از کجا بلیط و هتل ارزان تهیه کنیم؟

کدخبر: ۴۶۶۴۸۶
برای آنکه با این ابزارها آشنا شوید و در موردشان بیشتر بدانید، در این مطلب در مورد آنها با شما صحبت می‌کنیم. می‌خواهیم به شما بگوییم که با خرید بلیط و رزرو هتل از فلای تودی از چه مزایایی بهره‌مند خواهید شد.
از کجا بلیط و هتل ارزان تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه‌های افراد در زمان سفر، مدیریت هزینه‌هاست و به همین دلیل بسیاری از مردم به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل با پایین ترین قیمت هستند.  فلای تودی با توجه به این موضوع، ابزارها و امکاناتی را در اختیار کاربرانش گذاشته است تا بتوانند خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را با ارزران ترین قیمت انجام دهند. 

ارزان ترین بلیط هواپیما و هتل را به راحتی بیابید

یکی از راه های کاهش هزینه سفر، پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما و هتل است که به راحتی می‌توانید آنها را در فلای تودی پیدا کنید. 

برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما به منوی پرواز در فلای تودی بروید. داخلی یا خارجی بودن پرواز و یک طرفه یا دو طرفه بودن آن را مشخص کنید. پس از وارد کردن تاریخ پرواز، تعداد مسافران و کلاس پروازی روی دکمه جستجو بزنید و منتظر بمانید. پس از چند ثانیه صفحه نتایج جستجو به شما نشان داده می‌شود تا فهرستی از پروازهای دارای جای خالی را ببینید.

فهرست پروازها از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است؛ بنابراین اولین مورد لیست، ارزان ترین بلیط هواپیما در مسیر و تاریخ پرواز شما خواهد بود. در همین صفحه امکان فیلتر کردن بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری هم وجود دارد؛ همچنین می‌توانید نتایج را بر اساس ایرلاین، ساعت پرواز و ... فیلتر کنید.

پیدا کردن ارزان ترین هتل هم به همین سادگی است. به منوی هتل در سایت فلای تودی بروید و مشخص کنید که به دنبال رزرو هتل داخلی هستید یا قصد رزرو هتل خارجی را دارید. پس از تعیین مقصد، تاریخ اقامت، تعداد اتاق و تعداد نفرات در هر اتاق، روی کلید جستجو بزنید.

پس از چند ثانیه هتل های قابل رزرو در تاریخ و مقصد مورد نظرتان را خواهید دید. فهرست این هتل ها از ارزان به گران مرتب شده و اولین مورد در لیست، ارزان ترین هتلی است که می‌توانید آن را رزرو کنید. در همین صفحه امکان فیلتر نتایج بر اساس ستاره های هتل، امکانات و ... وجود دارد. 

ابزارهای فلای تودی برای خرید بلیط ارزان تر به شما کمک می کنند

برای آنکه هزینه پایین تری برای خرید بلیط هواپیما بپردازید، می‌توانید از ابزارهای فلای تودی کمک بگیرید. یکی از این ابزارها نمودار قیمتی است که در صفحه نتایج جستجوی بلیط هواپیما در دسترس شما قرار دارد. این نمودار خطی، کمینه، بیشینه و متوسط قیمت بلیط هواپیما در حوالی تاریخ مورد نظرتان را به شما نشان می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید تحلیلی دقیق روی قیمت بلیط داشته باشید. اگر امکان تغییر تاریخ پرواز برای شما وجود داشته باشد، این نمودارکمک می‌کند تا بلیط ارزان تری بخرید و در هزینه های سفرتان صرفه‌جویی کنید.

تقویم قیمتی دیگر ابزاری است که در فلای تودی دراختیار شما قرار دارد. این ابزار در صفحه نتایج جستجو قرار دارد. در این تقویم می‌توانید قیمت ارزان ترین بلیط هواپیما در حوالی تاریخ سفرتان را ببینید و اگر امکان تغییر تاریخ پرواز برای شما وجود داشته باشد، بلیط ارزان تری تهیه کنید. گاهی با ایجاد تغییر یک یا دو روزه در تاریخ سفر، هزینه سفر شما به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

بلیط هواپیما

هزینه رزرو هتل از فلای تودی از برد هتل ارزان تر است

وقتی در فلای تودی به جستجوی هتل می‌پردازید و وارد لیست هتل های قابل رزرو در تاریخ و مقصد مورد نظرتان می‌شوید، قیمت رزرو را ارزان تر از برد هتل می‌بینید. شاید فکر کنید این تفاوت قیمت به دلیل حذف امکانات یا خدمات خاصی است اما نگران نباشید؛ در همه جای دنیا، تخفیف برای رزرو آنلاین هتل امری مرسوم است  و فلای تودی هم بستری آنلاین برای رزرو هتل به شمار می‌رود. بنابراین رزرو هتل از فلای تودی هزینه کمتری از رزرو هتل از دفاتر رزرو دارد. برای رزرو هتل ارزان به فلای تودی مراجعه کنید و کمترین قیمت ها را بپردازید. 

با اطلاع از آخرین قیمت به راحتی ارزان ترین بلیط را بخرید

پس از جستجوی بلیط هواپیما برای تاریخ و مقصد مورد نظرتان و ورود به صفحه نتایج جستجو، می‌توانید از سرویس اطلاع از آخرین قیمت استفاده کنید. رصد قیمت بلیط هواپیما یکی از راه هایی است که به شما برای خرید بلیط ارزان کمک می‌کند. با ثبت ایمیل خود در این سرویس، به محض تغییر در قیمت بلیط هواپیما، مطلع خواهید شد. بنابراین با بروز کوچکترین تغییر در قیمت بلیط و ارزان تر شدن آن می‌توانید برای خرید اقدام کنید و هزینه کمتری بپردازید. 

پرواز

از فیلترها برای پیدا کردن گزینه‌های ارزان تر استفاده کنید

در زمان جستجوی هتل و بلیط و در صفحه نتایج جستجو فیلترهایی برای شما در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال با فیلتر نتایج بلیط هواپیما بر اساس زمان پرواز، کلاس پروازی و ... می‌توانید نتایج جستجو را محدود کنید و گزینه مورد نظرتان را زودتر بیابید.

در صفحه نتایج جستجوی هتل هم فیلترهایی مانند ستاره هتل، امکانات، موقعیت جغرافیایی و حتی محدوده قیمت در اختیار شما قرار دارند. با استفاده از این فیلترها نتایج جستجو محدود می‌شوند و هتل مناسبتان را راحت‌تر پیدا می‌کنید.

فلای تودی تخفیف های ویژه ای برای شما دارد

یکی از گزینه هایی که در زمان جستجوی هتل یا بلیط، می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس آن فیلتر کنید، تخفیف ویژه است. با فعال کردن این گزینه، تنها هتل ها یا بلیط هایی را خواهید دید که تخفیف ویژه دارند و با هزینه‌ای بسیار کمتر ارائه می‌شوند. بنابراین این فیلتر را فراموش نکنید تا هزینه‌های سفرتان را بهتر مدیریت کنید.

برای سایر سرویس های سفر روی فلای تودی حساب کنید

همه خدمات فلای تودی به فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل محدود نمی‌شود. این وبسایت خدماتی مانند  خرید بیمه مسافرتی و رزرو بلیط قطار خارجی را هم به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید برای استفاده از این خدمات هم روی فلای تودی حساب کنید. پشتیبانی فلای تودی هم در هر ساعتی از شبانه روز در کنار شما و آماده پاسخگویی به سوالاتتان است. بنابراین با خیال راحت برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید