ای هدیه! ای افسونگر جذاب! چه کارهایی که از تو بر نمی‌آید!

کدخبر: ۴۴۶۹۹۱
البته نیاز است که موضوع را کمی دقیق‌تر کنم! این هدیه‌ای که مورد خطاب قرار گرفته، یک هدیه‌ی خلاقانه، با هویت، فکر شده و حائز حس و حال و قصّه است و نه هر هدیه‌ای!
ای هدیه! ای افسونگر جذاب! چه کارهایی که از تو بر نمی‌آید!

بعید می‌دانم هنوز افراد زیادی باشند که وقتی یک بسته هدیه را باز می‌کنند، و داخلش، سررسید، فلش مموری، خودکار، کیف و یا هر هدیه‌ی عمومی و یلخی دیگری را می‌بینند، روی‌شان تأثیر شگرفی بگذارد و در دل بگویند:

به به! فلانی که این هدیه را برای من تدارک دیده، چه خوب من را می‌شناسد! چقدر به من فکر کرده و برایش مهم و عزیز بوده‌ام!

بله در همین لحظه و در همین نوشته‌ی کوتاه مرگ هدایای بی‌خاصیت را اعلام می‌کنم. 

شخص شما و یا سازمان‌تان باید قید این قِسم از هدایا را بزنید، و بهتر است  بدانید که  هدیه رسانه‌ی قدرتمند و اختصاصی شماست! و این رسانه، همان‌طور  که می‌تواند پیامی  شیرین بسازد و دل مخاطبتان را مشتاق کند، به شدت قادر  است، شما را از نظرش بیندازد،  و باعث شود که کنترل را بردارد و بزند به کانال  دیگری که رقیب شما آنجا منتظر اوست.

مارتیا آرت

بله! به همین سادگی می‌توانید مخاطب‌تان را از دست بدهید، اگر هدیه‌ای که در نظر می‌گیرید، آنی نباشد که باید!

مفهوم هدیه - رسانه برای نخستین بار در سال 1393 از سوی متخصصین استودیو خلاقیت مارتیا در حوزه هدایای تبلیغاتی و سازمانی مطرح شد. شما به عنوان یک شخصیت حقیقی و یا حقوقی به طریقی این مفهوم را دریافته اید. هدیه یک ابزار رسانه‌ای است که به ما میگوید:

  • هدیه دهنده کیست؟

  •  چه ویژگی ها و نگرشی دارد؟

  •  چقدر نواندیش است؟

 از هدیه ای که دریافت می کنید به خوبی در می یابید که هدیه دهنده چه اندازه از شما شناخت دارد. چقدر در مورد انتخاب هدیه درنگ و توجه به خرج داده و در نهایت  به خوبی متوجه خواهید شد که چقدر برای او اهمیت داشته‌اید!

مارتیا آرت گروپ

این موضوعات، همگی، فارغ از ارزش مادی هدیه دریافت خواهند شد. در این هماورد، برگ برنده همیشه در دستان «خلاقیت» بوده و هست. آن چه که استودیو خلاقیت مارتیا بر اساس آن شکل گرفته است.

هدیه تبلیغاتی

تقدیم هدیه تبلیغاتی تنها رفع تکلیف و تکرار ناکارآمد یک روند نیست.

 هدیه ابزار رسانه ای شماست. به سادگی از دستش ندهید!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید