تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بانک ملت

کدخبر: ۴۵۰۳۵۶
مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بانک ملت با حضور دکتر عباس مرادپور مدیرکل بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک های تجارت و ملت و مدیران سطوح مختلف این بانک برگزار شد.
تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بانک ملت

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم حکم مدیریت عاملی رضا دولت آبادی در بانک ملت از سوی مدیرکل بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد به وی اعطا و با اعطای لوح و هدایایی از بیش از 30 سال خدمات و تلاش های دکتر محمد بیگدلی در این بانک خصوصی شده، تجلیل شد.

دکتر مرادپور: بانک ملت یکی از قوی ترین بدنه های مدیریتی و کاری نظام بانکی را دارد

دکتر عباس مرادپور، مدیرکل بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در این جلسه با تکریم خدمات خالصانه دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل پیشین بانک ملت و خوشامدگویی به رضا دولت آبادی مدیرعامل جدید این بانک، بخشی از انتظارات وزیر امور اقتصادی و دارایی را از مدیران عامل بانک ها بیان کرد.
 
وی با اشاره به سوابق فعالیت مدیرعامل پیشین بانک ملت، یادآور شد: دکتر بیگدلی در این چندسال نهایت همکاری را با دولت و وزارت اقتصاد داشته و همیشه در خط مقدم همکاری ها حضور داشته و منشاء خدمات بسیاری بوده به گونه ای که بانک ملت با هدایت وی، از زیان دهی به سودآوری و استحکام مالی بالا رسیده است.

این مسوول وزارت اقتصاد، با تاکید بر این نکته که بانک ملت یکی از قوی ترین بدنه های مدیریتی و کاری را در بین بانک های کشور در اختیار دارد، اظهار داشت: بنده هرجا که به مشورت و کمک فکری نیاز داشته ام از بانک ملت کمک گرفته ام.

وی با اشاره به سابقه فعالیت رضا دولت آبادی مدیرعامل جدید بانک ملت، خاطرنشان کرد:

وی دو سال زودتر به وعده خود عمل کرد و بانک تجارت را از زیان دهی و شمولیت اصل 141 قانون تجارت خارج ساخت و انتظار می رود که بانک ملت با مدیریت جدید و حمایت همه مدیران و کارکنان، به دستاوردهای بیشتری دست پیدا کند.

دولت آبادی: تمام وقت من در خدمت مشتریان و کارکنان خواهد بود

رضا دولت آبادی، مدیرعامل جدید بانک ملت هم در سخنانی با قدردانی از دکتر بیگدلی از وی به عنوان یکی از مدیران ارزنده، شایسته و پرتلاش شبکه بانکی و اقتصادی کشور نام برد که با تلاش خود در قلوب کارکنان بانک ملت جای گرفته است. وی با عرض خداقوت به دکتر بیگدلی، برای وی در جایگاه های جدید آرزوی موفقیت کرد و اظهار امیدواری کرد که بانک ملت بتواند از تجربیات ارزنده وی استفاده کند.

دولت آبادی با قدردانی از اعتماد وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی بابت سپردن سکان هدایت بانک ملت به وی، گفت: امیدوارم با وجود زیرساخت های قوی و کارکنان فهیم و متخصص بانک ملت، شرایطی را درخور شأن این بانک بزرگ رقم بزنیم.

مدیرعامل بانک ملت، کار کردن در بانک ملت را افتخاری بزرگ خواند و با بیان این نکته که تمام وقت من در خدمات مشتریان و کارکنان خواهد بود خواستار تلاش هرچه بیشتر در بخش هایی همچون حوزه ارزی و بین الملل، حضور بیشتر در بخش صنایع و کسب و کارها و همچنین اعمال حاکمیت شرکتی شد.
دکتر بیگدلی: افتخار می کنم که کارمند بانک ملت بوده ام

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل پیشین بانک ملت نیز با قدردانی از اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران و کارکنان این بانک بابت همکاری در به دست آوردن موفقیت ها در چهار سال گذشته، همه دستاوردهای حاصله را نتیجه تلاش، همراهی و همراستایی آنان دانست و گفت: هرآنچه را که در توان داشتم و آیین نامه ها و دستورالعمل ها اجازه می داد برای رفاه و معیشت کارکنان، رضایت مشتریان و خدمت به مردم به کار بستم و برای پیشرفت بانک ذره ای کوتاهی نکردم و کم نگذاشتم.

وی یادآور شد: افتخار می کنم که کارمند بانک ملت بوده ام و در این چندسال نیز همواره دغدغه معیشت کارکنان را داشته ام و از هر فرصتی برای سازمان و معیشت کارکنان استفاده کرده ام و هیچ چیزی برای بنده اولویت دار تر از رفع مشکلات و گرفتاری های مردم نبوده است.

نجف: بانک ملت را همیشه مدیرانی بزرگ راهبری کرده اند

مرتضی نجف، رییس هیات مدیره بانک ملت نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارش عملکردی از دوران چهارساله مدیریت عاملی دکتر بیگدلی در این بانک، اظهار داشت:

بانک ملت را همیشه مدیرانی بزرگ راهبری کرده اند و این بانک در یک دهه اخیر در اغلب بخش ها پیشرو نظام بانکی کشور بوده است.

وی با بیان این نکته که دکتر بیگدلی، مدیری مهربان، اخلاق مدار و مهرورز بود که در طول دوران مدیریت عاملی، به نیروی انسانی توجه ویژه ای داشت، از رضا دولت آبادی مدیرعامل جدید بانک ملت نیز به عنوان مدیری شایسته یاد کرد که از بطن نظام بانکی برخاسته و در تمامی سطوح بانک تجارت تا پست مدیریت عاملی فعالیت کرده است.

 

 

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید