چگونه فرصت های یک بحران را شناسایی کنیم؟

کدخبر: ۴۵۰۰۶۹
بحران ها، بخش جدایی ناپذیر هر کسب و کار هستند، اما چگونه فرصت های یک بحران را شناسایی کنیم و از آن ها در جهت رشد و پیشرفت استفاده کنیم؟!
چگونه فرصت های یک بحران را شناسایی کنیم؟

افراد زیرک و فرصت طلب به سرعت، فرصت های سودآور یک بحران را تشخیص داده و از آن برای رشد کسب و کار خود بهره می برند. قصد داریم در این مبحث، به شرح نکات جالبی در زمینه راه کارهای موثر در تحلیل بحران با دوره مدیریت کسب و کار(MBA) و کوچینگ بیزینس بپردازیم. پیشنهاد می دهیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید...

شناسایی فرصت های بحران با کوچینگ بیزینس

شناسایی فرصت های بحران با کوچینگ بیزینس روشی قابل اعتماد برای رشد و مدیریت کسب و کارهای بزرگ و کوچک در تمام زمینه ها است. مدیران و صاحبان کسب و کار به طور مداوم با بر سر دوراهی قرار گرفته و یا با بحران هایی روبرو می شوند که در صورت عدم تصمیم گیری صحیح و هوشمندانه، ممکن است کسب و کار خود را از دست داده و یا متحمل خسارت های سنگین شوند. در این شرایط، کسب و کارهایی دوام می آورند و رشد می کنند که در شرایط پیچیده بحران قدرت تحلیل موقعیت و تبدیل تهدیدها به فرصت را داشته باشند.

اما چگونه می توان به چنین توانمندی برای مدیریت کسب و کار دست یافت و با اطمینان، تصیماتی درست و به موقع گرفت؟! این همان سوالی است که شرکت های موفق، از طریق تجربه یا آموزش، به پاسخ آن را رسیده اند. مدیریت بحران یک فرمول قابل تکرار در شرایط مختلف نیست، بلکه یک تکنیک است که به صورت ابزار قابل استفاده برای گذر از چالش ها و توسعه کسب و کار به کار می رود. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان یک شغل را از بحران نجات داد و با شناسایی فرصت های بحران به موفقیت رسید لازم است با مفاهیمی نظیر کوچینگ بیزینس و بیزینس کوچ برای مدیریت کسب و کار آشنایی داشته باشید:

کوچینگ بیزینس چیست؟

کوچینگ بیزینس یک فرایند است که به صاحبان انواع مشاغل بزرگ و کوچک کمک می کند که با تحلیل موقعیت ها، به رشد و توسعه کسب و کار کمک کنند. در واقع کوچینگ بیزینس بک ابزار قدرتمند است و می توان از آن برای درک بهتر از کسب و کار و شناسایی فرصت ها و تهدیدها استفاده کرد؛ وظیفه آن ایجاد بصیرت و آگاهی است. بیزینس کوچینگ فقط در تحلیل شرایط بحران مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه از آغاز پیدایش یک کسب و کار و در تمام طول مسیر رسیدن به موفقیت، کاربرد دارد.

بیزینس

فلسفه کوچینگ بیزینس از دهه 70 میلادی توسط نویسنده آمریکایی به نام تیموتی گالوی برای رسیدن به موفقیت در ورزش هایی نظیر اسکی، تنیس و ... آغاز شد. کوچینگ به معنی مربیگری، به ارائه تکنیک هایی در مسیر رسیدن به موفقیت در رشته های ورزشی و موسیقی می پرداخت. اما این تکنیک ها به حدی کاربردی و مفید بود که در سایر مشاغل غیرورزشی و حتیدر  زندگی شخصی افراد، مورد استفاده قرار گرفت؛ به این ترتیب، کوچینگ بیزینس به شهرت جهانی رسید.

بیزینس کوچ کیست؟

یک کارآفرین با تجربه یا صاحب چندین کسب و کار موفق که قادر است به تحلیل فرصت ها و بحران ها بپردازد. یکی از روش های مناسب برای رسیدن مهارت های بیزینس کوچ یا مربی کسب و کار، استفاده از دوره کوچینگ و دوره مدیریت کسب و کار(MBA) است.

نحوه تحلیل فرصت های بحران با دوره کوچینگ بیزینس

در واقع تحلیل فرصت های بحران با دوره کوچینگ بیزینس و دوره مدیریت کسب و کار، توان تصمیم گیری صحیح و سریع مدیران را تقویت می کند. این دوره ها مناسب کسانی است که می دانند برای رشد نیاز به تغییر دارند و مشتاقانه به استقبال کسب مهارت های جدید برای توسعه کسب و کار خود می روند. با استفاده از دوره کوچینگ بیزینس می توانید، با آگاهی بیشتر به مدیریت کسب و کار خود بپردازید. علاوه براین برای دستیابی به فرصت های سودمند مالی می توانید از دوره هایی نظیر دوره شم اقتصادی و دوره ثروت آفرینی نیز بهره ببرید.

بیزینس کوچینگ مناسب افرادی نظیر کارآفرینان، صاحبان کسب و کار، مدیران عامل، مدیران ارشد است. همچینن تمامی کسانی که قصد دارند در حیطه شغلی خود از طریق تحلیل موقعیت ها و فرصت های بحران، به موفقیت برسند.

آیا دوره های بیزینس کوچینگ به مدیریت کسب و کارم کمک می کند؟

دوره های کوچینگ

دوره های بیزینس کوچینگ به مدیریت کسب و کارهای سازمانی و فردی، برای رشد حداکثری کمک می کند. مدیر یک کسب و کار با استفاده از دوره های بیزینس کوچینگ می تواند زیردستان و هم گروه های خود را کوچ و هدایت کند. تاثیری که کوچ کردن مدیر بر ارتقای عملکرد سازمان می گذارد، چشمگیر و طولانی مدت است.

دوره مدیریت کسب و کار و دوره کوچینگ بیزینس ثروت آفرینان

دوره مدیریت کسب و کار و دوره کوچینگ بیزینس ,یکی از بهترین دوره های حال حاضر است که توسط موسسه ثروت آفرینان با بیش از سی سال سابقه فعالیت ارائه می شود. با شرکت در این دوره ها می توانید اطمینان داشته باشید که یک بیزینس کوچ حرفه ای می شوید و قادر به حل مشکلات منحصر به فرد کسب و کار خود از راه تحلیل فرصت های یک بحران و حرکت در مسیر رشد و توسعه شغلی خواهید بود.

علاوه بر این قادر خواهید بود از تکنیک های موثر این دوره های آموزشی برای کوچ کردن همکاران و زیردستان خود در کسب و کار استفاده کنید. کوچینگ بیزینس به شما کمک می کند تا مسیر رشد و پیشرفت شغلی را به سرعت طی کرده و در مسیری با درآمد نامحدود قرار بگیرید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با دوره کوچینگ دکتر مظاهری، می توانید به نشانی pms  مراجعه کرده و یا از طریق راههای ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید:

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر برای برقراری تماس با کارشناسان موسسه ثروت آفرینان استفاده نمایید:

تلفن: ۲۶۴۰۳۷۴۰ ۰۲۱

ایمیل info@amirmazaheri.com - info@pms.ir 

اینستاگرام  dr.amirhosseinmazaheri

تلگرام servatafarinan 

لینکدین  amir-hossein-mazaheri-seif-5729a836

واتساپ 09038539004 - 09038539005

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید