بهترین محل اقامت در سفر شمال

کدخبر: ۴۶۵۶۷۶
برای سفر به شمال کشور کدام گزینه را برای اقامت ترجیح می‌دهید؟
بهترین محل اقامت در سفر شمال

 آیا دوست دارید داخل ویلاهای شخصی اقامت کنید؟ یا یک سوئیت را اجاره می‌نمایید؟ یا حتی اقامت در هتل را ترجیح می‌دهید؟ روش‌های مختلفی برای اقامت در شمال وجود دارد. اجاره ویلا، مخصوصا اجاره ویلا استخردار در شمال بسیار پرطرفدار است.

بسیاری از افراد به‌صورت گروهی سفر می‌کنند و یک یا دو خانواده، اقدام به اجاره یک ویلای عالی در شمال می‌نمایند. خب شما کدام منطقه را ترجیح می‌دهید؟ آیا به‌دنبال اجاره ویلا نوشهر هستید؟ یا غرب گیلان و اجاره ویلا ماسال را ترجیح می‌دهید؟ بهترین محل اقامت در سفر شمال کدام است؟

بهترین شهرهای برای اقامت در مازندران

شهرها و آبادی‌های زیادی در مازندران وجود دارد. بعضی از آن‌ها از طبیعتی بکرتر و شرایط اقامتی بهتری برخوردار هستند. درادامه در معرفی این شهرها می‌پردازیم.

بابلسر

بابلسر جزو بهترین و معروف‌ترین شهرهای شمال کشور و استان مازندران به حساب می‌آید. ساحل این شهر بسیار لوکس و شلوغ است. به همین خاطر بسیاری از افراد به‌دنبال اجاره ویلا استخردار در بابلسر هستند.

بابلسر شهری زیبا با امکانات بسیار عالی به حساب می‌آید. در صورتی که به قدم‌زدن در کنار ساحل علاقه‌مند هستید، بابلسر برایتان بهترین گزینه خواهد بود. البته توجه داشته باشید که قیمت ویلا در بابلسر در مقایسه با سایر شهرهای مازندران کمی بیشتر است.

چمستان

چمستان یکی از شهرهای استان مازندران است که به تازگی ویلاسازی در آن اوج گرفته است. در این شهر می‌توانید ویلاهای کوچک و بزرگ بسیاری را پیدا کنید. با توجه به آنکه این شهر در نزدیکی ساحل قرار ندارد، به همین خاطر هوای آن برخلاف بسیاری از شهرهای مازندران، شرجی نیست. اگر به‌دنبال هوایی عالی و طبیعت زیبا هستید، چمستان برایتان گزینه مناسبی خواهد بود.

ساری

ساری

ساری مرکز استان مازندران است. در این شهر می‌توانید از امکانات مختلف بهره‌مند شوید و در کمترین زمان ممکن خودتان را به ساحل فرح‌آباد برسانید. در برخی محله‌های ساری می‌توانید شاهد ویلاهای لوکس یا خانه‌های روستایی متعدد باشید. هزینه اقامت در ساری کمی از شهرهای دیگر بیشتر است؛ اما با اقامت در این شهر، از امکانات بیشتری بهره‌مند خواهید شد.

رامسر

رامسر را به عروس شهرهای ایران می‌شناسند. این شهر جزو زیباترین شهرهای مازندران به حساب می‌آید و در بخش غربی استان قرار دارد. رامسر را می‌توان در زمره گران‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای استان مازندران دانست.

این شهر زیبایی بسیاری دارد و با وجود جنگل‌های انبوه دالخانی، روزها سرگرم خواهید بود. اجاره ویلا رامسر از شهرهای دیگر گران‌تر است؛ اما در این شهر می‌توانید در ویلاهای لوکس و بزرگ اقامت داشته باشید و از امکانات عالی شهر رامسر بهره‌مند شوید.

نوشهر

اجاره ویلا نوشهر نیز به تازگی بسیار رایج شده است. نوشهر یکی از شهرهای مهم استان مازندران به حساب می‌آید. این شهر در منطقه غربی استان مازندران قرار دارد و برای دسترسی به آن بهتر است از جاده چالوس کمک بگیرید. نوشهر دارای قدمت طولانی است و می‌توانید با اقامت در آن، روزهای متوالی سرگرم شوید.

بهترین شهرها برای اقامت در گیلان

شهرهای گیلان را به سرسبزی و آب‌وهوای مطلوبش می‌شناسند. میان این شهرها، برخی برای اقامت در سفر به شمال مناسب‌تر هستند.

ماسال

طبیعت بکر ماسال را نمی‌توان نادیده گرفت. ماسال جزو زیباترین شهرهای استان گیلان است. به همین خاطر اگر به‌دنبال طبیعت‌گردی و تجربه بهترین شکل از طبیعت شمال کشور هستید، حتماً باید اقدام به اجاره ویلا ماسال کنید. در ماسال می‌توانید به دامان طبیعت بروید و از زیبایی آن بهره‌مند شوید. با اجاره ویلا ماسال در بافت روستایی، می‌توانید هزینه سفرتان را تا حد بسیاری کاهش دهید.

فومن

فومن

فومن نیز جزو شهرهای زیبای گیلان است. این شهر را همه ما به کلوچه‌های خوشمزه می‌شناسیم. در روستاهای فومن  و مناطق خوش‌آب‌وهوا، ویلاهای کوچک و بزرگ بسیاری وجود دارند. برخی ویلاها بیشتر شبیه به خانه‌های روستایی هستند و در عین حال برخی دیگر از ویلاها ظاهری بسیار شیک و امروزی دارند. پس با کمی تحقیق می‌توانید ویلایی مناسب شرایط خود کرایه نمایید.

رشت

رشت مرکز استان گیلان است. این شهر را می‌توان گران‌ترین و مهم‌ترین شهر استان گیلان دانست. رشت جاهای دیدنی بسیاری دارد. شاید در بافت شهری رشت خبری از ویلاهایی برای کرایه و اقامت نباشد؛ اما با مراجعه به روستاهای اطراف و مناطق بکر طبیعی، شاهد حضور ویلاهای بسیار لوکس خواهید بود. هزینه اقامت در رشت به‌مراتب از سایر شهرهای گیلان بیشتر است.

بهترین شهرها برای اقامت در گلستان

اگر به شهر گلستان سفر می‌کنید، دو شهر گنبد کاووس و رامیان را برای اقامت انتخاب کنید.

گنبد کاووس

گنبد کاووس قدیمی‌ترین شهر استان گلستان به حساب می‌آید. این شهر طبیعتی بسیار زیبا و بکر دارد. ویلاسازی در این شهر نیز افزایش پیدا کرده است. برخی ساکنین پایتخت ویلای خود را در کنار طبیعت بکر گنبد کاووس بنا کرده‌اند و آن را به مسافران کرایه می‌دهند. برخی مردم محلی نیز با ساخت ویلا و کرایه آن به مسافران، امرار معاش می‌کنند.

شهرستان رامیان

شهرستان رامیان را همه به نگین سرسبز گلستان می‌شناسند. رامیان در مناطق جنگلی و ارتفاعات بسیار زیبا قرار دارد. در صورتی که قصد اقامت در روستاهایی سرسبز، بکر و دست‌نخورده علاقه دارید، بهتر است سری به رامیان بزنید. در این منطقه نیز ویلاهایی بسیار شیک انتظارتان را می‌کشد. جالب است بدانید هزینه اجاره ویلا در این شهرستان حتی از هزینه اجاره ویلا نوشهر کمتر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید