سیم خاردار تبری حصار نوین الماس چیست و چه کاربردی دارد ؟

کدخبر: ۴۵۸۳۲۶
حتما بارها استفاده از سیم خاردار را در بسیاری از مکان‎ها بالای دیوار ساختمان‌ها و جهت جدا سازی بعضی جاها دیده‌اید.
سیم خاردار تبری حصار نوین الماس چیست و چه کاربردی دارد ؟

 سیم خاردار تبری یکی از انواع سیم خاردارهای موجود در بازار می‌باشد که از طراحی خاصی بهره‌مند است و بیشتر برای تامین امنیت و جلوگیری از ورود افراد متفرقه به برخی محیط ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این مطلب به چگونگی تولید، ساختار و همچنین کارایی و موارد استفاده سیم خاردار تبری اشاره خواهیم کرد.

در انتها نیز شرکت حصار نوین الماس را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه می‌توانید ضمن استعلام قیمت سیم خاردار تبری و سایر محصولات، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

سیم خاردار

سیم خاردار چیست و چگونه تولید می‌شود؟

سیم خاردار نوعی ابزار برای حفاظت است که سال‌هاست توسط مردم کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و از یک یا چند رشته مفتول که به هم تابیده شده ساخته می‌شود که به فواصل یکسان نیز روی آن خارهایی نصب شده که این خارها می‌توانند اشکال گوناگونی داشته باشند.

همان طور که اشاره کردیم رشته‌هایی که سیم خاردار از آن تولید می‌شود مفتولی هستند و این مفتول‌ها عموما با قطرهای مختلفی در بازار وجود دارند که از موارد مصرف آ‌ن‌ها علاوه بر تولید انواع سیم خاردار و سیم خاردار تبری می‌توان به استفاده در قالب بندی اسکلت و سقف ساختمان‌‌ها، آرماتوربندی ساختمان‌های بتنی و همچنین در نجاری اشاره کرد.

سیم خاردار تبری یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین انواع سیم خاردار به شمار می‌آید که تولید کنندگان اقدام به طراحی و تولید آن کرده‌اند به نظر می‌رسد این نوع سیم خاردار به جهت امنیت بیشتری که می‌تواند فراهم نماید با استقبال بی‌نظیری جهت استفاده مواجه شده است.

سیم خاردار تبری

یکی از نکات مهم در خصوص تولید سیم خاردار تبری علاوه بر ساختار خارهای آن که به صوورت تبر طراحی شده است، قطر مفتولی است که در ساخت آن به کار رفته است. این مفتول در حدود 3 میلی ‌متر ضخامت دارد و با توجه به قدرت کشش 140 کیلوگرم بر هر میلی ‌متری که دارد مقاومت بالایی از خود نشان داده است.

کارخانجات تولید کننده انواع سیم خاردار این محصول را از جنس ورق گالوانیزه در حلقه‌هایی با قطر60 تا 90 سانتی ‌متر و با وزنی بین 20 تا 25 کیلوگرم تولید می‌کنند که هر حلقه سیم خاردار تبری می‌تواند متراژی بین 9 تا 17 متر را پوشش دهد.

از دیگر ویژگی‌های سیم خاردار تبری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• از جنس فولاد سخت فنر شده تولید شده است.

• قطر سیم و مفتول اصلی 3 میلی ‌متر و خارهای آن 2 میلی ‌متر ضخامت دارند.

• مقدار گالوانیزاسیون به کار رفته در سیم اصلی 175 گرم در هر متر مربع است.

• پوشش گالوانیزه خارها به مقدار 50 گرم بر متر مربع می‌باشد.

• هر حلقه سیم 68 دور پیچیده شده است.

• قطر هر حلقه سیم خاردار 100 سانتی متر در نظر گرفته شده است.

• برای حمل آسان هر حلقه سیم خاردار دو دسته در هر طرف طراحی شده است.

سیم خاردار تبری چه کاربردی دارد و در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

هنگامی که در مکانی سیم خاردار را مشاهده می‌کنید اولین نکته‌ای که به ذهن‌تان خطور می‌کند،  کاربرد امنیتی آن و فضایی است که طبیعتا برای مراقبت و امنیت نیاز به استفاده از سیم خاردار داشته است. اما در حال حاضر موارد استفاده از سیم خاردار تبری تا حد زیادی افزایش یافته است و علاوه بر اولین کاربرد آن یعنی تامین امنیت فضاهایی که دارای دیوار‌های کوتاه بوده و یا امکان ورود افراد متفرقه به آن‌ها وجود دارد،

از سیم خاردار تبری می‌توان برای جداسازی مرزها و یا زمین و همچنین بالای دیوار ساختمان‌های مسکونی برای جلوگیری از ورود سارقان و برای حفاظت زمین‌های کشاورزی جهت جلوگیری از ورود حیوانات و .. استفاده کرد.

از دیگر کاربردهای سیم خاردار تبری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

• برای حفظ امنیت دور باغ و اطراف زمین‌های کشاورزی

• بالای دیوارها و فنس‌ها

• دورتادور مناطق حافظت شده طبیعی(پارک های ملی)

• مناطق نظامی و امنیتی

• مرزهای بین کشورها

• محدوده‌ باند فرودگاه‌ها

هنگام خرید سیم خاردار تبری چه نکاتی را باید مدنظر قرار داد؟

• هنگام خرید سیم خاردار تبری و یا هر سیم خاردار دیگری لازم است توجه کنید تا از استانداردهای IS 278 برخوردار باشد.

• توجه به استانداردهایی از قبیل کاربرد سیم خاردار، طراحی طول و زاویه دندانه‌ها یا خارها که طبیعتا در اهداف حفاظتی سیم خاردار نقش اساسی دارد.

خرید سیم خاردار

• کیفیت آهن و نوع مفتول و ضخامت آن را بررسی نمایید.

• بسته‌بندی محصول باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد به طوری که هنگام استفاده به راحتی بتوان آن را باز کرده و از آن استفاده نمود بنابراین پیش از خرید سیم خاردار تبری از نحوه بسته‌بندی فروشگاه مطلع شوید.

قیمت سیم خاردار تبری بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

پیشتر اشاره کردیم که نوع و ضخامت مفتولی که در تولید سیم خاردار تبری و .. به کار می‌رود، نقش اساسی در کارکرد، تحمل کشش و مقاومت آن دارد، بنابراین طبیعی است که هر چه مواد اولیه با کیفیتی در تولید آن به کار رفته باشد و از استانداردهای بین‌المللی برخوردار باشد قیمت سیم خاردار تبری گران‌تر تمام شود. ضمن آن که قیمت آهن نیز در قیمت سیم خاردار تبری و سایر محصولاتی از این دست نقش اساسی دارد.

چنانچه شما قصد خرید سیم خاردار تبری و محصولاتی همچون سیم خاردار سوزنی، توری مش، توری گابیون، توری فنس را دارید به سایت https://hesarnovinalmas.com مراجعه کنید  و با استعلام قیمت از کارشناسان بخش فروش این مجموعه راهنمایی لازم را نیز دریافت کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید