مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ توسط سایت شخصی حامد مهدی زاده مهیا شد

کدخبر: ۴۵۲۲۶۴
سایت آموزشی حامد مهدی زاده طیف گسترده ای از تاکتیک ها، استراتژی ها و ابزارهای آنلاین مختلف را برای کمک به کسب و کار در جهت بازاریابی و اهداف فروش به کار می گیرد.
مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ توسط سایت شخصی حامد مهدی زاده مهیا شد

این می تواند برنامه ریزی و اجرای یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق را به چشم اندازی چالش برانگیز برای اکثر افراد مبتدی و بخش های بازاریابی کوچکتر برای مسیر یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ تبدیل کند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی چند وجهی است که هدف آن هدف گذاری، دستیابی و ایجاد روابط آنلاین با مشتریان در طیف وسیعی از کانال ها است و در نهایت آنها را مجبور به خرید و خریدهای بیشتر در آینده می کند. 

خدمات دیجیتال مارکتینگ حامد مهدی زاده شامل تاکتیک های زیر است:

• بازاریابی محتوا

سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو 

• بازاریابی ویدئویی

• بازاریابی موبایلی

• تبلیغات آنلاین

• بازاریابی ایمیلی

• بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

خدمات دیجیتال مارکتینگ حامد مهدی زاده

اگر با دیجیتال مارکتینگ آشنا نیستید، انتخاب یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ می تواند کمی برای شما سخت باشد. برخی از آژانس ها در یک صنعت یا خدمات تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر از سایت ها مانند حامد مهدی زاده، طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند. 

به یاد داشته باشید که بهترین راه برای کسب و کار شما به بودجه شما و اهداف بازاریابی دیجیتال شما بستگی دارد. و اینکه چگونه می خواهید در بازاریابی دیجیتال خود عملی باشید. 

معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ توسط حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده از طریق بازاریابی همه کانال ها، بازاریابی چند کاناله یا بازاریابی تک کانالی به صورت آنلاین به مشتریان می رسد. با بازاریابی چند کانالی و تک کانالی، سایت شخصی حامد مهدی زاده در یک یا چند کانال مانند وب سایت، وبلاگ، ایمیل، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر با مشتریان در ارتباط هست. 

حامد مهدی زاده با خدمات کامل بیشتر از سایر سایت های دیگر تجربه دارد و انواع خدمات سئو و بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد. مشاغل اغلب با آژانس های دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل همکاری می کنند زیرا تجربه انجام پروژه های خاصی را دارند که مشاغل نیاز به انجام آنها دارند.

بازاریابی ورودی حامد مهدی زاده، تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی ورودی را ارائه می دهد که با استراتژی های سنتی متفاوت است. آژانس های ورودی به دنبال ایجاد یک کسب و کار آنلاین هستند که مشتریان بتوانند آنها را پیدا کنند، در طول زمان اعتماد ایجاد کنند و در نهایت فروش ایجاد کنند. 

خدمات سئو سایت حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده در زمینه سئو (SEO) یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو تخصص دارد و به وب سایت و محتوای وب سایت مشتریان خود کمک می کنند تا در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشند. حامد مهدی زاده روی سایت های مشتری این کار ها را انجام می دهد.

• سئو داخلی سایت

• سئو خارجی سایت

• سئو تکنیکال سایت

• افزایش سرعت سایت

• لینک سازی حرفه ای

• تولید محتوای یونیک برای سایت

• و...

حامد مهدی زاده از انواع تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارهای توسعه دهنده وب سایت مانند Google Analytics ، Google Search Console ، SEM Rush و SEO Moz استفاده می کند. حامد مهدی زاده همیشه از بهترین شیوه های بهینه سازی موتور جستجو، از جمله مطابقت با الگوریتم جستجوی در حال تغییر گوگل، استفاده می کنند.

خدمات تبلیغات دیجیتال PPC حامد مهدی زاده

جستجوی پولی، که تبلیغات پولی نیز نامیده می شود، راه دیگری برای ایجاد ترافیک در وب سایت تجاری است. بر خلاف ترافیک ارگانیک رایگان، ترافیک پولی شامل هزینه برای پیشنهاد کلمات کلیدی و قرار دادن آگهی در نتایج جستجو است.

تبلیغات دیجیتالی می توانند در وب سایت ها، صفحات نتایج جستجو SERPs و کانال های رسانه های اجتماعی ظاهر شوند. که حامد مهدی زاده بصورت تخصصی این کار را انجام می دهد. حامد مهدی زاده می داند چگونه تبلیغاتی را با کلمات کلیدی جلب توجه کند که مطابق با بهترین شیوه های سیستم عامل های دیجیتالی باشد که تبلیغات در آنها ظاهر می شود.

سرویس های محبوب شامل ایجاد و استقرار تبلیغات فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و YouTube و ایجاد و نگهداری حساب Google Ads Manager است.آژانس دیجیتال مارکتینگ حامد مهدی زاده که بخشی از کار خدمات دیجیتال مارکتینگ آن تبلیغات آنلاین است، می داند چگونه تبلیغات جلب توجه و بهینه سازی شده مطابق با بهترین شیوه ها تولید کنند. شما می توانید به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر آنلاین، استخدام یک آژانس تبلیغاتی آنلاین مانند حامد مهدی زاده را به تنهایی برای انجام این کار، انتخاب کنید.

وقتی شرکت ها برای ایجاد و حفظ حضور در رسانه های اجتماعی به کمک نیاز دارند به آژانس های شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند. متخصصین و کارشناسی مثل حامد مهدی زاده می تواند محتوای اجتماعی را مدیریت و تولید کند و تبلیغات را در بسترهای اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام تنظیم کنند.

همچنین حامد مهدی زاده با خدمات مربوط به پاسخگویی و واکنش به تعاملات مشتریان در بسترهای رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. همچنین حامد مهدی زاده برای تبلیغات متقابل یا بازاریابی وابسته، اطلاعات تأثیرگذار ارائه دهد.

مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ حامد مهدی زاده

مشاور رایگان دیجیتال مارکتینگ حامد مهدی زاده، همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و مشاوره رایگان در خدمت مشتریان می باشد. حامد مهدیزاده موسس سئو روز، می تواند شما را در زمینه دیجیتال مارکتینگ به خوبی راهنمایی کند.

قبل از استخدام یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ، مهم است که ابتدا نیازهای شرکت خود را ارزیابی کنید. آیا برای بازنگری در محتوای خود، پیاده سازی برخی تغییرات SEO یا طراحی مجدد UX برای وب سایت خود به کمک نیاز دارید؟ 

سپس شما می خواهید مهارت ها، نقاط قوت و قابلیت های بازاریابی شرکت خود را ارزیابی کنید تا تعیین کنید که آیا یک آژانس و چه نوع آن می تواند به نفع تجارت شما باشد. آیا در حال حاضر یک تیم داخلی دارید که به کمک نیاز دارد یا همه بازاریابی شما برون سپاری شده است؟

هنگامی که این سوالات را مطرح کردید، ایده بهتری در مورد اینکه آیا کار با متخصص، انتخاب درستی است یا خیر، خواهید داشت. همچنین می دانید که تجارت شما به چه نوع خدمات بازاریابی دیجیتال و یا سئو نیاز دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید