتری تا 1000 لیتری قابل ساخت و ارائه هستند.

بهترین شرکت برای تهیه انواع مصالح ساختمانی :

حاج یونس صباغی مدیرعامل محترم شرکت صنعت یدک آذربایجان با چندین دهه قدمت و افتخار دارد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین و پر سابقه‌ترین مجموعه‌های فعال در عرصه تولید قالب‌های بتنی در جهت عمران آبادانی کشور گام‌های مؤثری بردارد و همواره سعی بر آن دارد که با توکل به قوه الهی و همیاری شما متخصصین در امر ساخت‌ و ساز بتواند تکنولوژی برتر را به ارمغان بیاورد.

شرکت صنعت یدک آذربایجان یا همان قالب بتن صباغی مشهور در آدرس تبریز – بعد از سه راه فرودگاه نرسیده به پل مایان – مابین کوی اطلس و سولماز واقع شده است کارگاهی که به‌صورت تخصصی به تولید طراحی و تجهیر قالب های بتن باکت تاور  و تولید انوع بتونیر می‌پردازد که بیش از یک دهه سابقه دارد.

جهت ارتباط و ثبت سفارشات : 

  شماره ثابت: ۰۴۱۳۲۸۶۸۳۲۰-۲۲

 شماره همراه:  ۰۹۱۴۹۱۴۶۰۱۱

تماس حاصل فرمایید و یا از طریق آدرس سایت  Galebbeton جهت مشاهده محصولات و سفارش می‌توانید مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید