پنج دلیل برای خرید آیفون 13 اپل

کدخبر: ۴۶۱۴۱۹
در 14 سپتامبر 2021 اپل آیفون 13 را به همراه نسل‌های جدید اپل واچ، آیپد و آیپد مینی عرضه کرد.
پنج دلیل برای خرید آیفون 13 اپل

 اگر مانند سایر کاربران آیفون، با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید نمی‌دانید که آیفون قدیمیتان را عوض کنید یا منتظر نسل بعدی بمانید، در این مقاله 5 دلیل برای خرید آیفون 13 را بررسی می‌کنیم.

سازگاری با 5G

آیفون 13 در تغییر مسیر جهانی به سمت فناوری 5G پیشرو بوده است. با اینترنت 5G می‌توانید ویدیوهای 4K را بدون تاخیر پخش کنید و سریعتر از همیشه، فایل‌هایتان را آپلود و دانلود کنید.

طراحی زیبا

امکان ندارد که حرف از آیفون جدید باشد و اکثریت مشتاق تغییر ظاهری آن نباشند. اما باید بگوییم که اپل رکوردی درخشان و شکست ناپذیر در تولید محصولات مینیمالیست دارد. 

آیفون 13 طراحی زیبا و بادوامی برای قاب آلومینیومی انتخاب کرده است و نمایشگر آن، محافظ سرامیکی دارد که از سخت‌ترین و بادوام‌ترین شیشه‌های استفاده شده برای گوشی هوشمند است.

اما آیفون 13 از نظر طراحی سه تغییر اساسی در مکان دوربین، اندازه ناچ و رنگ‌های آن ارائه کرده است. دوربین‌ها به صورت مورب قرار گرفتند و ناچ، 20 درصد کوچکتر از آیفون 12 است. رنگ‌های آیفون 13 نیمه شب، نور ستاره‌ای، آبی، قرمز و صورتی طراحی شده است.

آیفون 13

با در نظر گرفتن تمام موارد، آیفون 13 باز هم از نظر طراحی گوشی هوشمندی شیک و جذاب به نظر می‌آید.

دوربین‌های شگفت انگیز

هرچند به نظر می‌رسد 12 مگاپیکسل کم است، اما ما درباره اپل صحبت می‌کنیم و اپل،حتی با کمترین‌ها بهترین است. آیفون 13 یک سنسور دوربین عریض با جذب 47 درصد نور بیشتر به شما در شرایط کم نور کمک می‌کند تا تصاویر واضح‌تری ثبت کنید.علاوه بر دوربین 12 مگاپیکسلی واید و 12 مگاپیکسلی اولتراواید، آیفون 13 همچنین تراشه A15 دارد که در پردازش تصاویر نقش بزرگی دارد. 

همچنین حالت سینمایی آیفون 13 در حالت فیلمبرداری با حالت فوکوس خودکاری که دارد، لرزش ناشی از نبود پایه دوربین در ضبط‌های خانگی را از بین می‌برد. 

ویژگی‌های iOS 15

نسخه‌ی iOS 15 چند روز پس از عرضه آیفون 13 منتشر شد و ترکیب آیفون 13 و iOS 15 فوق العاده است. تراشه A15 Bionic یک پردازنده 6 هسته‌ای، یک پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای و یک موتور عصبی 16 هسته‌ای تشکیل داده که سریع‌ترین و کامل‌ترین تجربه را ارائه می‌کند.

از هیجان انگیزترین ویژگی های iOS 15 در آیفون 13 ویژگی‌های بهبود یافته FaceTime مانند جداسازی صدا و پیوندهای FaceTime است. خلاصه اعلان‌های سفارشی شده در زمان های خاص در دسترس هستند و به طور خودکار متن را در عکس ها رونویسی یا ترجمه کنید.

عمر باتری ارتقا یافته

اپل معمولاً میانگین عمر باتری دستگاه‌های خود را فاش نمی‌کند؛ زیرا معتقد است عمر باتری بستگی به میزان استفاده کاربر دارد. با این حال، آیفون 13 دارای باتری‌های بزرگ‌تری است که عمر باتری را بهبود می‌بخشد و گفته می‌شود تراشه A15 Bionic کارایی انرژی را افزایش می‌دهد. ترکیب باتری‌های بزرگتر و تراشه A15 منجر به عملکرد بسیار بهتر باتری می‌شود. اگر زمان طولانی را در خارج از منزل سپری می‌کنید، کاملاً ارزش دارد که روی تلفنی سرمایه گذاری کنید که مجبور نباشید دائماً آن را شارژ کنید.

طبق گفته اپل، آیفون 13 با پخش معمولی ویدئو، عمر باتری 19 ساعت دارد. آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس به ترتیب 22 ساعت و 28 ساعت باتری با پخش معمولی ویدیو ارائه می‌دهند. به این ترتیب، حتی با استفاده منظم از آیفونتان، با یک بار شارژ می‌توانید یک روز کامل دوام بیاورید. عمر باتری ارتقا یافته یکی از قانع کننده‌ترین دلایل برای خرید آیفون 13 در حال حاضر است.

گوشی آیفون

در آخر برای بررسی و خرید انواع گوشی هوشمند و قیمت گوشی می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید