چرا باید در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

کدخبر: ۴۵۷۶۷۹
این روزها حسابی بازار رقابت در اینستاگرام داغ است و اکسپلور اولین مرحله ورود به این رقابت‌هاست؛
چرا باید در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

مثل یک صحنه نمایش که همه قرار است هنر خود را به نمایش بگذارند و توجه مخاطبان یعنی هیئت داوران را جلب کنند.  

خب انگار با همین چند جمله ماجرا کمی روشن شد ولی این تازه بخش کوچکی از دریای بی‌کران اکسپلور است. در این مقاله قرار است بفهمیم که چرا همه جا بحث رفتن به اکسپلور است و دیده شدن در اکسپلور چه سودی برای ما خواهد داشت.

ولی قبل از اینکه به جواب این سوال برسیم، ابتدا اول کمی با این صحنه رقابت آشنا شویم تا بهتر درک کنیم که در این میدان چه خبر است.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

آن دکمه ذره‌بین کوچک داخل پیجتان را که بزنید وارد اکسپلور می‌شوید. همان جایی که اینستاگرام به تعداد بی‌شماری پست از صفحاتی که ممکن است حتی آن‌ها را فالو نداشته باشید، به شما نشان می‌دهد. اکسپلور هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. این پست‌ها بر اساس علاقه‌های کاربر و از صفحاتی که آن‌ها را دنبال نمی‌کند به او نشان داده می‌شود.

البته این الگوریتم نه تنها فعالیت شما را زیر نظر می‌گیرد، بلکه به موضوعاتی که دوستانتان هم دنبال می‌کنند توجه نشان می‌دهد. خود اینستاگرام اعلام کرده که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد؛ اما با این همه کاربر چطوری تصمیم میگیرد که چه پست‎‌هایی برای کاربران نشان داده شود؟ یا به عبارتی الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

شما در اکسپلور بیشتر این پست‌ها را می‌بینید:

اکسپلور اینستاگرام• پست‌هایی که خودتان دوست داشته‌اید و لایک کرده‌اید

• پست‌هایی که دوستانتان لایک کرده‌اند

ا موضوعاتی که قبلاً به آن‌ها علاقه نشان داده‌اید و در اکسپلور مشابهشان را تماشا کرده‌اید

• و پست‌هایی که تعامل بالایی داشته اند

اما از میان همه این‌ها علاقه شما بیش از هر چیز تاثیرگذار است.  مثلاً صفحه جستجوی کسی که به غذا و محتواهای مربوط به غذا علاقه دارد، همیشه پر از غذاست. 

خب حالا برویم سر اصلا مطلب:

ما چرا باید در این صفحه پر رفت و آمد حضور داشته باشیم؟ به عبارتی اکسپلور اینستا چگونه می‌تواند به کسب و کار ما کمک کند؟

چرا باید در اکسپلور برویم؟

به‌طور کلی 4تا دلیل مهم وجود دارد که شما حتماً باید به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید.

1. بیشتر دیده می‌شوید

قبلتر هم گفتیم که در اکسپلور محتواهایی از پیج‌هایی که شما آن‌ها را فالو ندارید به شما نشان داده می‌شود. پس قرار گرفتن در میان جمع اکسپلوری‌ها کمک می‌کند که سیل عظیمی از آدم‌هایی که شما و پیجتان را نمی‌شناسند، پست شما را ببینند. 

این اولین محله در رشد یک کسب و کار است که آدم‌ها ببینند، شما هم هستید و در این رقابت حضور دارید. در قیف بازاریابی و جذب مشتری به این مرحله آگاهی می‌گویند که مشتریان بالقوه به طور اتفاقی یا با جستجو که باز هم به نوعی اتفاقی است (چون دنبال شما نبوده‌اند) از وجود شما و کسب و کارتان مطلع می‌شوند. این اتفاق می‌تواند با خرید فالوور و افزایش تعامل هم اتفاق بیفتد، خبر دارید می‌توانید چقدر دیده شوید؟ پست‌هایی در اینستاگرام وجود دارد که بیش از صد میلیون بازدید از اکسپلور داشته‌اند.

2. تعامل بیشتری می‌گیرید

آدم‌هایی که فالورتان نیستند و از اکسپلور پست شما را می‌بینند هم اگر خوششان بیاید لایک می‌کنند، اگر محتوای شما را نیاز داشته باشند، سیو می‌کنند، حتی با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند. یعنی وقتی ویدیو، عکس و پست‌های شما به اکسپلور می‌رود، از افرادی غیر از فالوورهایتان هم تعامل می‌گیرید.

حالا هر چه این تعامل‌ها مثل بازدید ویدیو و ... بیشتر باشد، پست شما به افراد بیشتری نشان داده می‌شود و این چرخه همینطور ادامه پیدا می‌کند. شما می‌توانید با خرید بازدید اینستاگرام پست خودتان را به افراد بیشتری نمایش دهید و میزان تعامل پیج‌تان را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید.

3. فالوور رایگان می‌گیرید 

خب اگر پست شما بازدید خوبی بگیرد، محتوای خوبی هم داشته باشد، قطعاً افرادی هستند که دلشان بخواهد پیج شما را فالو کنند. این یعنی فالوور رایگانی که شما از محتوای خودتان به دست آورده‌اید، البته به لطف اکسپلور عزیز که این فرصت بی‌نظیر را فراهم کرده است.

کسانی که تبلیغات برای پیجشان انجام داده‌اند، می‌دانند که برای تک تک فالورها هزینه داده‌اند و بسته به بازدهی تبلیغ و قیمت تبلیغ‌کننده این هزینه متفاوت خواهد. معمولاً هم زیاد ارزان تمام نمی‌شود. 

ولی اکسپلور این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون پرداخت هزینه و به طور کاملاً رایگان فالوور بگیرید. این هم دلیل دوم برای حضور در اکسپلور!

4. فروشتان بیشتر می‌شود

الان با خودتان می‌گویید دیگر دارید شلوغش می‌کنید. آنقدرها هم تاثیرگذار نیست. بگذارید برگردیم به بحث شیرین تبلیغ. چرا کسب و کارها حاضرند میلیون‌ها تومان به دیگر پیج‌ها پول بدهند تا برایشان تبلیغ کنند؟ چرا مثلاً یک پیج فروشگاهی حاضر است 100 میلیون پول تبلیغ تبلیغ به اینفلوئنسرهای مختلف بدهد؟ مگر عقلشان کم است؟

نه! آن‌ها می‌دانند که درآینده ازین 100 میلیون قرار است 300 میلیون، 400 میلیون یا بیشتر درآمد داشته باشند. فالوور بیشتر برابر فروش بیشتر است. حالا چه این فالوور با پای خودش از اکسپلور آمده باشد و چه از طریق تبلیغ یا خرید فالوور جذب پیج شما شده باشد.

فالوورهای جدید حالا کنار شما هستند و شما می‌تواند با معرفی محصولاتتان آن‌ها را مشتری خود کنید.

این هم دلیل چهارم که در قیف بازاریابی مرحله آخر یعنی خرید محسوب می‌شود.

جنگ بر سر فالوور است!

فالوور

 همه این رقابت‌ها و دیده شدن‌ها برای جذب فالوور بیشتر است. همه پیج‌ها می‌خواهند مخاطب بیشتری داشته باشند و سهم بازارشان را در بازار پرمخاطب اینستاگرام بیشتر کنند. حالا اکسپلور یک راه رایگان است که صبر بیشتری می‌خواهد. تبلیغات سریعتر است ولی باید کمی بریز و بپاش کنید و ریسک این کار را هم بپذیرید.

یک راه دیگر برای افزایش فالوور پیج، خرید فالوور است. شما می‌توانید با صرف یک هزینه بهینه از شرکت‌ها و سایت‌ها معتبر فالوور بخرید. فقط دقت کنید که این فالوورها دو نوع هستند. یک نوع فالوور فیک است که اگر بگیرید، پیجتان نه تنها رشد نمی‌کند بلکه افت شدیدی خواهد داشت و باید کلی باید هزینه و زمان بگذارید تا به حالت عادی برگردد. پس لطفاً به هر سایت و هر پیشنهادی برای خرید فالوور اعتماد نکنید.

اما یکسری از شرکت‌ها معتبر برای خرید فالوور واقعی و فعال ایرانی مناسب هستند. این شرکت‌ها بهترین منبع برای افزایش و خرید فالوور هستند.

از کجا فالوور بخریم؟

اگر بخواهیم یک شرکت خوب معرفی کنیم که در این زمینه سابقه طولانی دارد، ایران فالوور بهترین گزینه است برای خرید فالوور اینستاگرام. چون سال‌ها در این حوزه فعالیت دارد و به رشد پیج‌های زیادی کمک کرده است. خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید بازدید اینستاگرام از دیگر خدمات ایران فالوور است که می‌توانید با توجه به شرایط و نیازی که دارید از آن استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای مشاوره و پشتیبانی یکسری به سایتشان به آدرس www.irfollower.com  بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید