چالش های یادگیری زبان کره ای در ایران

کدخبر: ۴۵۵۱۵۶
می خواهید کره ای یاد بگیرید؟
چالش های یادگیری زبان کره ای در ایران

یادگیری نحوه صحبت کردن به زبان کره ای یک انتخاب عالی است؛ اگرچه ممکن است زبان کره ای به عنوان یکی از دشوارترین زبان ها برای یادگیری توسط موسسه خدمات خارجی (FSI) رتبه بندی شود، اما به هیچ وجه غیرممکن نیست. بنابراین نگران «ساعت‌هایی» که برای یادگیری زبان کره‌ای نیاز است نباشید.شما می توانید کره ای را سریع یاد بگیرید - و حتی ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید کره ای بدانید! در ادامه می خواهیم برخی چالش های یادگیری زبان کره ای را بر شماریم:

 چرا زبان کره ای را یاد بگیریم؟

علاقه افرادی که می خواهند به زبان کره ای صحبت کنند در چند سال گذشته افزایش یافته است. کشور کره در دهه اخیردر صنعت سینما و موسیقی رشد بسیار زیادی داشته است و طرفداران زیادی از سراسر دنیا علاقمند به یادگیری زبان کره ای شده اند.علاوه بر این، کره جنوبی کشوری جوان و آگاه به فناوری است که خانه برندهای محبوب فناوری از جمله سامسونگ و ال جی است.پس چرا زبان کره ای را به عنوان زبان بعدی خود یاد نمی گیرید؟

آیا یادگیری زبان کره ای دشوار است؟

همان طور که بیان شد مردم کشور کره به زبان چینی تکلم می کرده‌ اند اما با پیدایش زبان کره ای هنوز برخی موارد از دستور زبان چینی در زبان کره ای وجود دارد اما به شکلی ساده تر و این زبان با توجه به تغییر و پیدایش آن از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است.

الفبای زبان کره ای دارای 28 حرف است که به هانگول (Hangul) معروف است. یادگیری الفبای کره ای بسیار آسان است و می توان آن را طی یک تا دو ساعت یاد گرفت. یادگیری دستور زبان کره ای از الگوی SOV بهره گرفته است. مهم ترین اصل در زبان کره ای این است که در زبان کره ای هیشه فعل در آخر می آید. در زبان کره ای اشکال فعل براساس موضوعات مفرد یا جمع تغییر نمی کند و جنسیت اسم ها بر باقی عناصر جمله تاثیری نمی گذارد.

در واقع یادگیری زبان کره ای بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.در مقایسه با ژاپنی ها و چینی ها، زبان کره ای دارای مزایای بزرگی است که یادگیری آن را آسان می کند.می توانید الفبای کره ای (هانگول) را به راحتی بیاموزید.اولین قدم برای یادگیری زبان کره ای، آشنایی با الفبای کره ای است.

باور کنید یا نه، مواجه شدن با الفبای کره ای باعث می شود برخی از زبان آموزان حتی قبل از شروع زبان کره ای را رها کنند! در حالی که راه هایی برای یادگیری سریع حروف چینی و ژاپنی وجود دارد، الفبای کره ای هیچ شباهتی به حروف چینی ندارد. یادگیری آن بسیار ساده تر از الفبای ژاپنی کاتاکانا یا هیراگانا و شاید حتی سیریلیک است.حقیقت این است که با استفاده از تکنیک های مدرن یادگیری، هر کسی می تواند هانگول را تنها در نود دقیقه یاد بگیرد.

مزایای یادگیری زبان کره ای

کشور کره جنوبی سرشار از تاریخ و هنری غنی می باشد افراد زیادی علاقمند هستند به این کشور سفر کنند بنابراین یادگیری زبان کره ای این شرایط را فراهم می کند تا بتوانید از سفر به کره جنوبی بیشترین لذت را ببرید. زبان کره ای به دلیل شباهت با سایر زبان های کشور های آسیای شرقی باعث شده است تا افراد زبان های چینی و ژاپنی را نیز آسان تر یاد بگیرند.

یادگیری زبان کره ای شرایط شغلی بسیار خوبی را برای افرادی که مشتاق به فعالیت در کشور کره جنوبی یا همکاری با شرکت های کره ای دارند و همینطور شرایط عالی را برای دانشجویانی که علاقه دارند در این کشور به تحصیل بپردازند فراهم کرده است. یادگیری زبان کره ای برای علاقه مندان به فیلم و موسیقی کره ای بسیار کمک کننده است.

صنعت موسیقی کره از سال 2000 جهانی شده است و علاقه مندان بسیاری را به سمت موسیقی کره و کشور کره جنوبی کشانده است و همین امر سبب شده افراد در سراسر دنیا برای یادگیری زبان کره ای اقدام کنند. امروزه یادگیری زبان کره ای بسیار گسترش یافته است و می توان گفت یکی از مزایای یادگیری زبان کره ای تدریس آن است.

آموزش زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا واقع در غرب تهران جنت آباد با بیش از ده سال سابقه آموزش زبان های خارجی از جمله زبان های پر مخاطب مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، ترکی استانبولی، ایتالیایی تا زبان های نادر مثل زبان چینی، ژاپنی، روسی، پرتغالی و … پرداخته است.

این آموزشگاه زبان دارای دپارتمان های تخصصی و حرفه ای برای تمامی زبان ها بوده تا بتواند آموزش را با بهترین نحوه به زبان آموزان ارائه کند. کلاس آنلاین زبان کره ای نیز یکی از پرطرفدارترین دوره های موسسه زبان دهخدا به شمار می رود که زیر نظر دپارتمان کره ای و مدرسین کاملا نیتیو برگزار می شود.

از جمله این زبان ها زبان کره ای به عنوان یکی از زبان های مهم شرق آسیا می باشد. این زبان در موسسه زبان دهخدا به صورت خصوصی و نیمه خصوصی همراه با اساتید مجرب و Native-like و خلاق در بحث آموزش مکالمه محور و کاربردی به آموزش زبان کره ای می پردازد. کلاس زبان کره ای به صورت حضوری و همچنین آنلاین برای تمامی سنین و در تمامی سطوح برگزار می شود. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید