راهنمای خرید آنلاین گل برای کسی که دوستش داریم

کدخبر: ۴۵۹۴۲۹
در زندگی اغلب ما، افرادی وجود دارند که حضورشان مایه دلگرمی است و به دنیای روزمره ما طراوت و تازگی می بخشد؛
راهنمای خرید آنلاین گل برای کسی که دوستش داریم

 نزدیکانی که همیشه و در هر موقعیتی همراهمان هستند و در طول مسیر زندگی، با ما هم قدم می شوند و عشقشان را بی دریغ نثارمان می کنند. برای هدیه دادن به این افراد نباید از هیچ فرصتی دریغ کرد؛ چراکه این کار یکی از بهترین روش ‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه مان به آنان است. در این مطلب درباره کهن ترین، محبوب ترین و البته زیباترین هدیه تاریخ بشریت - یعنی گل - سخن خواهیم گفت و درباره خرید آنلاین گل که نوظهورترین راه دسترسی به این هدیه بهشتی است نکاتی را بیان خواهیم کرد.

چرا خرید گل؟

وقتی به خویشان، دوستان و یا همکاران خود گل هدیه می دهید، در نظر آنها فردی عاطفی و قدر‌شناس جلوه می کنید. اغراق نیست اگر بگوییم که گل ها عصاره زیبایی طبیعت هستند و هیچ چیز دیگری توان رقابت با آنها را ندارد. گل ها در هر مناسبتی مانند سالروز تولد، سالگرد ازدواج، عید نوروز و شب یلدا، نقش اول مراسم را ایفا می کنند و بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می آیند.

اما خرید گل آدابی دارد که  باید به آن توجه کرد تا با انتخاب مناسب ترین گزینه، بیشترین شادی را به کسی که دوستش می داریم ارزانی کنیم. امروزه با گسترش روزافزون کسب و کارهای اینترنتی و از جمله گل فروشی های آنلاین، این انتخاب آسان تر از گذشته است؛ چراکه این فروشگاه ها با دسته بندی و ارائه توضیحات کامل درباره گل ها، راه را برای مقایسه و چیدن بهترین دسته گل هموار کرده اند.

انتخاب مناسب در سفارش آنلاین گل

اگر قصد دارید تا برای مناسبات مختلف سفارش گل دهید، باید موارد مهمی را درنظر بگیرید. در وهله اول باید توجه داشته باشید که با اهدای گل، قصد انتقال چه پیامی را دارید. اگر درباره مفاهیم ارسالی گل ها اطلاعات کافی ندارید، می توانید با کارشناسان گل فروشی های آنلاین مشورت کنید تا شما را یاری کنند تا با انتخابی مناسب، منظورتان را به نحو احسن بیان کنید.

برای مثال اگر برای شریک احساسی خود گل می خرید، گل رز بیشترین حجم از احساس عاطفی را منتقل می کند. همچنین می توانید دسته گلی تلفیقی از گل های سرخ و سفید سفارش دهید؛ چراکه رز سفید، پاکی عشق و رز قرمز، حرارت آن را تداعی می کند. 

گل های قرمز یا صورتی عموماً دارای پیام عاشقانه هستند و برای هدیه به کسی که با او رابطه کاری دارید توصیه نمی شوند. برای تبریک گفتن به یک دوست و یا همکار، سفارش یک سبد گل زرد می تواند مناسب باشد؛ چراکه گل زرد مترادف دوستی و سلامتی است. تلفیق گل های نارنجی و طلایی هم همان معنی را دارند؛ اما با شور و صمیمیت بیشتر.

اگر قصد سورپرایز کردن فردی را دارید، می توانید با سفارش گل از یک گل فروشی آنلاین، او را شگفت زده کنید. سرویس ارسال این فروشگاه ها، سفارش شما را در روز و ساعت انتخابی موردنظر شما، به دست گیرنده می رسانند. افزودن یک کارت تبریک از طرف شما هم می تواند به تأثیرگذاری این هدیه بیافزاید. همچنین اگر چیزی به شروع مراسمی که به آن دعوت شده اید نمانده، نگران پیدا کردن هدیه مناسب نباشید؛ چراکه سرویس ارسال گل در همان روز، این امکان را به شما می ‌دهد تا سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در شهر تهران دریافت کنید.

دسته گل

انتخاب دسته گل مناسب برای هدیه

خرید دسته گل برای عزیزان، یک هدیه غیرمنتظره و فراموش نشدنی است و زیبایی، لطافت و شادابی را به ارمغان می آورد. وجود گل های تازه و خوش عطر در دسته گل، حس درونی شما را بیان می کند و موجب خشنودی طرف مقابل می شود. تنوع دسته گل های عرضه شده در گلفروشی های آنلاین، دست شما را کاملاً باز می گذارد تا انتخابی ناب داشته باشید و براساس سلیقه فردی، نوع مناسبت و بودجه موردنظرتان، بهترین ها را انتخاب کنید.

دسته گل، سبد گل، باکس گل و... تنها بخشی از گستره وسیع محصولات ارائه شده در این فروشگاه ها هستند. علاوه بر این، می توانید در زمان سفارش، تغییرات موردنظر خود را اعمال کنید تا آنچه را برمی گزینید، کاملاً مطابق با سلیقه شما باشد. به عنوان مثال می توانید یک محصول را انتخاب کنید و در قسمت توضیحات سفارش، با حذف و یا اضافه کردن گل های موردنظرتان، یک محصول اختصاصی را سفارش دهید.

سفارش گل با قیمت مناسب

شاید خرید هدیه برای کسی که دوستش داریم، نتواند بیان کننده همه احساسات ما به او باشد. اما باتوجه به بالارفتن روزافزون هزینه ها، ممکن است تخصیص بودجه برای خرید گل هم تا حدودی چالش برانگیز باشد. عموماً گل ها به سبب شرایط حساس کاشت، داشت و برداشت، هزینه تمام شده بالایی دارند. اما چه راهی وجود دارد که بتوان با صرف هزینه ای معقول، عزیزانمان را خوشحال کنیم؟

خرید مستقیم گل از گلزارها توسط برخی از گل فروشی های آنلاین می تواند قیمت تمام شده را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد که این امر در نهایت منجر به کاهش قیمت برای مصرف کننده می شود. برای مثال با توجه به میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید، می توانید دسته ای گل رز را از 10 الی 100 شاخه انتخاب کنید و همچنین رنگ های موردنظرتان را در انتخاب خود اعمال کنید.

گل

نکته ای که باید به آن توجه ویژه داشت این است که گل های خریداری شده باید کاملاً تازه باشند. خرید روزانه گل توسط این گل فروشی ها، طراوت و تازگی محصولات را تضمین می کند و باعث می شود تا گل هایی به دست مشتری برسند که در کوتاه ترین فاصله زمانی ممکن چیده شده باشند. از دیگر مزایای خرید آنلاین گل، وجود تخفیف های ویژه ای است که قیمت ها را بیش از پیش کاهش می دهد و لذت خرید هدیه را دوچندان می کند.

اگر هنوز هم در تهیه هدیه برای عزیزان خود تردید دارید، پیشنهاد ما خرید از گل فروشی های آنلاین و رقم زدن تجربه متفاوتی از خریدهای اینترنتی است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید