بهترین دوربین مداربسته برای اداره و محل کار

کدخبر: ۴۶۰۰۹۳
امروزه استفاده از دوربین مداربسته در تمامی مکان ها امری الزامی برای افزایش امنیت است.
بهترین دوربین مداربسته برای اداره و محل کار

 اداره یا محل کار نیز از مکان هایی است که نیاز به دوربین مداربسته در آن ها بسیار موج میزند. اما با توجه به وجود انواع دوربین مداربسته در انواع مدل ها و برند ها در بازار این سوال برای کاربران پیش می آید که چه دوربین مداربسته ای برای اداره یا محل کار خود تهیه کنم؟

امروز در این مقاله قصد داریم جواب این سوال پر تکرار کارفرما ها بدهیم تا زین پس در انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای اداره یا محل کار دچار مشکل نشوند.

انواع دوربین مداربسته برای محل کار

با توجه به وجود انواع مختلف دوربین مداربسته، ما در این قسمت چند نمونه دوربین مداربسته مناسب برای اداره ها، سازمان ها و در کل محل کار را نام برده و توضیحی مختصر در مورد شان داده ایم.

دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت یکی از انواع دوربین های مداربسته است که عملکرد بسیار خوبی برای اماکن اداری دارد. این دوربین مداربسته باریک و لوله ای شکل است به همین دلیل در بازار به آن بولت می گویند. دوربین مداربسته بولت را می توان به طور نامحدود در محیط های اداری نصب کرد. به طوری که دیدن آن چندان آسان نیست، بنابراین برای فضا هایی که نیاز به امنیت زیادی دارند بسیار مناسب خواهد بود. علاوه بر این دوربین مداربسته بولت دارای IP 66 درجه است که آن را در برابر آب و هوای نامساعد مقاومت می کند.

دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته لامپی

دوربین لامپی یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته است که نقش مهمی در مدیریت و نظارت بر رفت و آمد ایفا می کند و جمع آوری اطلاعات 360 درجه از محیط را فراهم می کند. محفظه های لامپ شباهت زیادی به لامپ های رشته ای دارند که روی پایه لامپ نصب می شوند و به راحتی قابل تشخیص نیستند. عدم سهولت تشخیص آن ها این نوع دوربین ها را به گزینه ای مناسب برای محیط هایی که نیاز به امنیت زیاد دارند تبدیل کرده است.

دوربین مداربسته  PTZ

دوربین مداربسته PTZ که بیشتر با نام دوربین مداربسته Speed ​​Trap شناخته می شود یکی دیگر از مدل های مناسب برای مصارف اداری است. دوربین مداربسته Speed ​​Trap بیشتر برای فضا های باز مناسب است؛ زیرا می تواند فضای بزرگی را پوشش دهد؛ مثلا اگر آن را در یک مرکز خرید نصب کنید، ظرفیت پوشش دهی آن چندین برابر دوربین معمولی است و دوربین دارای اپتیکال و عملکرد های زوم دیجیتالی که می توانند جزئیات بیشتری از چهره ها و اشیاء را نمایش دهند.

دوربین مداربسته  AHD

دوربین مدار بسته AHD یکی از بهترین دوربین های آنالوگ است که از سیستم های تلویزیون دیجیتال DTV برای انتقال تصاویر استفاده می کند. این گروه از دوربین های مداربسته بر خلاف سایر دوربین های آنالوگ به لطف استفاده از سیستم کدگذاری AHD قادر به ارسال تصاویر با حجم و وضوح بالا هستند.

دوربین های مداربسته AHD بر اساس رزولوشن و ظاهر تصویر به گروه های مختلفی تقسیم می شوند و هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. در سایت CCTVSET توضیحات کامل تری در مورد انواع دوربین های مداربسته قرار داده ایم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

دوربین مداربسته مخفی

برخی از ادارات در هر جامعه ای وجود دارند که امنیت آن ها بیش از جاهای دیگر مهم و حیاتی است و تدابیر امنیتی که برای این امر انجام می دهند با سایرین متفاوت است. دوربین‌های مداربسته مخفی در محیط‌ هایی قرار می ‌گیرند که دارای نورافکن، آداپتور ها و آشکارساز های دود هستند. این نوع دوربین مداربسته معمولا در انبار ها و دفاتر بانکی برای کنترل صندوق ها استفاده می شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه  ip

این مدل دوربین مداربسته دارای سیستم عامل قابل اتصال به کامپیوتر و اینترنت می باشد و تمامی اطلاعات شما تحت نظارت اینترنت و شبکه منتقل می شود. وجود اینترنت و کار با آن باعث سهولت دریافت تصاویر دیجیتال این دوربین شده است. یکی از نکات جالب در مورد دوربین مداربسته ip این است که امنیت این نوع دوربین ها بسیار بالاست. زیرا رمزگذاری شده است و همه نمی توانند به راحتی به اطلاعات ذخیره شده شما دسترسی پیدا کنند.

همچنین از آن جایی که ساختار این دوربین فقط با اینترنت کار می کند، اگر در جای دیگری به اینترنت دسترسی داشته باشید و اطلاعات خود را وارد کنید، می توانید تصاویر دوربین مداربسته را داشته باشید. این نوع دوربین به دلیل امنیت بالایی که نسبت به سایر دوربین های مداربسته قیمت بیشتری دارد و همین امر باعث شده است که از این دوربین در دفاتر امنیتی و حساس بیشتر استفاده شود; البته دوربین مداربسته IP نسبت به سایرین هزینه نگهداری بسیار پایینی دارد، پس نگران مبلغی که برای آن می پردازید نباشید.

بهترین برند دوربین مداربسته اداری

معمولا از برند های معتبر در دپارتمان های اداری استفاده می شود. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و کاهش هزینه های آتی از برند های معتبر استفاده کنید. زیرا برند های بی نام و متفرقه ممکن است ارزان باشند اما در آینده مشکلات و آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشند.

اگر به دنبال برندی معتبر برای تجهیز محیط اداری خود هستید، برند های هایک ویژن، هیلوک و یونیارچ جزو پرفروش ترین برند های دوربین مدار بسته در جهان و ایران هستند. علیرغم شهرت بین المللی این برند ها، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن ها باعث شده تا مشتریان زیادی در سراسر کشور کاربر و متقاضی آن ها باشند.

CCTV-installation

دلایل نصب دوربین مداربسته در اداره ها

ممکن است به دوربین امنیتی در دفتر یا محل کار نگاه کنید تا بپرسید دلیل نصب دوربین چیست. دلایل قانونی زیادی برای نصب دوربین مداربسته در دفتر و محل کار شما وجود دارد. از مزایای نصب دوربین مدار بسته اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش سرقت

  • جلوگیری از تغییرات اسناد مالی و حقوقی شرکت

  • نظارت و نظارت بر عملکرد کارکنان روزانه

  • امکان کنترل از راه دور (Remote Monitoring)

  • بهبود خدمات مشتری و عملکرد کارکنان

  • جلوگیری از ورود افراد متفرقه

  • نظارت بر عملکرد صحیح فعالیت ها

  • دستیابی به عملکرد کارکنان و مشتریان

  • کنترل از راه دور از طریق اندروید، iOS یا هر سیستم عامل دیگری

  • فیلمبرداری با قابلیت تشخیص و تشخیص حرکات و صدا ها

  • فیلمبرداری شبانه روزی

  • پوشش بخش خصوصی

  • امکان حذف بخشی از ویدیو وجود ندارد

  • تشخیص و دستکاری سیستم دوربین مداربسته اداری

  • قابلیت ضبط قبل از زنگ هشدار

  • ضبط دسترسی غیرمجاز

  • قابلیت ضبط مداوم (میزان ذخیره سازی تصویر بسته به هارد دیسک و فضای ذخیره سازی دستگاه های مختلف متفاوت است.)

  • قابلیت زوم اپتیکال دیجیتال

  • زنگ تشخیص حرکت

مناسب  ترین محل نصب دوربین مداربسته در ادارات

  • جلوی درب ورودی

  • اتاق و محل های پر رفت و آمد

  • پارکینگ

RM_10.15_ff_vidsurveillance-630x420-750x425

سخن آخر

در مقاله بالا دوربین های مداربسته مناسب برای محل کار، انواع برند های دوربین مداربسته، دلایل نصب دوربین مداربسته ومکان های مناسب نصب دوربین مداربسته را توضیح داده ایم. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: https://cctvset.net

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید