ارسال کمک های بانک ملت برای هموطنان آسیب دیده از زلزله استان هرمزگان

کدخبر: ۴۵۶۹۲۸
با دستور مدیرعامل بانک ملت، در پی وقوع زمین لرزه شدید در استان هرمزگان که باعث از بین رفتن منازل مسکونی و زیر ساخت ها در برخی مناطق استان شد، کمک رسانی به مناطق زلزله زده شهر فین را در دستور کار قرار گرفت.
ارسال کمک های بانک ملت برای هموطنان آسیب دیده از زلزله استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف ایفای مسوولیت های اجتماعی، با دستور مدیرعامل، با تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان، به کمک آنان شتافت تا نقشی هرچند کوچک در کاهش آلام آنان ایفا کرده باشد.
بر اساس این گزارش، بانک ملت از طریق مدیریت شعب استان هرمزگان 100 بسته اقلام مورد نیاز شامل روغن، برنج، کنسروجات(لوبیا، بادمجان و تن ماهی)، ماکارونی، سویا، رب گوجه، چای، قند، بیسکویت و... ،  هربسته به ارزش 12 میلیون ریال را تهیه و به مناطق زلزله زده شهر فین ارسال کرد.

این گزارش حاکی است، با دستور مدیر عامل بانک، مدیریت شعب بانک ملت در استان هرمزگان بلافاصله پس از وقوع زلزله با حضور در مناطق زلزله زده شهر فین و برپایی نشست مشترکی با بخشدار، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر دستگاه های اجرایی از نزدیک در جریان وضعیت کمک رسانی ها قرار گرفت.

بانک ملت پیش از این نیز در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، پس از وقوع حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله در مناطق شمالی، غربی و جنوبی کشور، به عنوان یکی از نخستین سازمان ها، انواع کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای آسیب دیدگان از این حوادث، ارسال کرده بود.

 
 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید