سرمایه گذاری بی نظیر با خرید ویلای لاکچری در شهرک خزرشهر

کدخبر: ۴۴۶۷۱۴
شهرک خزرشهر از شهرک های قدیمی و لاکچری نشین استان زیبای مازندران می باشد،
سرمایه گذاری بی نظیر با خرید ویلای لاکچری در شهرک خزرشهر

 این شهرک به دو بخش شهرک خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی تقسیم بندی می شود. خزرشهر شمالی به سمت دریا راه دارد و خزرشهر جنوبی دقیقا  در مقابل آن واقع شده است.

این منطقه جزء بهترین و زیباترین جاذبه های توریستی است، مکان های بسیار زیادی هم درون این شهرک و هم در نواحی اطراف آن، برای تفریح، گردش، خرید و استراحت وجود دارد. خوشبختانه تمامی ساکنین این شهرک لاکچری نشین از امکانات فوق العاده و منحصر به فرد آن برخوردار هستند.

در واقع می توان گفت از نظر ساخت و ساز ویلاها و امکانات آن ها این شهرک در دسته گران قیمت ترین شهرک های موجود در استان مازندران و در منطقه سرخرود قرار گرفته است . 

خزرشهر چگونه شهرکی است؟

خزرشهر رویایی در 6 کلیومتری جاده بابلسر به سمت فریدون کنار قرار گرفته است، این شهرک بسیار معروف و زبان زد دارای امکانات بالا و بهترین ساختمان ها است، از این رو خرید ویلا در توسط متقاضیان در این شهرک بسیار زیاد است، ویلاهای شهرک خزرشهر در گسترش این شهرک نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. محوطه سازی و ساخت ویلا در این شهرک رویایی بسیار خاص و  زیبا است، همچنین خزرشهر با پوشش های گیاهی کوتاه قد بسیار دیزاین شده است که این محوطه سازی بسیار تماشایی است. 

توصیه می شود اگر از دسته افرادی که به دنبال ویلاهایی با متراژ های بسیار بزرگ، بیشتر از 1000 متر مربع هستید، بهترین گزینه برای خرید ویلا و سرمایه گذاری در این شهرک است. خرید ویلا در مازندران از گزینه های محبوب برای افرادی است که علاقمند به زندگی در شمال می باشند، لازم به ذکر است این ویلاها در بهترین مناطق و در محوطه ای کاملا مطمئن و آرام ساخته شده اند، این دقیقا همان چیزی است که امروزه افراد و خانواده های زیادی به دنبال آن هستند. 

بخشی

سرمایه گذاری در خزرشهر با دکتر محمد بخشی

خزرشهر به دلیل داشتن امکانات ویژه، ویلاهای لوکس و اماکن تفریحی برای گردشگران از بهترین شهرک ها برای سرمایه گذاری به حساب می آید. این شهرک مهمان دوست در تمامی فصول سال میزبان افراد بسیار زیادی برای سفر می باشد از این رو بهترین شهرک برای سرمایه گذاری انتخاب شده است.

این شهرک لاکچری همواره در مرکز توجه سرمایه گذاران و افرای است که می خواهند ویلاهای لوکس و مدرنی را برای زندگی انتخاب نمایند. قدم نخست برای سرمایه گذاری داشتن اطلاعات ویژه برای این کار می باشد، شما باید با توجه به نکات مهم اقدام به چنین عمل مهمی کنید، در صورتی دارای اطلاعات کافی نداشته باشید به احتمال زیاد با مشکل مواجه خواهید شد.

بدین منظور دکتر محمد بخشی می تواند به شما در این راه مهم کمک بسیاری کند تا بهترین گزینه و راه حل را برای سرمایه گذاری و سوددهی بالا انتخاب نمایید. تیم مشاوره بخشی آفیشیال با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش در استان مازندران از مطمئن ترین مشاورین املاک منطقه می باشند. 

ویژگی ویلاهای شهرک خزرشهر 

ویلاهای این شهرک بسیار وسیع و گسترده هستند، ویلاهای قدیمی تر نیز گستردگی بیشتری دارند، ویلاهای واقع در این شهرک زیبا معمولا در دسته ویلاهای لوکس قرار دارند. نمای انتخاب شده برای ویلا های این شهرک بسیار زیبا و مدرن هستند، به طوری که هر کدام در نوع خود منحصر به فرد و همه پسند اند . شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که چرا نامی از آپارتمان برده نشده است ؟! 

بد نیست بدانید که شهرک خزرشهر دارای ویلاهای لوکس، لاکچری و بسیار مدرن است، و هیچ گونه آپارتمانی در آن ساخته نشده است. ویلاها و ساختمان های ساخته شده در این شهرک اغلب به صورت فلت هستند، اکثر این ویلاها حدود 1000 متر مربع و بیشتر آن ها تا حداکثر 1400 متر مربع، قواره زمین دارند. 

ویلاهای شهرک را می توانید با تعداد سه خواب یا چهار خواب خریداری نمایید، این ویلاها لاکچری هستند از این رو طبیعتا قیمت نسبتا بالاتری را خواهند داشت. بهترین ویلاهای موجود در این شهرم دارای استخر، سونا، جکوزی و محوطه زیبا هستند. پیشنهاد می شود اگر به دنبال خرید ویلای با متراژ بالا هستید که تمامی این امکانات فوق العاده و شگفت انگیز را داشته باشد، شهرک خزرشهر بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری و تجربه زندگی آرام و راحت است.

ویلا شهرکی

امنیت و حریم خصوصی در داخل شهرک و ویژگی درب ورودی آن

دقیقا همان طور که ار یک شهرک فوق العاده لاکچری تصور می شود، این شهرک دارای امنیت بسیار بالایی است. امنیت و حریم خصوصی همیشه در این شهرک پا بر جاست، 100 نفر نگهبان دارد که در سه شیفت کاری به طور 24 ساعته در حال نگهبانی و ایجاد امنیت برای شما خریداران و متقاضیان هستند.

به طور کلی به شما این اطمینان داده می شود که به راحتی در این شهرک با خرید ویلا سرمایه گذاری کنید، بنابر این این شهرک دارای بهترین شرایط برای محافظت از محوطه و  ساکنان شهرک است. علاوه بر موارد ذکر شده، مسئله کنترل ورود و خروج خودرو ها به درون شهرک نیز بسیار حائز اهمیت است، به همین علت افرادی که در  شهرک خزرشهر ساکن هستند باید کارت مخصوص تردد خود را داشته باشند و هنگام ورود به نگهبانان نشان دهند. 

این کارت های ورودی مختص به مالکان می باشند، در صورتی که مهمانان بخواهند برای ورود خروج از این شهرک با مشکل مواجه نشوند باید از قبل با ساکنان هماهنگی های لازم را داشته باشند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید خزرشهر شمالی دارای دو درب ورودی است، که یکی از آن ها به عنوان درب ورودی اصلی یا ضروری می باشد. در حالی که خزرشهر  جنوبی دارای یک درب است به همین منزله این شهرک از امنیت بسیار بالایی برخوردار  می باشد . اطراف این شهرک هیچ گونه منطقه صنعتی، تولیدی یا زمین کشاورزی وجود ندارد، در نتیجه زندگی کردن در این شهرک بدون هیچ گونه مزاحمت های زیست محیطی و دیگر مزاحمت های کسب و کارهای صنعتی همراه است. 

امکانات شهرک خزرشهر که شما را شگفت زده می کند 

شهرک خزرشهر حدودا 200 الی 300 متر ساحل اختصاصی دارد، و بقیه نوار ساحلی، سنگ ریزی شده است. در صورتی که علاقمند به پیاده روی و قدم زدن در نزدیکی سواحل هستید، خرید ویلا در شهرک خزرشهر را به شما پیشنهاد می کنیم. این شهرک دارای آب و هوای بسیار مطبوع و لذت بخش است، همچنین از دیگر ویژگی های این شهرک رویایی داشتن زمین برای بازی برای افرادی که علاقمند به ورزش و سرگرمی هستند.

در این شهرک سوپرمارکت نیز موجود است تا شما بدون طی نمودن مسافت زیاد،  بتوانید مایحتاج روزانه خود را فراهم نمایید.  زندگی در این شهرک حیرت انگیز تجربه ای متفاوت در سبکی جدید و متفاوت را برای شما و خانواده شما به همراه خواهد داشت. 

خزرشهر

محوطه سازی شهرک خزرشهر 

در حقیقت به جرات می توان گفت شهرک خزرشهر از بهترین و زیباترین محوطه سازی بهره مند  شده است. این محوطه سازی با شکوه با استفاده از پوشش های گیاهی متنوع، درختچه های کوتاه و بلند، گل و گیاهان بومی همین منطقه، انواع سرو های بلند قامت و گل های زینتی و درخت های فانتزی طراحی شده است.

همان طور که می دانید برخی از درختان وجود در مازندران بسیار قدیمی هستند از این رو تعدادی از این نوع درختان قدیمی و باستانی در این شهرک نیز به نمایش گذاشته شده اند. جنگل های مازندران و سبزینگی بسیار زیبای آن جلوه این استان را چندین برابر کرده اند از این رو هر ساله افراد زیادی برای خرید ویلا به این استان و علی الخصوص این شهر لاکچری نشین سفر می کنند. 

محوطه سازی در این شهرک به قدری حائز اهمیت است که نگهبانان و نیروهای باغبانی و نگهداری از محوطه داخلی شهرک همچنان همیشه در تلاش هستند تا از آن ها محافظ کنند. قسمتی از شارژ های پرداختی توسط مالکین در این شهرک به امور زیبا سازی و محوطه سازی شهرک اختصاص داده می شوند، به این واسطه زیبایی های شگفت انگیز این شهرک چشم اندازی طبیعی و غیر قابل وصف است.

بنابراین این شهرک زیبا همواره بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و خرید ویلا به حساب می آید، اگر علاقمند به زندگی در نزدیکی سواحل هستید و می خواهید از زیبایی های طبیعی منطقه بهره مند شوید پیشنهاد می شود اقدام به خرید ویلا در شهرک خزرشهر کنید تا از این چشم انداز زیبا و سرسبز بی نصیب نمانید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید