شارژ حساب گوگل ادز با افراک!

کدخبر: ۴۴۷۰۰۹
یکی از بهتری راه ها برای پیشرفت کسب و کار ها استفاده از تبلیغات آنلاین است.
شارژ حساب گوگل ادز با افراک!

 تبلیغات گوگل ادز یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش، گسترش بازار و قرار گرفتن در مقابل مشتری های بالقوه است. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد استراتژی های مختلفی برای تبلیغات خود اجرا نمایند، آزمایش و بهینه سازی کنند. با افراک همراه باشید.

نحوه خرید گوگل ادز

خرید اکانت گوگل ادوردز نیازمند پرداخت ارزی است. پرداخت ارزی در ایران تنها در صورتی امکان پذیر است که فرد به شبکه های مالی بین المللی دسترسی داشته باشد. به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، شبکه بانکی ایران، به شبکه بانکی جهانی (شبکه سوئیفت) متصل نیست. به همین دلیل امکان استفاده از از کارت های بانکی ایرانی در سایت های خارجی که از درگاه پرداخت ارزی استفاده می کنند، وجود ندارد.

زمانی که شما در حال تنظیم پارامترهای مختلف حساب گوگل ادوردز هستید، یکی از مواردی که باید تعیین کنید، بودجه روزانه شما است. برخی از افراد تصور می کنند مقداری که در این بخش تعیین می کنند، همان مقداری است که گوگل روزانه برای تبلیغ آنها استفاده می کند. این تصور غلط است.

زمانی که شما مقدار این بخش را تعیین می کنید، گوگل به صورت خودکار آن را در عدد 30.4 ضرب کرده و این مقدار نهایی را برای تبلیغات آنلاین شما برای 1 ماه در نظر می گیرد. “پس در واقع زمانی که شما بودجه روزانه را برای شارژ حساب گوگل ادوردز تعیین می کنید، در واقع در حال تعیین کردن بودجه ماهیانه هستید، نه روزانه!”

تفاوت صورت حساب و شارژ گوگل ادز چیست؟

قبل از آن باید به این نکته توجه کنید که صورتحساب شما، جمع مقادیری است که گوگل بابت کلیک ها صرف کرده است. شارژ حساب چیزی است که گوگل از شما دریافت می کند تا تبلیغات شما را آغاز نماید. بنابراین هر زمان که شارژ حساب شما به حد تعیین شده برسد، گوگل صورت حساب مورد نیاز را برای شما ارسال می کند و یا به صورت اتوماتیک از کارت اعتباری شما، هزینه را کسر می نماید. 

گوگل ادز

زمانی که شما حساب کاربری خود را ایجاد کردید، گوگل آستانه شروع را برای شما 50 دلار در نظر می گیرد. دلیل انجام این کار هم این است که گوگل می خواهد مطمئن باشد شما سرمایه کافی برای انجام تبیلغات آنلاین را دارید. در صورتی که ظرف مدت 30 روز، این 50 دلار توسط شما استفاده شود، مقدار آستانه به 200 دلار تغییر پیدا خواهد کرد.

اگر کمتر از 50 دلار خرج کردید، آستانه شما برای ماه بعد نیز 50 دلار خواهد بود، با این تفاوت که خودتان می توانید این مقدار را تعیین کنید. اگر 200 دلار را در یک ماه خرج کردید، گوگل آستانه شارژ شما را به 350 دلار افزایش می دهد. در صورتی که کمتر از 200 دلار استفاده کرده باشید، آستانه برای ماه بعد نیز همان 200 دلار خواهد بود. این روند به همین صورت ادامه پیدا می کند تا شما به آستانه بعدی یعنی 500 دلار در ماه برسید. 

اگر اکانت تبلیغ گوگلی شخصی خود را دارید، انتقال اکانت به حساب افراک به راحتی انجام می گیرد و ساخت اکانت تبلیغ در گوگل و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در افراک کاملا رایگان صورت می گیرد.

به علاوه می توانید از افراک برای ساخت اکانت و ایجاد کمپین کمک بگیرید. افراک همچنین، خدمات و مشاوره تخصصی در زمینه انواع تبلیغات آنلاین از جمله گوگل ارائه می دهد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید