ابزارهای جایگزین الکسا

کدخبر: ۴۶۱۹۱۲
الکسا بهترین سرویس رتبه بندی سایت در جهان است؛
ابزارهای جایگزین الکسا

 که بر اساس میزان بازدید و مدت زمان حضور کاربران سایت، اطلاعات دقیقی را ارائه می‌کند. Alexa با داشتن ابزار های قوی در آنالیز وبسایت ها، می‌تواند رتبه جهانی وبسایت شما را به درستی نشان دهد. هر چه ربات های گوگل سایت شما را معتبر تر شناسایی کند، رتبه الکسا شما بالاتر می‌رود.

سایت الکسا اطلاعاتی در مورد رفتار جستجوی کاربران برای بیش از ۳۰۰ میلیون صفحه را در خود ذخیره کرده است. الکسا با استفاده از پارامتر های خود این اطلاعات را از کاربران دریافت می‌کند. با این حال پایان کار الکسا فرا رسیده است! 

الکسا اعلام کرده است که بعد از ۲۵ سال فعالیت در اول می ۲۰۲۱ به کار خود پایان خواهد داد. وبمستران و صاحبان سایت ها باید به دنبال یک ابزار جایگزین برای الکسا باشند. در این مطلب به بررسی بهترین ابزارهای سئو می پردازیم. 

ابزار Ahrefs

Ahref یکی از بهترین ابزارهای سئو سایت است که با خرید اکانت Ahrefs می توانید سایت خود و یا رقبا را بررسی کنید، وضعیت کلیدواژه ها و لینک های وبسایت را بسنجید، با Site Explorer می توانید  عملکرد صفحات خاص وب سایت را ببینید، با Content Explorer  می توانید با صفحات وب با عملکرد بالا را در ارتباط با کلمات کلیدی و موضوعات خاص جستجو کنید. هزینه خرید این اکانت از ۹۹ تا ۹۹۹ دلار می باشد.

ahrefs

ابزار Semrush

ابزار SEMrush  به شما این امکان را میدهد که عملکرد صفحه خود را با رقبا مقایسه کنید. بک لینک های وب سایت های دیگر را نسبت به سایت خود تحلیل و درباره کلمات کلیدی مناسب تحقیق کنید. با خرید اکانتSemrush  می توانید سایت خود را بهبود دهید. 

  •  اکانت  Proماهانه: 99 دلار

  • اکانت Guru ماهانه: 199 دلار

  • اکانت  Businessماهانه :  399 دلار

semrush

ابزار Moz Pro

Moz Pro به شما کمک می‌کند مخاطبان وب‌سایت خود را بیشتر بشناسید. به عنوان مثال بفهمید از کجا به وب‌سایت شما هدایت شده‌اند یا چه مسیری را در آن طی می‌کنند. ابزار Site rankings  به شما کمک می‌کند عملکرد رنک گرفتن خود در کلمات کلیدی مشخص را دنبال کنید. در این قسمت شما همچنین می‌توانید عملکرد سایت خود را با رقبای خود مقایسه کنید. با Crawling/Auditing می‌توانید مشکلات سایت خود را متوجه شوید و آنها را برطرف کنید. هزینه این اکانت از ۹۹ دلار در ماه تا ۹۹۹ دلار در ماه است.  برای خرید اکانت Moz می توانید از طریق افراک اقدام نمایید.

Moz

کلام آخر – ابزارهای جایگزین الکسا

تا اول می ۲۰۲۱ دیگر نه می توانید از اکستنشن رتبه دهی الکسا استفاده کنید و نه می توانید حساب جدید افتتاح کنید! پس بهتر است هر چه زودتر به دنبال یک جایگزین مناسب برای آن بگردید. اگرچه اطلاعاتی که الکسا در مورد سایت می داد، کامل و مفید بود؛ با پایان کار الکسا باید به دنبال یک جایگزین مناسب برای آن باشیم. شما می توانید برای خرید ابزارهای سئو از طریق وبسایت افراک اقدام نمایید. شما از چه ابزاری برای تحلیل سایت خود استفاده می کنید؟ کدام مناسب تر است؟

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید