نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در تهران، کرج و کل ایران

کدخبر: ۴۵۵۴۱۳
در این مقاله در رابطه با نحوه خلق پول از کار و شغل تدریس خصوصی و همچنین در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در تهران، کرج و کل ایران توضیح داده شده است. اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید می توانید به درآمدهای بالایی برسید.
نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در تهران، کرج و کل ایران

کار و شغل تدریس خصوصی چقدر درآمد دارد؟

در حال حاضر افرادی که به عنوان معلم خصوصی آنلاین یا حضوری در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران مشغول به فعالیت هستند درآمد بسیار خوبی را برای خودشان ایجاد کرده اند. به عنوان مثال فرض کنید که یک استاد خصوصی که هزینه متوسط را برای کلاس های خودش در نظر گرفته است، برای هر جلسه تدریس مبلغ 200 هزار تومان را در نظر بگیرد و در یک روز به صورت متوسط 4 جلسه کلاس داشته باشد.

این استاد در هر روز 800 هزار تومان و در یک ماه می تواند 24 میلیون تومان درآمد داشته باشد. در نظر داشته باشید که بسیاری از معلم های خصوصی برای هر جلسه تدریس مبلغ بیشتری را در نظر می گیرند و درآمد بیشتری هم دارند.

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بتوانید به درآمدهای بالا از کار تدریس خصوصی برسید توضیحاتی ارائه می شود. در مرحله اول باید درسی که به آن علاقه دارید را برای تدریس انتخاب نمائید. به عنوان مثال، اگر به ریاضی علاقه دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنید.

اگر از حل مسائل فیزیک لذت می برید فیزیک را تدریس نمائید. چنانچه رشته تحصیلی شما زبان انگلیسی بوده است و بر زبان مسلط هستید حتما معلم خصوصی زبان شوید چرا که یکی از پرمتقاضی ترین دروس برای کلاس خصوصی است.

معلم خصوصی

نکات مهم برای تبدیل شدن به معلم خصوصی با درآمد بالا

نکته دیگری که برای رسیدن به درآمدهای بالا از کار تدریس خصوصی باید مد نظر داشته باشید این است که از بهترین روش ممکن شاگرد جذب نمائید. یک راهکار بسیار عالی که وجود دارد این است که در سایت های معتبر و فوق العاده تدریس خصوصی مانند سایت معلم خصوصی ایران مدرس IranModares تبلیغ خودتان را ثبت نمائید.

ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1400 بیش از 24000 مدرس و استاد تدریس خصوصی در این سایت ثبت نام کرده اند. در ایران مدرس عضو شوید و دروس تدریسی خودتان را مشخص نمائید. به این ترتیب به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی آنلاین و حضوری در ارتباط خواهید بود و می توانید شاگرد جذب کنید.

البته باید رزومه خوبی ارائه کنید و کمی صبر داشته باشید. حتما درسی که تدریس می کنید باید درسی باشد که به آن علاقه دارید. اگر در کنکور زیست را بالا زده اید (به عنوان مثال) می توانید در زمینه تدریس خصوصی زیست کنکور فعالیت داشته باشید و به این ترتیب شاگردهای زیادی را جذب نمائید. در ایران مدرس و بخش تدریس خصوصی teaching.iranmodares این وب سایت شماره تماس مستقیم اساتید نمایش داده شده و امکان ثبت فیلم نمونه تدریس، مدرک، جزوه و .... هم وجود دارد.

دقت کنید که باید رزومه و سوابق تدریس خودتان را عالی بنویسید تا شاگردهای بیشتری را جذب نمائید. به عنوان مثال اگر از دانشگاههای خوب ایران مانند دانشگاه تهران ut.ac، دانشگاه امیرکبیر aut، دانشگاه علم و صنعت iust و ..... فارغ التحصیل شده اید حتما به این موارد اشاره نمائید تا متقاضیان کلاس خصوصی بهتر و بیشتر اعتماد کنند و با شما برای کلاس خصوصی تماس بگیرند. پیشنهاد می شود این مقاله خوب را هم بخوانید.

مهمترین توصیه ها برای کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی

1- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید

برای پول ساختن زیاد از کار تدریس خصوصی باید شاگردهای زیادی داشته باشید. برای داشتن تعداد بالای شاگرد باید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در روزنامه و سایت های اینترنتی تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید.

برای خودتان سایت و یا وبلاگی بزنید. در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. در سایت ایران مدرس IranModares عضو شوید و تبلیغ خودتان را درج نمائید. کار اضافه انجام دهید. به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید. نمونه سوال امتحانی به آنها بدهید و هر کاری که بلد هستید برای موفق شدن شاگردهای خودتان انجام دهید.

2- قیمت کلاس ها را مناسب انتخاب نمائید

در بسیاری از موارد قیمت ارزان برای کلاس خصوصی تعبیر به بی سوادی استاد می شود! باید قیمت کلاس های خصوصی را مناسب انتخاب کنید. نه آنقدر قیمت کلاس ها را کم انتخاب کنید که حتی با وجود جذب شاگردهای زیاد درآمد قابل توجهی نداشته باشید و نه آنقدر قیمت کلاس ها را بالا انتخاب کنید که جذب شاگرد سخت شود.

3- امکانات تدریس خصوصی آنلاین را برای خودتان فراهم نمائید

کلاس های حضوری برای اساتید مشکلاتی زیادی در بردارد. به عنوان مثال اگر شما ساکن کرج یا غرب تهران هستید و خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در غرب تهران را به صورت حضوری ارائه می دهید، اگر شاگردی از شرق تهران و از محدوده پیروزی و تهرانپارس برای برگزاری کلاس با شما تماس بگیرد واقعا برای استاد سخت خواهد بود که خودش را به محل برگزاری کلاس برساند.

اما وقتی از کلاس آنلاین استفاده می کنید از هر جای ایران و جهان می توانید شاگرد بگیرید. امکاناتی مانند قلم نوری و اینترنت پرسرعت را داشته باشید تا کلاس های مجازی شما به بهترین شکل برگزار شود.

معلم خصوصی مجازی

4- شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید

رمز موفقیت مدرسین زبان و سایر دروس این است که شاگردهای خودشان را به موفقیت برسانند. اگر تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی انجام می دهید، زبان کنکور را تدریس می کنید، در زمینه تدریس آیلتس فعالیت دارید، ریاضی، فیزیک، زیست و یا هر درس دیگری را تدریس می کنید و .... در هر صورت هدف اصلی شما باید این باشد که شاگردهای موفقی داشته باشید. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی و خوب پول در آوردن از این کار مهمترین عامل خوب تدریس کردن شما و خوب نتیجه گرفتن شاگردهایتان است.

5- کار تدریس خصوصی را با تمرکز انجام دهید

اگر تدریس خصوصی را به عنوان کار اول خودتان در نظر بگیرید و برای انجام آن جدی باشید درآمد بالایی خواهید داشت. البته به عنوان شغل دوم هم می تواند پولساز باشد ولی نه به اندازه ای که فقط این کار را انجام دهید. اگر به تدریس علاقه دارید سعی کنید این کار را به عنوان حرفه اصلی خودتان انتخاب کنید.

6- دروس محدودی را تدریس کنید

حتما خودتان هم دقت کرده اید که بهترین معلم فیزیک کنکور داریم ولی بهترین معلم فیزیک و شیمی کنکور نداریم. منظور این است که اساتیدی که به عنوان برند و بهترین شناخته می شوند یک درس تدریس می کنند. اگر می خواهید برند باشید و بسیار موفق، باید تمرکز داشته باشید. بهترین حالت این است که درسی که برای آن ساخته شده اید را تدریس کنید و برای آن درس نفر اول ایران باشید. به این ترتیب قیمت کلاس ها را خودتان تعیین می کنید.

7- جلسه اول تدریس خصوصی را جدی بگیرید

به هر میزان در کلاس های خصوصی خودتان عالی تدریس می کنید، در جلسه اول به مراتب از آن بهتر باشید. در اولین جلسه تدریس باید با هوشیاری در همان 20 دقیقه اول به شناخت خوبی از سلیقه و سطح دانسته های شاگرد خودتان برسید و مطالب را متناسب با ایشان ارائه نمائید. در ایران مدرس مقالات خوبی در این زمینه ارائه شده است.

8- تدریس دروس دانشگاهی و کنکوری درآمد خوبی دارد

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و نرم افزارهای تخصصی رشته های مختلف دانشگاهی هم می تواند بسیار پولساز باشد. گزینه بسیار خوبی که برای پول ساختن از این کار وجود دارد این است که دروس کنکوری را تدریس کنید. اگر خودتان در کنکور موفق بوده اید و مثلا زیست کنکور را بالا زده اید، به عنوان معلم خصوصی زیست کنکور می توانید بسیار درآمد خوبی کسب کنید.

معلم خصوصی کنکور

9- در زمینه تدریس دروس مد نظر خودتان بهترین باشید

درآمدی که شما کسب می کنید دقیقا متناسب است با اینکه چقدر جایگزین کردن شما سخت باشد. اگر شما یک دبیر زیست کنکور فوق العاده و تراز اول کشور باشید برای کلاس های شما صف خواهند بست و قیمت کلاس ها را خودتان تعیین می کنید.

10- دروس پرمتقاضی را تدریس نمائید

ممکن است شما در سال های قبل دروس یا نرم افزارهای را تدریس می کردید که متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی داشت و در حال حاضر این رشته ها یا دروس زیاد پرمتقاضی نباشد. باید کمی این موارد را بررسی کنید و اگر دروس تدریسی شما زیاد پرمتقاضی نیست دروس دیگری را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جایگزین آن کنید.

11- ایجاد تمایزهای مثبت و به یاد ماندنی

در کلاسهای تدریس خصوصی به خوب بودن و عالی بودن کفایت نکنید. سعی کنید منحصر به فرد باشید و تمایزهای مثبت و عالی ایجاد نمائید. کارهایی انجام دهید و به گونه ای عالی تدریس کنید که در ذهن شاگردهایتان باقی بمانید. البته باید توجه کرد که اصل کار که همان ارائه تدریس با کیفیت و عالی است باید در اولویت اول قرار گیرد.

منبع: مرجع معرفی اساتید خصوصی سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید