اقامت و تفریح در ویلاهای لوکس کردان و طالقان

کدخبر: ۴۴۶۷۴۸
در این مطلب قصد داریم درباره اقامت در ویلاهای لوکس کردان و طالقان صحبت کنیم.
اقامت و تفریح در ویلاهای لوکس کردان و طالقان

 حتما شما هم بارها با دو اصلاح "لوکس" یا "لاکچری" برخورد داشته‌اید. در تبلیغات فروش ملک "فول امکانات" را نیز به این دو اصلاح اضافه کنید. اما متاسفانه این عبارت‌ها گاه معانی مبهمی دارند. پس قبل هر چیز، بیایید ببینیم عبارت لوکس دقیقا به چه معناست و به چه ویلاهایی لوکس گفته می‌شود و در ادامه برای اجاره روزانه ویلا در کردان و طالقان، چند نمونه که جزو ویلاهای لوکس منطقه محسوب می‌شوند، را به شما معرفی خواهیم کرد.

چه چیزی یک ویلای معمولی را تبدیل به یک ویلای لوکس می‌کند؟

لوکس از نگاه یک خریدار با لوکس از نگاه  گردشگر کمی متفاوت است. در اینجا قصد نداریم به معیارهای خرید بپردازیم بلکه آنچه برایمان اهمیت دارد، معیارهایی است که برای یک گردشگر به عنوان اجاره کننده ویلا مهم هستند. پس با ما همراه باشید تا ببینیم هنگام اجاره ویلای لوکس چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

مناظر اطراف ویلا

چیزی که در نگاه اول با ورود به یک ویلا شاهد آن هستیم، مناظر اطراف است. چشم‌انداز ساحل، جنگل، کوه، دریا، دریاچه و یا رودخانه چیزی است که افراد برای دیدنش راهی سفر می‌شوند. یک ویلا با بهترین مصالح ساخت هم، اگر چشم‌انداز منحصربه‌فردی نداشته باشد، چندان دلچسب نخواهد بود. 

طراحی لوکس ویلا

امروزه معماران عزیز در طراحی ویلاها سنگ تمام می‌گذارند. برخورداری ویلا از طراحی‌های خاص و متفاوت باعث می‌شود، از اقامت در آنجا لذت بیشتری ببریم. یک ویلا با طراحی ساده و معمولی را با یک ویلا مدرن که به خوبی با طبیعت و محیط اطراف خود هماهنگ شده است مقایسه کنید. طبیعی است که ویلای مدرن را ترجیح دهید. 

 امکانات یک ویلای لوکس

امروزه به هر ویلایی نمی‌توان صفت لوکس را نسبت داد. یک ویلا برای اینکه به عنوان لوکس یا لاکچری شناخته شود باید امکانات مختلفی داشته باشد. هر چقدر تعداد این امکانات بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. استخرهای سرپوشیده و سرباز، سونا، جکوزی، زمین‌بازی، سالن‌ ورزشی، باربیکیو، تراس‌های بزرگ، روف گاردن، سرویس‌های بهداشتی مجلل و شیک، اتاق خواب‌هایی با مناظر فوق‌العاده، آشپزخانه‌ای با امکانات کامل، محوطه‌سازی، نورپردازی جذاب، پارکینگ به تعداد کافی، نگهبانی و غیره بخشی از ویژگی‌های یک ویلای لاکچری محسوب می‌شوند. 

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی امروزه به عنوان یک رشته تخصصی و مهم شناخته می‌شود که درست به اندازه طراحی خود بنا اهمیت دارد. استفاده از تزئینات داخلی با کیفیت بالا، مبلمان و سرویس خواب‌های لوکس و هماهنگ با خود ساختمان می‌تواند زیبایی آن را دوچندان کند. 

متراژ ویلا

هرچند متراژ نمی‌تواند معیار خیلی مهمی باشد اما معمولا ویلاهای با متراژ بالا؛ دوبکس و تریپلکس در دسته ویلاهای لوکس قرار می‌گیرند. 

در مجموع مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانند سطح یک ویلا را از معمولی به لاکچری تغییر دهند، اما شاید بتوان موارد دیگری هم به آن اضافه کرد. در ادامه به معرفی دو منطقه گردشگری کردان و طالقان می‌پردازیم و چند نمونه از ویلاهای لوکس این دو منطقه را که در سایت اجاره روزانه ویلا هومسا ثبت شده‌اند، را به شما معرفی خواهیم کرد. 

اجاره ویلا در کردان

کردان

روستای کردان منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در نزدیکی تهران است که در واقع از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز محسوب می‌شود. این روستا در 25 کیلومتری کرج و 65 کیلومتری شمال غرب تهران واقع شده است. روستای کردان دارای باغ‌های سرسبز زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو و توت است. دلیل این همه سرسبزی چیزی نیست جز رودخانه پرآب کردان که از ارتفاعات کهار به سمت روستا جاری می‌شود.  

در سال‌های اخیر تعداد زیادی ویلای لاکچری با امکانات مختلف در کردان ساخته شده‌اند. 

اگر قصد دارید یک شب خاطره انگیز را در کنار خانواده و دوستان خود در کردان بگذرانید پیشنهاد ما اقامت در ویلاهای لوکس هومسا با جستجوی کد اقامتگاه 19125، 28726 و 28732 می‌تاوانید در ویلاهای لوکس منطقه کردان که از طریق هومسا قابل رزرو هستند اقامت داشته باشید. 

این‌ها فقط چند نمونه از ویلاهای لوکس منطقه کردان هستند که در هومسا ثبت شده‌اند. اگر قصد اجاره ویلا در کردان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به هومسا بزنید. 

اجاره ویلا در طالقان 

طالقان منطقه‌ای در میانه کوه‌های البرز است که به واسطه آب‌وهوا و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان، سالانه گردشگران زیادی را روانه این منطقه می‌کند. از زیبایی‌های طالقان هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. سد و دریاچه زیبای طالقان، آبشارهای اورازان، شله بن، کرکبود و سوهان، روستای زیبای میر و روستای اسرارآمیز ایستا، باغ‌های فراوان منطقه، خانه آیت الله طالقانی، ارژنگ قلعه و کتیبه گردنه عسلک تنها چند نمونه از دیدنی‌های طالقان هستند. برای دیدن این همه زیبایی بهتر است اقامت خود را کمی طولانی‌تر کنید و شب را در ویلاهای لوکس منطقه سپری کنید. 

برای اجاره ویلا در طالقان وارد وب‌سایت هومسا شده و از میان انواع ویلا و اقامتگاه که در این سایت ثبت شده، ویلای مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای نمونه ویلای دو خوابه دربست طالقان با کد اقامتی 20122 شاید به اندازه ویلاهای لاکچری کردان مجهز به امکانات مختلف نباشد اما فضایی دلنشین دارد که می‌تواند خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند. برای پیدا کردن ویلا با کد اقامتی مشخص، کافی است در صفحه اول وب سایت هومسا، کد را در قسمت "شهر مقصد، عنوان و یا شناسه اقامتگاه" وارد کرده و روی دکمه جستجو کلیک کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید