امکان دسترسی به متخصصین بازار با انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت

کدخبر: ۴۴۷۶۰۹
استخدام یکی از چالش برانگیزترین کارها در هر سازمان و شرکتی است.
امکان دسترسی به متخصصین بازار با انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت

 برای این کار هفته‌ها و ماه‌ها زمان گذاشته می‌شود تا در نهایت خروجی آن جذب بهترین بازار کار و متخصصین هر حوزه باشد. اما ایران تلنت اینجاست تا این مشکل را برای همیشه برطرف کند و روند استخدام را به آسان‌ترین کار تبدیل کند.

ثبت آگهی استخدامی در ایران تلنت

ثبت آگهی استخدامی در ایران تلنت بسیار ساده‌تر از هر کاری است که تا به امروز برای استخدام افراد انجام داده‌اید. برای این کار تنها نیاز به داشتن شرح شغلی و‌ آنچه از متقاضی و کارجوی انتظار دارید، است. پس از آن دیگر باید کارهای ثبت نام در ایران تلنت و انتشار آگهی را انجام دهید که پروسه‌ای بسیار آسان و بسیار کوتاه است و حتی برخی کارها به صورت خودکار انجام خواهد شد.

شما در ایران تلنت این امکان را دارید تا آگهی شغلی شرکت خود را به دو زبان منتشر کنید و حتی انتشار آن را یا به زبان انگلیسی و یا به زبان فارسی انجام دهید. این ویژگی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و در زمان انتشار این کارجویان هستند که انتخاب می‌کنند که آگهی برای آنها به زبان فارسی نمایش داده شود و یا زبان آن، انگلیسی باشد. این در صورتی است که شما در زمان انتشار آگهی گزینه دو زبانه را فعال کرده باشید. برای شروع و برای درج آگهی استخدام در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.

انتشار آگهی در ایران تلنت چه مزایای دارد؟

انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت برای شرکت‌ها و کارفرمایان مزایای بسیاری دارد. مهم‌ترین ویژگی که عنوان کردیم، همان امکان انتشار آگهی به دو زبان است که با این کار می‌توانید شرح شغلی را برای افراد دو زبانه منتشر کنید.

مزیت دیگر ایران تلنت برای شما این است که، فیلدهای عنوان شغلی، شرح شغل و شرایط احراز به صورت خودکار توسط وب‌سایت ایران تلنت برای شما ترجمه خواهد شد. این امکان برای شما با کلیک روی ترجمه ترجمه خودکار انجام خواهد شد. پس از تایید شما، کاربران و کارجویان در ایران تلنت این امکان را دارند تا شرح شغلی و آگهی شغلی را به دو زبان انگلیسی و فارسی مشاهده کنند.

در زمان جستجوی رزومه در ایران تلنت نیز، این دو زبانه بودن به شما کمک خواهد کرد که رزومه‌ها را به هر دو زبان و با کلمات کلیدی مد نظرتان جستجو کنید. سرویس هوشمند جستجوی ایران تلنت کلمه خاص و مد نظر شما را از میان رزومه‌ها جستجو می‌کند و شما را به رزومه‌های مورد نظرتان می‌رساند.

بانک اطلاعاتی و رزومه‌ای که از انتشار آگهی در ایران تلنت به دست می‌آورید، به شما کمک می‌کند تا در زمان مورد نیاز باز هم به این بانک مراجعه کنید و از میان متخصصان و کارجویان، برای فرصت‌های شغلی آینده خود فردی را انتخاب کنید.

امروز متخصصین بازار را جذب کنید

شرکت‌ها برای به دست آوردن افراد متخصص بازار کار رقابت بسیار شدیدی دارند و هر شرکتی به دنبال راهی است تا بتواند راحت‌تر و سریع‌تر این افراد را جذب کند. همین امروز می‌توانید با مراجعه به ایران تلنت و انتشار آگهی استخدامی خود، تغییر را در روند استخدامی و جذب بهترین های بازار کار حس کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید