سنگدال بتنی یا دال بتنی 09128956167

کدخبر: ۴۵۷۹۶۳
امکان خرید به صورت آنلاین نیز وجود دارد
سنگدال بتنی یا دال بتنی 09128956167

سنگدال بتنی که با شیوه‌ای تخصصی تولید می‌شود، مشکلات متعددی را در روند ساختمان سازی و راه و شهر سازی رفع کرده است. انواع دال بتنی سرعت انجام کار را دو برابر کرده و موجب می‌شوند که اطمینان خاطر بیشتری درباره کیفیت کار به وجود بیاید.

این نوع از بتن‌های پیش ساخته که برای سقف یا به عنوان دیوار در برخی موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند در سراسر ایران و جهان  مورد استفاده قرار می‌گیرند که نشان دهنده اهمیت خرید دال بتنی می‌باشد. پس لازم است با بهترین تولید کننده سنگدال آشنایی کامل داشته باشید.

کاربردهای خاص سنگدال بتنی را بدانید!

به طور کلی سنگدال‌ها در دو مدل افقی و ایستاده تولید می‌شوند که از مدل افقی برای سقف و کف زمین‌ها استفاده می‌شود و از نمونه‌های ایستاده به عنوان دیوار پیش ساخته استفاده خواهد شد. به همین جهت با قاطعیت می‌توان گفت که تولید کنندگان انواع سنگدال بتنی بار بزرگی را در حوزه ساخت و ساز بر می‌دارند.

تولید این نوع از محصولات پیش ساخته نیازمند تخصص و مهارت بالایی است که تنها افراد با دانش بالا در این زمینه از عهده آن بر خواهند آمد. از آنجا که ساخت و ساز به سرعت رو به پیشرفت است، استفاده از دال بتنی و دیوار بتنی بسیار مورد اسقبال قرار می‌گیرد، به همین جهت انواع مختلفی از سنگدال‌ها وجود دارد.

انواع سنگدال بتنی کدام است؟

از آنجا که سنگدال در موارد منعددی کاربرد دارد، تولید کنندگان آن را بر اساس اصول و استانداردهای روز دنیا در انواع مختلفی تولید و عرضه کرده‌اند که عبارت هستند از:

  1. سنگدال ترافیکی

  2. دال بتنی روی کانال

  3. دیوار خود ایستا در انواع مختلف

  4. سنگدال سقفی و....

  5. شرکت ایستا پی گستر با توجه به درخواست‌‌‌‌های مکرر شهرداری ها اقدام به تولید نیوجرسی بتنی با ارتفاع بلند 2.77 نموده است.

    مصرف این نوع نیوجرسی بتنی ها در جلوی مغازه ها و ساختمان هایی است که به صورت غیر قانونی در حال فعالیت هستند

کت ایستا پی گستر در جهت سهولت دیوار کشی اقدام به تولید دیوار بتنی خود ایستا (بدون نیاز به پایه و ستون) کرده است که این محصول با توجه به هرینه‌‌‌‌های بالای دیوار کشی خیلی مقرون به صرفه است در ضمن این محصول با توجه به اینکه قابل جا به جایی است همین امر باعث شده که قابل مصرف در باغ ها و دیوار شرکت ها و کلیه جاهایی که امکان جا به جایی دیوار را دارن قابل استفاده است

جهت استعلام قیمت 02177839766

طبیعتاً ظرفیت و قدرت تحمل دال ترافیکی و دال بتنی روی کانال با انواع دیوار پیش ساخته تفاوت‌هایی دارد که در ظاهر امر مشخص نمی‌باشد، اما تولید کنندگان زبده از آن مطلع هستند. به همین جهت خرید سنگدال‌ها از تولید کنندگان خبره و باتجربه بسیار اهمیت دارد. لازم به ذکر است که امکان سفارس این نوع بتن‌های پیش ساخته در سایزها و ابعاد گوناگون وجود دارد که به صورت اصولی تعیین شده و قابل سفارش خواهد بود.

دیوار نیوجرسی

سفارش دال به شرکت ایستا پی گستر بهترین تصمیم است!

بدیهی است که امکان خرید بدون سفارش به تعداد بالا برای سنگدال بتنی وجود ندارد، بنابراین لازم است یک مجموعه‌ی حرفه‌ای را بشناسید که در صورت لزوم و نیاز به آن سفارش دهید. شرکت ایستا پی گستر به صورت تخصصی و ویژه در زمینه تولید انواع پیش سازه‌های بتنی فعالیت می‌کند، آماده دریافت سفارش به تعداد بالا بوده و کیفیت تولیدات خود را تضمین می‌کند. شرکت ایستا پی گستر که متشکل از مهندسین و متخصصین با تجربه می‌باشد سنگدال بتنی را با کیفیت بالا تولید کرده و تا به امروز به عنوان برترین تولید کننده داخلی شناخته شده است.

از آنجا که امکان خرید به صورت آنلاین نیز وجود دارد، کار برای سفارش انواع دال به این شرکت آسان است، پس بدون درنگ به سایت istapeygostar وارد شوید و پس از کسب اطلاعات لازم و دریافت مشاوره به تعداد مورد نیاز ثبت سفارش کنید. 09128956167

تمامی محصولات شرکت ایستا پی گستر با عیار 400 و دارای تاییده از وزارت راه و شهرسازی را دارند.تمامی محصولات با استفاده از دستگاه بخار عمل اوری میشوند و با توجه به زمان 10 ساعته جهت عمل اوری بتن به بالاترین مقاومت خود میرسند.سنگدال بتنی به صورت ترافیکی و غیر ترافیکی تولید میگردد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید