رزرو آسان بهترین هتل در کیش

کدخبر: ۴۵۲۶۸۸
رتبه اول زیبا ترین جزیره های کشور عزیزمان، به جزیره کیش اختصاص می یابد.
رزرو آسان بهترین هتل در کیش

 این جزیره توانسته تا کنون هزاران گردشگر و توریست را از سراسر جهان به خود جذب کند و البته بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهد. یکی از این خدمات، هتل در کیش است که به تعداد بی شماری در این جزیره مشغول به فعالیت می باشد.

اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید و می خواهید یک اقامت مناسب و مقرون به صرفه را تجربه کنید، به شما توصیه می نماییم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

هتل گراند کیش

گراند هتل

اولین هتل در کیش که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، هتل گراند می باشد که جزء شاهکار های این جزیره محسوب می شود. این هتل مدرن و لاکچری توانسته است با سال ها فعالیت بی نظیر خود، رضایت اکثر مخاطبانش را به دست آورد و همچنین 3 ستاره را از آن خود کند. 

هتل گراند کیش با آب نمایی که در روبروی بنای خود دارد، می تواند نظر هر رهگذر و توریستی را به خود جلب کند و آن ها را به یک شب اقامت در مجموعه اش دعوت نماید. لازم به ذکر است که مجموعه اقامتی گراند در سال 1387 برای نخستین بار افتتاح گردید و نزدیک به دو دهه به فعالیت بی سابقه ای پرداخت.

حال اگر می خواهید با جزئیات این هتل بیش تر آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید.

• موقعیت مکانی، واحدهای اقامتی  و امکانات هتل گرند کیش

هتل گراند در موقعیت مکانی منحصر به فردی قرار دارد، به گونه ای که از تمامی شلوغی های جزیره کیش به دور می باشد. این مجموعه مزایای بسیاری را در بر دارد که موقعیت مکانی مناسب تنها نمونه ای از این ویژگی ها محسوب می شود.

برای دستیابی به این مجموعه، کافی است در ابتدا به سمت بلوار دریا حرکت نمایید. توجه داشته باشید که هتل گراند دقیقا در روبروی بازار ونوس قرار گرفته و شما می توانید با مراجعه به این هتل به بازار فوق العاده ونوس نیز دسترسی داشته باشید.

هتل گراند با ارائه واحد های اقامتی متنوع و متعدد، توانسته نیاز اکثریت مخاطبان خود را برطرف سازد و رضایت آن ها را به دست آورد. اتاق های موجود در هتل گراند که تعدادشان به 60 اتاق نیز می رسد، از بهترین دکوراسیون بهره مند هستند و افراد می توانند با یک شب اقامت در آن ها زندگی مدرنی را تجربه کنند.

اتاق ها از بهترین امکانات برخوردارند و افراد می توانند به صورت رایگان از آن ها بهره مند گردند. برخی از امکانات اقامتی موجود در هتل گراند عبارت اند از: سالن کنفرانس، فست فود، کافی شاپ 24 ساعته، آلاچیق، اینترنت رایگان 24 ساعته، اتاق چمدان، پارکینگ روباز، سالن بیلیارد، رستوران ایرانی و کتابخانه.

اگر می خواهید با هتل های کیش آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد مطالعه قرار دهید.

هتل شایان کیش

هتل شایان

تعداد هتل های خوب در جزیره کیش کم نیست اما هتل شایان کیش یک گزینه منحصر به فرد برای اقامت در جزیره کیش به شمار می رود.  این هتل که قدمتی 45 ساله دارد در بهترین قسمت جزیره واقع شده و دارای فضایی بسیار شیک و مدرن می باشد.

اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید چشم اندازی زیبا از دریای بی کران خلیج فارس را تماشا کنید و از آن لذت ببرید، هتل شایان با وجود 4 طبقه و چشم اندازی رو به این دریا بهترین گزینه است.

یکی از مهم ترین بخش های هر سفر، خرید است و از آنجا که مراکز خرید کیش بسیار متنوع هستند بد نیست به این موضوع هم اشاره ای داشته باشیم که هتل شایان از لحاظ موقعیت مکانی درست در نزدیکی بسیاری از مجموعه های تجاری و بازارهای مهمی همچون زیتون، ونوس و اسکله بزرگ وتفریحی این جزیره قرار دارد. 

در هتل شایان 2 پنت هاوس فوق العاده لوکس و 14 سوئیت و 152 اتاق با امکانات بسیار ویژه وجود دارد که شما عزیزان می توانید بنا بر نوع سلیقه و نیاز خود در پنت هاوس یا سوئیت هایش اقامت گزینید. البته بهتر است برای اقامت در پنت هاوس هایش از چند هفته قبل آن را رزرو نمایید.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس

یکی از هتل های لاکچری و بسیار مجلل در جزیره زیبای کیش، هتل پارمیس کیش نام دارد که سالانه مسافران و توریست های بسیاری را به سمت خود سوق می دهد.

یکی از دلایلی که توریست ها و گردشگران هتل پارمیس را مدنظر قرار می دهند، موقعیت جغرافیایی مناسب آن است. هتل پارمیس کیش در جزیره کیش میدان پردیس واقعشده است. این هتل 5 ستاره با ارائه خدمات مطلوب و امکانات مدرن همیشه مورد توجه مسافران و گردشگران بوده و انتخاب کسانی است که دنبال بهترین هتل در کیش و هتل نزدیک بازار کیش هستند. 

یک هتل خوب و لوکس، هتلی است که علاوه بر نظافت و پرسنل مجرب بتواند امکانات و خدمات دیگر همچون رستوران، کافی شاپ، سالن های کنفرانس و... برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد که هتل پارمیس از این ویژگی ها بی بهره نمانده است.

هتل پارمیس توانسته با ارائه قیمت های متنوع و خدمات با کیفیت پنج ستاره را از آن خود کند و در میان دیگر هتل های جزیره کیش همچون ستاره ای بدرخشد. در واقع این هتل یک رقیب بسیار جدی برای اقامتگاه های دیگر محسوب می گردد.

طراحی و معماری هتل پارمیس کیش به بهترین نحو صورت گرفته است و با یک نگاه متوجه سبک مدرن آن خواهید شد. یکی از مزیت هایی که هتل پارمیس در بر دارد، نزدیک بودن آن به مکان های مهم گردشگری کیش می باشد که افراد می توانند با صرف زمان اندکی خود را به این جاذبه ها برسانند و آن ها را مورد بازدید قرار دهند.

• موقعیت مکانی ، واحدهای اقامتی  و امکانات هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش چشم اندازهای طبیعی و زیبایی را در اطراف خود موجود دارد. شما می توانید در اطراف این هتل مجتمع های گوناگونی را مشاهده می کنید که هر کدام خدمات متنوعی را ارائه می دهند. با رزرو هتل پارمیس دسترسی آسانی به بازار پردیس 1 و 2 دارید و اقامتی به یاد ماندنی را در جزیره کیش تجربه خواهید کرد.

هتل پیشرفته و مجلل پارمیس، دارای واحد های اقامتی متنوع و گسترده ای است که در هشت طبقه گرد آوری شده اند. معماری و طراحی داخلی این واحد ها به گونه ای است که می توان با اقامت در آن ها زندگی مدرن و پیشرفته ای را تجربه کرد.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، باید بدانید که این اقامتگاه ها به طور مرتب توسط پرسنل های کار بلد این مجموعه مورد نظافت قرار می گیرد و شما می توانید تمامی خدمات را همراه با تمیزی و درخشش فوق العاده مشاهده نمایید.

امکاناتی همچون اینترنت، تلوزیون، سرویس های بهداشتی فرنگی و... توانسته هتل پارمیس را از دیگر هتل های جزیره کیش جدا سازد. شما می توانید با یک شب استراحت در این واحد ها آرامش را از آن خود نمایید و درد و اندوه را به یک باره از خود دور سازید.

هتل پارمیس کیش علاوه بر امکانات فوق العاده ای که در بر دارد، رستوران های متعددی را در بر دارد که هر یک از آن ها منوی مخصوص به خودشان را برای مشتریان شان ارائه می دهند. هتل پارمیس کیش چهار رستوران دارد، دو رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان پذیرایی میکنند. 

رستوران سنتی پوریا با منوی متنوع در فضایی با معماری منحصربه فرد دوره صفویه آماده خدمترسانی به میهمانان است، همچنین برای علاقهمندان به غذاهای ایتالیایی خانه اسپاگتی در هتل پارمیس وجود دارد. کافی شاپ و باغچه پارمیس با خوراکیهایی لذیذ در محیطی دلنشین خاطره خوبی برای میهمانان هتل پارمیس کیش ثبت میکنند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید در تمامی مواقع بدن خود را با ورزش کردن از بیماری ها حفظ نمایید، کافی است به سالن های ورزشی هتل پارمیس مراجعه نمایید که برای بانوان و آقایان طراحی گردیده است. 

آخرین موردی که درباره هتل پارمیس می خواهیم برای شما شرح دهیم، سالن های چند منظوره آن است. این مجموعه سالن های همایش و بیلیارد را در بر دارد که مهمانان می توانند در هر ساعت از شبانه روز به آن ها مراجعه نمایند و از خدمات متنوع شان بهره مند گردند.

هتل پارمیس کیش صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، چای و نسکافه در اتاق، سرو میوه و آبمعدنی در عصر، استخر، سونا و جکوزی هستند. از دیگر امکانات هتل پارمیس می توان به سالن بدنسازی، ماساژ، بیلیارد، اینترنت بی سیم داخل اتاقها و لابی، سالن بازیهای کامپیوتری و پارکینگ اشاره کرد. در این هتل اتومبیلهای لوکس برای گردش در جزیره اجاره داده میشود.

اگر می خواهید شبی خاطره انگیز را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم رزرو هتل پارمیس را به تاخیر نیندازید و با اقامت در واحد های متنوع آن زندگی به سبک مدرن را برای خود به ارمغان آورید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید