یادگیری سریع درس در بزرگترین سامانه تدریس خصوصی کشور

کدخبر: ۴۵۳۷۹۰
بدون شک یادگیری، مسیری طولانی دارد و در طی این مسیر ممکن است افراد با مشکلات متعددی رو به رو شوند.
یادگیری سریع درس در بزرگترین سامانه تدریس خصوصی کشور

 در چنین شرایطی، حضور راهنمایی کاربلد که بتواند فرد را از ابتدا با حوصله و برنامه‌ای مشخص برای موفقیت تحصیلی هدایت کند بیشتر از هر چیزی، سازنده خواهد بود. 

معلم یا استاد به عنوان کسی که وظیفه آموزش افراد را برعهده دارد بهترین گزینه برای این کار محسوب می‌شود اما آیا یک معلم می‌تواند به تنهایی برای بیش از ۳۰ دانش‌آموز یا دانشجو به صورت متمرکز، برنامه بریزد؟ با آن‌ها تمرین مستمر داشته باشد و در جریان جزییات روند یادگیری آن‌ها قرار بگیرد؟

بدون شک خیر! بنا بر این در چنین شرایطی، اساتید و معلمین خصوصی که سال‌ها در تدریس دروس مختلف تجربه دارند و می‌توانند به صورت متمرکز روی روند تحصیلی یک دانش آموز تمرکز کنند ایده‌آل‌ترین شرایط را برای محصلین فراهم خواهند کرد.

دسترسی به معلمین خصوصی برتر کشور تنها از طریق سامانه‌های مجاز و قابل اعتماد ممکن خواهد بود. به همین دلیل در این محتوا می‌خواهیم با معرفی سامانه معلم خصوصی استادبانک، شما را با بزرگ‌ترین و معتبرترین سامانه تدریس خصوصی در کشور آشنا کنیم تا برای برگزاری کلاس تقویتی و تدریس خصوصی، بهترین گزینه را انتحاب کنید.

تدریس خصوصی آنلاین یا تدریس در منزل؟ انتخاب با شماست

سامانه معلم خصوصی استادبانک با امکانات و مزایایی که در سایت خود برای دسترسی والدین، دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز قرار داده، انتخاب معلم خصوصی را برای آن‌ها راحت‌ کرده است. یکی از این امکانات، انتخاب معلم به صورت تدریس آنلاین یا تدریس خصوصی در منزل است. 

در واقع شما بسته به نوع محدودیت خود، می توانید روش تدریس آنلاین یا تدریس در منزل را انتخاب کنید. شاید محدودیت زمانی دارید و نمی‌توانید هر ساعتی کلاس داشته باشید. یا ممکن است مکان مناسبی برای برگزاری کلاس‌های خود نداشته باشید که در این صورت می‌توانید با انتخاب روش تدریس خصوصی آنلاین، بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی، کلاس خود را تشکیل دهید. 

اگر هم جز آن دسته از دانش‌آموزان و دانشجویانی هستید که برای یادگیری بهتر به معلم خصوصی حضوری نیاز دارید، با انتخاب روش تدریس در منزل، می‌توانید به راحتی درخواست معلم خصوصی خود را در سایت استادبانک ثبت کنید. 

استفاده از امکانات کامل اپلیکیشن استادبانک، برای یادگیری بهتر دروس

در کنار خدمات معرفی معلم خصوصی، استادبانک اپلیکیشن آموزشی خود را نیز راه‌اندازی کرده است که شامل امکانات و مزایای ویژه‌ای برای دانش‌آموزان عزیز می‌باشد. دسترسی به فایل نمونه سوالات امتحانی برای همه مقاطع، دسترسی به حل‌المسائل دروس ابتدایی تا کنکور، دسترسی آفلاین به تمامی فایل‌های موجود در اپلیکیشن و همچنین دسترسی راحت به برترین اساتید تدریس خصوصی ایران از جمله مزایا استفاده از اپلیکیشن معلم خصوصی استادبانک است. 

علاوه بر اپلیکیشن معلم خصوصی استادبانک، والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با ورود مجله استادبانک به آدرس   ostadbank از مقالات و محتواهای به‌ روز در زمینه‌های مختلف آموزشی، انگیزشی و مشاوره‌ تحصیلی مثل انواع روش‌های مطالعه و یادگیری سریع و آسان دروس استفاده کنند.  

آموزش

تدریس خصوصی ابتدایی یا معلم خصوصی ریاضی ؟ انتخاب براساس نیاز درسی‌تان

استادبانک براساس نیاز درسی شاگردان خود، برای همه مقاطع از ابتدایی تا دانشگاه معلم خصوصی دارد. در واقع کاربران سایت استادبانک، براساس نیاز درسی که دارند، می‌توانند هم به صورت درس به درس و هم به صورت مقطعی، معلم مورد نظر خود را انتخاب کنند. 

به طور مثال اگر دانش‌آموزی در درس ریاضی نیاز به معلم خصوصی دارد، می‌تواند با ورود به صفحه معلم خصوصی ریاضی وارد پروفایل اساتید تدریس خصوصی ریاضی استادبانک شود و معلم مورد نظر خود را پیدا کند. اگر هم دانش آموز و والدین او به صورت مقطعی نیاز به معلم تدریس خصوصی ابتدایی داشته باشند، می‌توانند با سرچ عبارت تدریس خصوصی ابتدایی استادبانک و ورود به صفحه اساتید ابتدایی، نیاز خود را رفع کنند. 

در هر صورت شما می‌توانید براساس نیاز آموزشی‌تان، اساتید تدریس خصوصی را در سایت استادبانک براساس درس یا مقطع  جستجو کرده تا به صفحه مدرسین مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

انتخاب معلم خصوصی با قیمت‌های مختلف و متناسب با بودجه شما

اگر برای یادگیری سریع و آسان دروس، نیاز به معلم خصوصی دارید، لازم نیست که حتماً بودجه زیادی داشته باشید. در استادبانک اساتید با قیمت‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند که می‌توانید با توجه به بودجه موردنظرتان معلمی با کیفیت مناسب انتخاب کنید. 

این نکته را هم فراموش نکنید که تنها مدرسینی می‌توانند با استادبانک همکاری کنند که توانایی مناسبی در تدریس داشته باشند در غیر این صورت به هیچ عنوان اجازه همکاری با استادبانک را نخواهند داشت. بنابراین فارغ از هزینه و ستاره استاد، شما می‌توانید با هر ستاره و قیمتی از استادبانک معلم خصوصی بگیرید و نگران کیفیت تدریس او نباشید. 

معلم خصوصی آیلتس و یادگیری زبان برای مهاجرت؟ انتخاب براساس هدف آموزشی شما

استادبانک علاوه بر صفحه تدریس خصوصی زبان‌های خارجی خود که شامل آموزش‌ زبان‌های متداول و روز دنیا مثل تدریس خصوصی زبان آلمانی است، یک بخش اختصاصی با عنوان مجله زبان انگلیسی نیز دارد.

در صفحه تدریس خصوصی زبان، شما می‌توانید براساس هدف و نیازتان، معلم خصوصی زبان یا معلم خصوصی زبان آلمانی و آموزش سایر زبان‌ها را پیدا کنید. همچنین در مجله زبان استادبانک می‌توانید به بروزترین اطلاعات، مقالات علمی و تخصصی زبان انگلیسی در زمینه‌های مختلف مثل کلاس آیلتس با تمام جزئیات آن دسترسی داشته باشید.

انتخاب معلم خصوصی متناسب با معیارهای شخصی و محدودیت‌های شما

برای شروع یادگیری سریع نیاز است که یک معلم خصوصی خوب متناسب با معیارهای خود انتخاب کنید. هر دانش‌آموزی محدودیت‌ها و شرایط خاص خود را برای برگزاری کلاس خصوصی دارد. شاید دانش‌آموزی نیاز به معلمی داشته باشد که با مثال‌های فراوان و روش تدریس مختص به خود او درس را آموزش دهد.

شاید دانش‌آموز دختری باشد که در مرحله اول نیاز داشته باشد ارتباط نزدیکی با معلم خود برقرار کند و می‌خواهد برای این صمیمت، معلم خانم درخواست کند. یا برای خیلی از دانش‌آموزان نظرات شاگردان قبلی استاد، رزومه تحصیلی آن‌ها، یا سوابق تدریس‌شان مهم‌تر است. 

در هر صورت هر دانش‌آموزی با هر معیاری می‌تواند با ورود به سایت استادبانک از طریق گزینه‌های انتخابی که استادبانک در اختیارش قرار داده است، استاد مورد نظر خود را انتخاب کند. گزینه‌هایی که شامل نظرات شاگردان قبلی استاد، رزومه تحصیلی و سوابق تدریس او، ویدئو نمونه تدریس اساتید، دسته بندی اساتید براساس جنسیت، دسترسی منطقه‌ای و همینطور براساس درس و روش تدریس استاد در نظر گرفته شده‌اند. 

کلاس کنکور ریاضی، تجربی یا انسانی استادبانک؟ انتخاب براساس رشته درسی‌تان

فرقی نمی‌کند که شما دانش‌آموز چه رشته‌ای باشید، در کلاس کنکور استادبانک می‌توانید براساس رشته خود، بهترین اساتید کنکور ایران را در تمامی رشته‌ها انتخاب کنید. برای مثال برای رشته‌های مشترک کلاس کنکور ریاضی و کلاس کنکور تجربی، بهترین اساتید تدریس خصوصی در مجموعه استادبانک حضور دارند که می‌توانید تنها با چند کلیک به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

به عنوان مثال برای تدریس خصوصی ریاضی کنکور، استاد علیرضا توسلی یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی است که با 1966 جلسه خصوصی موفق دراستادبانک جزو اساتید VIP این مجموعه، تنها یکی از چندین استاد برتر ریاضی استادبانک هستند که می‌توانید با ایشان، ملاس خصوصی برگزار کنید. 

یا برای تدریس خصوصی فیزیک، استاد محمد پوررضا از اساتید برتر فیزیک هستند که به دلیل نوع تدریس و مهارت‌شان در درس فیزیک، جایگاه VIP اساتید استادبانک را از آن خود کرده‌اند که می‌توانند استاد انتخابی شما برای درس فیزیک کلاس کنکور‌تان باشند. 

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مهندسی و غیر مهندسی، انتخاب با شماست

استادبانک در همه رشته‌های دروس دانشگاهی استاد خصوصی دارد. فرقی نمی‌کند که دانشجو چه رشته‌ای باشید، برای تمامی رشته‌های مهندسی، پزشکی و سایر رشته‌های دانشگاهی در سایت استادبانک استاد وجود دارد. چه انتخاب شما تدریس خصوصی دروس رشته‌های فنی مثل تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته کامپیوتر، مکانیک، برق و یا سایر رشته‌های غیر مهندسی باشد در مجموعه استادبانک به صورت تخصصی استاد برای همه این رشته‌ها وجود دارد. 

بنابراین فارغ از رشته تحصیلی خود می‌توانید وارد سایت استادبانک شوید و با ورود به صفحه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی این مجموعه، استاد درس مورد نظر خود را جستجو و انتخاب نمایید. 

خصوصی

استادبانک، مرجع برتر معلم خصوصی برای یادگیری سریع و مطمئن دروس تحصیلی

سامانه تدریس خصوصی استادبانک، با قرار دادن امکانات و مزایایی که در این محتوا راجع به آن صحبت شد، سعی کرده است طی چندین سال متوالی به مرجعی مطمئن برای یادگیری دروس شما دانش‌آموزان عزیز تبدیل شود. استادبانک با قرار دادن امکانات مناسب بر روی سایت خود، تلاش کرده است تا همه محدودیت‌های شما عزیزان را برای درخواست معلم خصوصی رفع کند.

این مجموعه برای دانش‌آموزانی که مشکلات شدید درسی داشته اما در شهری زندگی می‌کنند که دسترسی به اساتید مناسب ندارند، یا هزینه معلم خصوصی برای آن‌ها فاکتور بسیار مهمی است، با فعال کردن روش تدریس آنلاین و همینطور معرفی اساتید با قیمت‌های مناسب، سعی کرده عدالت آموزشی را برقرار کند. 

بنابراین می‌توانید با ورود به سایت تدریس خصوصی استادبانک به نشانی ostadbank به بهترین خدمات معلم خصوصی استادبانک از جمله اساتید برتر خصوصی دسترسی پیدا کرده و یادگیری آسان و سریع دروس خود را با مجموعه استادبانک تجربه کنید. 

اگر هم در زمینه ثبت درخواست نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۰۰-۵۴۴۳۵-۰۲۱ تماس بگیرید و با کارشناسان و مشاورین استادبانک در این خصوص به صورت رایگان صحبت کنید. تیم پشتیبانی استادبانک از ساعت 9 صبح تا 11 شب برای مشاوره به شما عزیزان در دسترس و فعال هستند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید