محصولات پاناسونیک اصل را از کجا و چگونه تهیه کنیم؟

کدخبر: ۴۵۰۹۱۲
محصولات پاناسونیک به واسطه کیفیت، ماندگاری و قیمت مناسب، از محبوبیت زیادی در میان خریداران ایرانی برخوردار هستند.
محصولات پاناسونیک اصل را از کجا و چگونه تهیه کنیم؟

 اما یکی از نگرانی‌های همیشگی مشتریان، دسترسی به کالاهای اصل و اورجینال این شرکت است. با توجه به افزایش اجناس تقلبی و بی‌کیفیت که با نام و برند پاناسونیک به بازار عرضه می‌شوند، این موضوع یعنی اطمینان از اصل بودن کالای خریداری شده، اهمیت بیشتری هم پیدا کرده است. 

یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های فعالیت شرکت پاناسونیک، تولید تجهیزات مخابراتی از قبیل دستگاه‌های سانترال، تلفن‌های خانگی و اداری، فکس و ... است. متاسفانه در حال حاضر، مراکز غیرمجاز زیادی اقدام به عرضه این محصولات، به صورت فیک و غیر اصل نموده‌اند.

به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم به معرفی شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک و مرکز مجاز عرضه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک بپردازیم. شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده، محصولات پاناسونیک را از این شرکت خریداری نمایید. 

ایده آل گستر مرکز مجاز محصولات پاناسونیک در ایران 

شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و با عنوان نمایندگی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران، آغاز نمود. این شرکت به صورت مستقیم و تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران فعالیت می‌کند و به همین دلیل، در شرایطی که اخذ نمایندگی رسمی از شرکت‌های معتبر خارجی در حال حاضر در کشورمان مقدور نیست، همچنان به عنوان مرکز مجاز پاناسونیک شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که قبل از اعمال تحریم‌های همه جانبه علیه ایران، ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی پاناسونیک فعالیت می‌کرد. 

ارائه محصولات اورجینال و اصل پاناسونیک، مهم‌ترین ویژگی شرکت ایده آل گستر محسوب می‌شود. همین موضوع سبب شده تا مشتریان در تمام این سال‌ها، با اطمینان کامل، تجهیزات مخابراتی و اداری مورد نیاز خود را از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایند. لازم به ذکر است که تمام محصولات عرضه شده در این شرکت، دارای لیبل یا برچسب رسمی Panasonic بوده و این موضوع، بر اورجینال بودن آن‌ها صحه می‌گذارد. 

در حال حاضر ایده آل گستر دارای 2 شعبه است که هر دو در شهر تهران واقع شده‌اند. آدرس این شعبه‌ها به شرح زیر است: 

1. شعبه مرکزی: خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک 11 واحد 1

2. شعبه میرداماد: بلوار میرداماد، جنب مترو میرداماد، پاساژ رز، طبقه اول، واحد 15

ساکنین عزیز شهر تهران می‌توانند با مراجعه حضوری به این دو شعبه، از خدمات متنوع ایده آل گستر (که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت) برخوردار شوند. البته خدمات این مجموعه هرگز به شهر تهران محدود نمی‌شود! شما عزیزان می‌توانید از سراسر کشور و از طریق روش‌های زیر، با ایده آل گستر در ارتباط باشید: 

1. مراجعه به وب سایت رسمی ایده آل گستر به نشانی www.idehal.org

2. برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش این شرکت از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

ایده آل گستر

از آن‌جایی که راحتی و رفاه مشتریان یکی از دغدغه‌های همیشگی مدیران ایده آل گستر محسوب می‌شود، امکان برخورداری از خدمات این مجموعه به صورت کاملا آنلاین و حتی تلفنی، فراهم شده است. 

محصولات عرضه شده در ایده آل گستر 

همان‌طور که اشاره شد، عرضه محصولات اصل پاناسونیک، اصلی‌ترین حوزه فعالیت ایده آل گستر محسوب می‌شود. شما عزیزان می‌توانید تمامی محصولات زیر را به صورت کاملا اورجینال و همراه با لیبل رسمی Panasonic از ایده آل گستر خریداری کنید: 

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک به منظور راه‌اندازی مرکز تلفن در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری کاربرد دارند. این دستگاه‌ها به دو دسته کم‌ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می‌شوند. در حال حاضر، دستگاه KX-TES824 محبوب‌ترین مدل کم‌ظرفیت پاناسونیک است که در شرکت‌های کوچک و متوسط، نصب و راه‌اندازی می‌شود.این در حالیست که سری‌های TDA و TDE و NS در دسته سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک قرار می‌گیرند. 

تلفن پاناسونیک

مشتریان عزیز می‌توانید انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک را به صورت کاملا اصل، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایند. علاوه بر این، کارشناسان فروش و مشاورین این شرکت، انواع اطلاعات تخصصی پیش از خرید را در اختیار مدیران کسب و کار قرار می‌دهند تا این افراد، با اشراف کامل، اقدام به راه‌اندازی مرکز تلفن متناسب با نیازهای خود نمایند. 

انواع تلفن‌های ثابت خانگی و اداری

تلفن‌های ثابت را در کشورمان با نام و برند پاناسونیک می‌شناسند. می‌توان ادعا کرد که پاناسونیک انتخاب اول خریداران این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. تلفن‌های ثابت به دو دسته خانگی و اداری تقسیم می‌شوند. تلفن‌های خانگی پاناسونیک، خود به دو نوع رومیزی و بیسیم تفکیک می‌شوند. 

تلفن اداری

گستردگی تلفن‌های اداری بیشتر  از مدل‌های خانگی است. این محصولات برای استفاده در محیط‌های کاری طراحی و تولید می‌شوند. انواع تلفن‌های اداری عبارتند از تلفن‌های هیبرید، دیجیتال و تحت شبکه. برای انتخاب و خرید این تلفن‌ها، باید به مدل دستگاه سانترال و نوع مرکز تلفن خود، توجه داشته باشید. 

در زمینه انواع تلفن‌های ثابت هم می‌توانید به فروشگاه ایده آل گستر اعتماد کنید. تمامی تلفن‌هایی که در این شرکت عرضه می‌شوند، کاملا اورجینال بوده و از لیبل رسمی پاناسونیک برخوردار هستند. 

سایر محصولات مخابراتی و اداری 

علاوه بر تلفن‌های ثابت و دستگاه‌های سانترال پاناسونیک، محصولات زیر هم به صورت اورجینال در فروشگاه ایده آل گستر به مشتریان عرضه می‌شوند: 

1. انواع دستگاه‌های فکس کاربنی و لیزری پاناسونیک

2. انواع دوربین‌های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه پاناسونیک

3. انواع ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک

4. تجهیزات جانبی از قبیل باتری تلفن بیسیم، کارت‌های توسعه سانترال، درام و  تونر فکس، پایه و پرده ویدیو پروژکتور، دستگاه‌های DVR و NVR دوربین مدار بسته و ...

انواع خدمات ایده آل گستر به مشتریان

علاوه بر عرضه محصولات اصل پاناسونیک، فروشگاه ایده آل گستر خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه به انواع خدمات ایده آل گستر به عنوان مرکز مجاز پاناسونیک در ایران اشاره خواهیم کرد: 

1. ارائه مشاوره‌های تخصصی قبل از خرید

2. نصب و راه‌اندازی انواع مراکز تلفن پاناسونیک توسط تکنسین‌های فنی و مجرب

3. ارائه ضمانت‌نامه معتبر و 12 ماهه برای محصولات فروخته شده

4. ارائه تعمیرات تخصصی 

واحد تعمیرات ایده آل گستر یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مجموعه به شمار می‌رود. کلیه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در این بخش و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال و به وسیله مهندسین کارآزموده و مجرب، مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌گیرند. 

کلام آخر 

دسترسی به محصولات پاناسونیک اصل یکی از دغدغه‌های همیشگی مشتریان و خریداران این کالاها به شمار می‌رود. در میان انواع مراکزی که اقدام به عرضه محصولات فیک و غیر اصل پاناسونیک می‌نمایند، شرکت ایده آل گستر به عنوان مرکز مجاز پاناسونیک در ایران، کلیه این اجناس را به صورت اورجینال و با کیفیت اصلی Panasonic در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید