پرفروش‌ترین ساید بای ساید های ایران را بشناسید!

کدخبر: ۴۵۳۸۲۰
یخچال و فریزر یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد منزل است که امروزه هیچ آشپزخانه‌ای بدون وجود آن‌ها قابل تصور نیست.
پرفروش‌ترین ساید بای ساید های ایران را بشناسید!

 اما اگر به دنبال یک یخچال فریزر زیبا و مقرون به صرفه هستید که یک طرف آن برای غذاهای تازه و طرف دیگر برای مواد غذایی منجمد باشد، یک یخچال فریزر ساید بای ساید می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. علاوه بر این، یخچال فریزر ساید بای ساید ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته دیگری برای اهداف مختلف به عنوان مثال برای تازه نگه داشتن مواد غذایی دارد که استفاده از آن را بسیار دلپذیرتر و راحت‌تر کرده است. در این مقاله به معرفی پرفروش‌ترین ساید بای ساید در ایران که توانسته است رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کند، می‌پردازیم.

ساید بای ساید اسنوا

اسنوا یکی از برندهای معتبر و صاحب نام ایرانی است که قدمتی نسبتاً طولانی در زمینه ساخت وسایل برقی خانگی در ایران دارد و یکی از محبوب‌ترین محصولات آن ساید بای ساید است. حین خرید ساید بای ساید اسنوا در جریان باشید که مدل‌ها و طراحی‌های مختلف به بازار عرضه شده و قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند magic light دارند. قابلیت مجیک لایت با تابش فرکانس نور سبز باعث می‌شود که میوه‌ها و سبزیجات به مدت طولانی‌تری شادابی و تازگی خود را حفظ کنند و تا آخرین لحظه مصرف تازه و باکیفیت باقی بمانند. 

ساید بای سایدهای اسنوا در رنگ‌های مختلف سفید براق، سفید چرمی، سفید متالیک و طرح استیل به بازار عرضه شده و در مدل‌های گوناگون ‌هارمونی،‌ هایپر و گالری موجود هستند. شما با هر سلیقه‌ای که باشید، می‌توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را در میان ساید بای سایدهای اسنوا پیدا کنید و از زیبایی و امکانات بروز و منحصر به فرد آن‌ها بهره‌مند شوید.

ساید بای ساید جی پلاس

جی پلاس

جی پلاس یک برند تقریباً جدید و نوپا در ایران است که با وجود اینکه مدت زمان حضور آن در بازار طولانی نیست اما با اعتبار برند گلدیران که تولید کننده آن بوده و سال‌ها نمایندگی و خدمات پس از فروش برند ال‌جی در ایران را بر عهده داشته، در همین مدت زمان کم توانسته است یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایرانی باشد.

ساید بای ساید جی پلاس یکی از محصولات پرفروش این شرکت بوده و شاید پرفروش‌ترین ساید بای ساید در ایران باشد. قیمت آن مقرون به صرفه است و ظاهر زیبایی را همراه با فضای مناسب و موتور قدرتمند و کم صدا ارائه می‌دهد.

سیستم جریان هوای چندگانه در یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس، سرمایش یکنواختی را در کل فضای یخچال و فریزر پدید آورده و امکانات سرمایش سریع در فریزر و یخچال باعث می‌شود مواد غذایی در داخل فریزر سریعاً یخ بسته و در داخل یخچال فوراً سرد شوند.

این ویژگی باعث می‌شود که تازگی و کیفیت مواد غذایی در مدت زمان طولانی‌تری حفظ شوند و از این لحاظ ساید بای سایدهای جی پلاس بتوانند رضایت بسیاری از خریداران را جلب کنند. 

ساید بای ساید ایکس ویژن

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن را برند مادیران که یکی از برندهای قدیمی ‌و خوش‌نام تولید کننده لوازم برقی خانگی در ایران است، می‌سازد. ساید بای سایدهای ایکس ویژن با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و در ابعاد و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن را با توجه به تعداد اعضای خانواده خود، به هر اندازه و رنگی که بخواهید خریداری کنید.

همه ویژگی‌هایی که در ادامه معرفی می شوند، می‌توانند ساید بای ساید ایکس ویژن را به پرفروش‌ترین محصول در بین محصولات بازار بدل کند، در جریان باشید که قیمت ساید بای ساید های ایکس ویژن بشدت رقابتی بوده و در ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ساید بای سایدهای ایکس ویژن دارای سیستم دریچه گردش هوای هوشمند هستند. در این سیستم، دریچه‌ها به صورت هوشمند به سمت چپ و راست حرکت کرده و هوای سرد را به صورت یکنواخت داخل یخچال به گردش در می‌آورند. بنا بر توضیحات شرکت مادیران، دریچه‌های گردش هوای هوشمند می‌توانند تا 20% میزان بهره‌وری و سرمایش یخچال را افزایش داده و موجب حفظ تازگی مواد غذایی ‌شوند.

ویژگی دیگری که در یخچال فریزرهای ساید بای ساید ایکس ویژن قرار داده شده است، پنل لمسی است که دسترسی راحت‌تر برای تنظیمات را فراهم کرده است. به طور کلی، ساید بای سایدهای ایکس ویژن طراحی کاربرپسندی دارند.

به عنوان مثال دستگیره‌های آن‌ها به صورت توکار طراحی شده است که هم باعث راحتی بیشتر در باز و بسته کردن درب دستگاه می‌شود و هم جلوه خاصی به فضای آشپزخانه می‌بخشد یا آبریز دستگاه به صورتی طراحی شده که فضای بسیار کمی ‌از داخل درب را اشغال می‌کند.

ساید بای ساید الکترواستیل

الکترواستیل یک برند نام آشنا در زمینه تولید دستگاه‌های برودتی و سرمایشی است که انواع یخچال و فریزر را هم برای مصارف خانگی و هم صنعتی تولید می‌کند. یکی از محصولات محبوب الکترواستیل در بخش خانگی، یخچال فریزر ساید بای ساید الکترواستیل است.

الکترواستیل در این محصول خانگی خود از تکنولوژی‌های بروز دنیا مانند فیلتر تصفیه آب برای از بین بردن آلودگی آب، سیستم خنک کننده با یون سبز برای حفظ تازگی و طراوت میوه‌ها و سبزیجات، کمپرسور خطی برای کاهش سر و صدا و افزایش طول عمر کمپرسور، لامپ‌های داخلی LED که گرمای کمتر و طول عمر بیشتری دارند، لاستیک دور درب ضد باکتری، پوشش داخلی آنتی باکتریال سیلور نانو برای از بین بردن باکتری‌های درون یخچال و بسیاری دیگر استفاده کرده است.

ساید بای ساید امرسان

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان یک محصول محبوب و پر فروش این برند معتبر است که در ساخت آن از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. روی دستگاه یک سیستم کنترل دیجیتال پیشرفته قرار گرفته است که به شما امکان می‌دهد بخش‌های مختلف یخچال و فریزر را کنترل کنید.

این سیستم به قفل کودک مجهز است بنابراین خانواده‌های بچه‌دار می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. سیستم انجماد سریع تعبیه شده در ساید بای سایدهای امرسان باعث می‌شود که مواد غذایی با سرعت زیادی به دمای مورد نظر رسیده و کیفیت آن‌ها به میزان بیشتری حفظ شود. 

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان هم مجهز به آب سردکن متصل به آب شهری و هم یخ‌ساز خودکار است و از این لحاظ پاسخگوی نیاز روزافزون مصرف‌کنندگان به این دو سیستم می‌باشد. همچنین یک سیستم عیب یاب هوشمند دارد که باعث می‌شود هر گونه مشکلی در یخچال و فریزر به سرعت تشخیص داده شده و برطرف شود.

گنجایشی که برای این یخچال فریزر در نظر گرفته شده است، 542 لیتر است که برای خانواده‌های متوسط و بزرگ بسیار عالی است. طبقات و کشوهای موجود در ساید بای ساید امرسان از جنس شیشه مقاوم و نشکن بوده و به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوانند همه مواد را در خود جای دهند. این دستگاه‌ها به سیستم کاهش مصرف انرژی، سیستم هوای چند قسمتی و پایه‌های چرخ دار برای جابجایی راحت‌تر مجهز هستند.

ساید بای ساید دوو

ساید بای ساید دوو

دوو یک برند معتبر کره‌ای است که محصولات آن را می‌توانید در بازار ایران هم پیدا کنید. یکی از محصولات محبوب دوو، ساید بای ساید دوو است که شاید بتوان آن را پرفروش‌ترین ساید بای ساید در ایران دانست. ساید بای ساید‌های دوو حجم بالایی داشته و در ساخت آن‌ها از آخرین تکنولوژی و طراحی‌های روز دنیا استفاده شده است.

سامانه سرمایش هوشمند ساید بای ساید دوو یک سیستم پیشرفته و بسیار کاربردی است که می‌تواند دمای محیط و دمای داخل یخچال را تشخیص داده و برطبق آن دمای یخچال را تنظیم کند. این سیستم باعث می‌شود که مواد غذایی درون یخچال به مدت طولانی‌تری تازگی و طراوت خود را حفظ کنند.

در داخل یخچال یک فیلتر سه لایه به کار رفته که می‌تواند به طور مؤثری باکتری‌ها، آلاینده‌ها و بوهای نامطبوع داخل یخچال را گرفته و هوای پاک و تمیزی را در یخچال فراهم کند.

در ساید بای سایدهای جدید دوو، سیستم یخ‌ساز از داخل فریزر به درب آن انتقال داده شده که 10 درصد فضای داخلی فریزر را بیشتر کرده است. همچنین یک سیستم سرمایش دوگانه دارند که سیستم جریان سرمای مستقلی را در بخش یخچال و فریزر به وجود آورده و علاوه بر حفظ بیشتر کیفیت مواد غذایی در هر دو بخش، مانع از انتشار بوی فریزر به یخچال و بالعکس می‌شود.

ساید بای ساید پاکشوما

پاکشوما یک برند نام آشنا و قدیمی ‌ایرانی است که ماشین لباس‌شویی آن را بسیاری از خانواده‌های ایرانی می‌شناسند. اما یکی از محصولات محبوب پاکشوما که شاید بسیاری با آن آشنا نباشند، یخچال فریزر ساید بای ساید است که شاید جزء پرفروش‌ترین ساید بای ساید در ایران باشد.

ساید بای ساید پاکشوما در حال حاضر در مدل بسیار زیبای چهار درب به بازار عرضه می‌شود و علاوه بر زیبایی خاصی که به آشپزخانه شما می‌دهد، بسیار کاربردی‌تر و کاربرپسندتر هم است. ساید بای ساید پاکشوما مجهز به سیستم اکونومی‌است؛ به این معنی که هنگامی ‌که شما به مسافرت رفته و برای چند روز متوالی در منزل نیستید، مصرف برق را به میزان چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

ساید بای ساید پاکشوما مجهز به سیستم هوای چندگانه است که باعث می‌شود هوای داخل یخچال تازه‌تر نگه داشته شده و شادابی و طراوت مواد غذایی بخصوص میوه‌ها و سبزیجات به میزان طولانی‌تری باقی نگه داشته شود. علاوه بر این، در یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما آبسرد کن و یخ‌ساز نیمه اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

اگر می‌خواهید یک یخچال فریزر که جای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نمی‌کند اما در عین حال می‌تواند مقدار زیادی مواد غذایی را در خود جای دهد داشته باشید، یخچال فریزر ساید بای ساید یک انتخاب عالی است و بهترین کار این است که پرفروش‌ترین ساید بای ساید در ایران را انتخاب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید