اجاره ماشین در کیش – سایت کیش اسپید

کدخبر: ۴۴۷۲۲۶
امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه اجاره ماشین در کیش فعالیت دارند.
اجاره ماشین در کیش – سایت کیش اسپید

اجاره ماشین در کیش

یکی از روش‌های کاهش هزینه‌های سفر برای تهیه بنزین و هزینه استهلاک خودرو، اجاره انواع اتوموبیل در کیش است که علاوه بر کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل، آزادی عمل بیشتری برای مسافر به ارمغان می‌آورد تا در عوض استراحت برای رفع خستگی رانندگی طی ساعت‌های طولانی، زمان بیشتری برای بازدید از جاذبه‌های جزیره کیش و لذت بردن از سفر در اختیار داشته باشد. ناگفته نماند که رانندگی در جزیره کیش نیز خود یکی از جاذبه‌های گردشگری است. خلاف شهرهای دیگر، بوق زدن در کیش ممنوع بوده و ترافیک نیز به ندرت پیش می‌آید. 

به سبب واقع شدن جزیره کیش در مناطق آزاد، واردات ماشین های خارجی و لوکس به این منطقه بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور رواج دارد. امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه اجاره ماشین در کیش فعالیت دارند. قرارداد اجاره بین شرکت اجاره‌دهنده خودرو و مشتری است که طی آن فرد اجاره کننده ماشین مشخصی را طی زمان مشخص و با خدمات مشخص اجاره می‌کند.

همواره به مسافران توصیه می‌شود تا برای تهیه وسیله نقلیه اعم از انواع اتوموبیل، قایق و موتور به شرکت‌هایی مراجعه کنند که مجوز رسمی از مناطق آزاد داشته و عضو مجمع رسمی رنت‌کاران باشند.

مدت زمان معمول اجاره ماشین 24 ساعته بوده و در صورت تمایل مشتری قابل تمدید خواهد بود.  نرخ اجاره ماشین‌ها به مدل، نوع ماشین و خدمات مشمول آنها بستگی دارد. مشتری رزرو خودرو را معمولا به طریق غیرحضوری انجام داده و ماشین را در فرودگاه تحویل می‌گیرد.

قرارداد در همان محل تحویل منعقد و وجه قرارداد پرداخت می‌شود.  حین قرارداد، مبلغی نیز به عنوان وجه ضمانت قرارداد از مشتری دریافت می‌گردد که پس از اتمام قراداد به او عودت داده خواهد شد. مبلغی نیز برای وجه خلافی نزد شرکت به مدت بیست تا سی روزه باقی می‌ماند که با محرز شدن عدم خلافی و جریمه خودرو در مدت زمان قرارداد، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

هزینه تأمین بنزین ماشین بر عهده مسافر است که می‌تواند از طریق کارت سوخت خود پرداخت کند. مدارک لازم برای عقد قرارداد هم گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی است.  بسیاری از شرکت‌های اجاره ماشین در کیش خدمات CIP نیز ارائه می‌دهند که مراد از آن خدمات تشریفاتی فرودگاهی است که از ورود مسافر به فرودگاه آغاز می‌شود که عبارتند از:

انتقال با خودروی جداگانه از سایر مسافران به ترمینال، دریافت کارت پرواز، تحویل چمدان‌ها پذیرایی و مانند آن. این خدمات محدودیتی ندارد و مسافر باید باید ساعاتی پیش از پرواز درخواست خود را اطلاع دهد. 

انواع ماشین‌های اجاره‌ای در کیش عبارتند از:

ماشین‌های اقتصادی: این گروه از ماشین‌ها نسبت به دیگر ماشین‌ها مدل‌‌های معمولی‌تری بوده و خدمات خاص را شامل نمی‌شوند و در نتیجه، هزینه اجاره آنها پایین‌تر است.

ماشین اقتصادی

ماشین‌های شاسی بلند: اگر با خانواده به کیش سفر کنید، این گروه از ماشین‌ها گزینه مناسبی برای اجاره خودرو به شمار می‌آیند که نرخ اجاره آن از کف قیمت بالاتر است.

ماشین شاسی بلند

ماشین‌های اسپرت : این رده از ماشین‌ها اغلب جوان‌پسند، دو درب، بدون سقف و پرسرعت هستند.

ماشین اسپرت

اجاره خودرو در کیش

ایران سرزمین گوناگونی‌ها است و هر گوشه این خاک داستانی دارد تا برای شنیدنش  راهی سفر شد. بی‌گمان جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران است که در بیشتر روزهای سال مسافران را به خود می‌خواند.

با توجه به بعد مسافت  قابل‌ملاحظه این مقصد گردشگری با دیگر شهرها و طی بخشی از مسیر سفر از مسیر آبی دریا، تهیه وسیله نقلیه در جزیره روش معمول گردشگران برای بازدید است و امروزه شرکت‌های بسیاری در حوزه ارائه خدمات مربوط به اجاره ماشین، اجاره موتور و اجاره قایق در کیش فعالیت می‌کنند.

اجاره موتور در کیش

تنوع بالای تفریحات در جزیره کیش سلیقه همه مخاطبان را با هر بودجه‌ای راضی می‌کند. چنان‌که یاد شد گشت و گذار در جزیره خود یکی از جاذبه‌های این مکان به شمار می‌آید؛ موتورسواری نیز یکی از این تفریحات است.  مطابق با قوانین، از سال 1383 ورود هر نوع موتور سیکلت بنزینی به کیش ممنوع و مشمول توقیف و پرداخت جریمه شد و تمام موتورها با موتور برقی یا موتور شارژی جایگزین شدند.  

موتورهای برقی از رایج‌ترین وسایل نقلیه کم هزینه در کیش هستند. این موتورها  را اصطلاحا اسکوتر می‌گویند که با برق شارژ شده و با شارژ کامل پیمایش 110 کیلومتر و یک ساعت گشت کامل را پشتیبانی می‌کنند. موتورهای اسکوتر در دونوع تک‌نفره و دو نفره موجود بوده و شرایط استفاده از آنها داشتن  دست‌کم 15 سال سن، استفاده از کلاه ایمنی و حرکت در مسیرهای مخصوص دوچرخه‌سواری می‌باشد.

دو مزیت بزرگ این موتورها برقی بودن و بی‌صدا بودن آنها می‌باشد که تأثیر بسیاری در کاهش میزان آلودگی هوا و آلودگی صوتی محیط دارند.  سرعت این موتورها نیز چندان بالا نیست و شتاب زیادی ندارند؛ بنابراین در کاهش آمار تصادفات هم نقش دارند.

موتور برقی

برای اجاره موتور در کیش از وب سایت کیش اسپید می توانید اقدام به رزرو موتور برقی در کیش نمایید.

 موتور برقی وسپا نیز از جمله موتورهای زیبای موجود در کیش برای اجاره است. از دیگر مدل ها موتور سافاری و موتور ایکس من است که می تواند لذت سفر شمت به جزیره کیش را دوچندان کند.

اجاره قایق در کیش

گشت‌های دریایی و بازدید از جاذبه‌های دریایی جزیره از دیگر خاطرات ماندگار مسافرت به کیش است که به هر مسافری توصیه می‌شود. اجاره قایق در کیش در یکی دیگر از خدمات کیش اسپید است که طیفی متنوع از شناور، قایق و کشتی را عرضه می‌کنند.

 برای استفاده از گشت‌های دریایی انواع قایق‌ها برای اجاره موجود هستند: 

قایق‌های دو موتوره: این گروه از قایق‌ها با ظرفیت 4 تا 7 نفر، بسیار مناسب برای گشت‌‌های دریایی  و مشاهده سایت‌های تجمع آبزیان به شمار می‌آیند. انتخاب سایت مورد بازدید، مشاهده آکواریوم یا بازدید از سایت لاک‌پشت‌ها، معمولا بر عهده بازدید کننده و مدت زمان گشت 20 دقیقه است.

قایق‌‌های اسپرت: این دسته از قایق‌ها  قایق‌های بدون کابین با امکانات محدود و ظرفیت 8 تا 10 نفر برای گشت‌های کوتاه مدت در نظر گرفته می‌شوند.

یات یا کشتی تفریحی: واژه یات برگرفته از واژه هلندی jacht به معنای شکار است و به قایق یا کشتی تفریحی اطلاق می‌شود. این نوع کشتی در دو نوع موتوری و بادبانی موجود بوده و یات‌های بزرگ‌تر از زمین گلف را سوپر یات می‌نامند که بسیار لوکس هستند. در ایران کشتی‌‌های تفریحی را به طور کلی  به نام یات می‌شناسند.

این کشتی‌ها به مناسبت برخورداری ازامکانات رفاهی گسترده مثل اتاق‌خواب، اتاق‌خواب مستر، عرشه بزرگ، ایرکاندیشن و تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام به هتل‌‌های شناور بر آب مشهورند و لوکس‌ترین و کامل‌ترین گزینه برای اجاره وسیله حمل ‌و نقل دریایی برای برگزاری مراسم تولد، جشن‌ها و سورپرایزها به شمار می‌آیند.و موارد دیگر مانند عکس‌برداری و تولید آلبوم، فیلم‌برداری و تولید کلیپ و مانند آن. ظرفیت معمول یات‌ 10 تا 15 نفر را شامل می‌شود.

اجاره لیموزین در کیش

 لیموزین اتوموبیل‌هایی خاص از دسته خودروهای تشریفاتی کالسکه‌ای است که طول زیاد دارند و به عنوان خودروی لوکس و گران‌قیمت در دسترس مسافران کیش قرار دارند. خدمات اجاره این خوردو اغلب به صورت ترانسفر فرودگاهی است که با حضور ماشین و راننده در فرودگاه و تحویل سرنشینان از پای پرواز آغاز می‌شود.

این اتوموبیل‌ها در دو دسته لیموزین کرایسلر و لیموزین لینکلن موجود هستند و ظرفیت 7 سرنشین را دارند. خدمات این گروه از ماشین‌ها شامل راننده، پذیرایی ، عکاسی، فیلمبرداری، برگزاری مراسم سالگرد، تولد، سیستم صوتی ارتباط با راننده وسیستم پخش صوت و تصویر می‌باشد و گشت‌ها در قالب گشت‌های دو یا سه ساعته برگزار می‌شوند.

اجاره ون در کیش

اگر با گروه‌های دوستانه یا خانوادگی با تعداد نفرات بیشتر از معمول به کیش سفر کنید اجاره ون بسیار مناسب  شما و هم‌سفرانتان خواهد بود. اجاره ون خلاف دیگر خودروهای معمول، بر حسب ساعت بوده و چون رانندگی این مدل خودرو نیازمند گواهینامه خاص است، خودرو با راننده اجاره داده می‌شود. بدیهی است که هزینه خوراک و اسکان راننده طی مدت قرارداد بر عهده مسافر است. خودورهای ون در دوگونه موجود می‌باشند:

ون سقف کوتاه :  با ظرفیت 8 الی 10

ون سقف بلند :  یا ون تشریفاتی که  با ظرفیت 14 نفر  

در انتهای مطلب

ارائه‌کنندگان خدمات حمل‌ونقل به عنوان حلقه‌ای از زنجیره تأمین گردشگری کشور نقش بزرگی در پیشرفت و  ارتقای کیفیت این صنعت ایفا می‌کنند. همان طور که گفته شد کیش سرزمین جاذبه‌ برای سلیقه‌های متفاوت گردشگران است و تأمین  نیازهای حمل‌ونقل گردشگران و فراهم ساختن آسودگی ایشان حین اقامت در این جزیره زیبا، خاطره‌ای خوش و ماندگار از این سفر برای آنان به دنبال خواهد داشت و بازگویی این خاطرات در جذب گردشگران آینده کیش بی‌تأثیر نخواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید