تا پایان سال 1400 پمپ خانگی بی صدای مورد نیازتان را تهیه کنید.

کدخبر: ۴۶۷۵۱۰
استفاده از پمپ آب خانگی، از لازمه‌های زندگی در ساختمان‌های مسکونی چند طبقه است
تا پایان سال 1400 پمپ خانگی بی صدای مورد نیازتان را تهیه کنید.

استفاده از پمپ آب خانگی، از لازمه‌های زندگی در ساختمان‌های مسکونی چند طبقه است. تعداد واحد‌های زیاد موجود در ساختمان، تعداد افراد ساکن در هر واحد، مصرف زیاد روزانه آب در منازل مسکونی و... همگی دلایلی مشخص برای اثبات نیاز به یک پمپ آب خانگی در ساختمان‌های مسکونی هستند.

مصرف زیاد آب در منازل مسکونی سبب می‌شود که سیستم لوله‌کشی ساختمان، همزمان نتواند پاسخگوی نیاز تمامی واحد‌ها باشد و اغلب واحد‌های بالاتر از مشکلات بیشتری در این زمینه رنج می‌برند. کم آبی و فشار کم آب، از مشکلاتی است که اکثر ساکنان طبقه‌های‌ بالایی ساختمان‌های مسکونی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما این مشکلات را می‌توان به راحتی و با خرید یک پمپ آب خانگی حل کرد.

اما یک پمپ آب، در کنار مزیت‌های فراوانی که دارد، می تواند معایبی نیز داشته باشد. یکی از بزرگترین معایب پمپ‌های آب خانگی، صدای زیادی است که ایجاد می‌کنند. این پمپ‌ها معمولا هنگام کار صدایی تولید می‌کنند که می تواند ساکنان ساختمان را با نارضایتی مواجه کند. اما برای حل این مشکل چه چاره‌ای می‌توان اندیشید؟

باید بگوییم این این مشکل نیز قابل رفع شدن است، در حال حاضر تعدادی از پمپ‌های خانگی وجود دارند که حین کار کمترین صدا را تولید می‌کنند. در سال‌های اخیر حتی نمونه‌هایی از پمپ بی صدا نیز ساخته شده است.

پس اگر احساس می کنید صدای ایجاد شده توسط پمپ آب خانگی، ممکن است ساکنان مجموعه شما را با مشکل و نارضایتی مواجه کند. بهتر است پمپ‌های کم صدا یا بی صدا را برای ساختمان خود انتخاب نمایید. زیرا معمولا در ساختمان های مسکونی که در آنها پمپ آب نصب شده است، صدای آن برای واحدهای نزدیک به محل نصب پمپ آب آزار دهنده است

کارکرد کدام یک بهتر است؟ پمپ معمولی یا پمپ بی صدا؟

بسیاری از افراد اعتقاد دارند، پمپ آب خانگی حتما باید هنگام کار صدا تولید کند و این تولید صدا نشان دهنده کارکرد بهتر محصول است. متاسفانه این باور غلط سال‌هاست که در افراد وجود دارد. اما باید بگوییم که کارکرد بهینه پمپ آب ربطی به صدای تولید شده توسط اجزای داخلی آن ندارد و تنها به ظرفیت و کارایی پمپ بستگی دارد.

حتی در موارد بسیاری دیده شده که پمپ‌های کم صدا، به دلیل فناوری پیشرفته‌تر، عملکرد بهتری نسبت به پمپ‌های صدا دار، ارائه می‌دهند. برای مثال، پمپ‌های پنتاکس که از معروف‌ترین انواع پمپ موجود در بازار ایران و جهان هستند، حین کار، صدای بسیار کمی تولید می‌کنند.

پس می‌توان نتیجه گرفت، برخلاف باور بسیاری از افراد، پمپ‌های بی صدا یا کم صدا، به دلیل فناوری پیشرفته‌تری که دارند در بسیاری از موارد، از پمپ‌های معمولی بهتر عمل می‌کنند و کارایی بهتری ارائه می‌دهند.

پمپ بی صدا

بهترین پمپ های کم صدا موجود در بازار ایران کدامند؟

حال می خواهیم بهترین پمپ های کم صدای موجود در بازارهای ایران را به شما معرفی کنیم تا با شناخت بیشتری نسبت به خرید محصول اقدام کنید.

پمپ پنتاکس: پمپ آب پنتاکس از بهترین و پرطرفدارترین انواع موجود در ایران و جهان هستند. پمپ‌های بشقابی و جتی پنتاکس از پرقدرت‌ترین و در عین حال کم صدا ترین پمپ‌های موجود در بازار ایران هستند که برای انتخاب و خرید آن می توانید به نمایندگی رسمی فروش پمپ پنتاکس به آدرس (https://vidfactor.com/brand-13/pentax.html) مراجعه کنید.

پمپ داب: کیفیت بالا و دوام بالای پمپ داب باعث شده تا به محصولی پرطرفدار تبدیل شود. این پمپ در دو نوع سانتریفیوژی و جتی تولید می‌شود که نوع سانتریفیوژی آن علاوه بر توان و دبی بالا، از صدای بسیار کمی نیز برخوردار است.

پمپ ابارا: این پمپ از با کیفیت ترین پمپ‌های موجود در بازار ایران است که دارای گواهی‌نامه معتبر ایزو 9001 بوده و حین کار صدای بسیار کمی تولید می کند.

کم صدا ترین پمپ آب خانگی را از کجا تهیه کنیم؟

بسیاری از افراد هنگام خرید پمپ آب خانگی به نمایندگی‌های معتبر مراجعه نمی‌کنند و صرفا با تبلیغات دروغین فروشنده، اقدام به خرید می‌کنند. فروشنده‌ای که از اعتبار کافی برخوردار نباشد، ممکن است پمپی را با وعده کارایی خوب و صدای کم به شما بفروشد ولی پس از نصب، متوجه شوید که تمام تبلیغات و حرف‌های فروشنده دروغ بوده و از آنجایی که اغلب این گونه محصولات ضمانت نامه و گارانتی معتبری ندارند، قادر به احقاق حق خود نباشید.

پمپ بی صدا.jpg2

پس بهتر است برای خرید کم صدا ترین پمپ آب خانگی، صرفا به وعده های دروغین فروشنده ای که فقط نگران فروش محصولات خود است اکتفا نکنید. شما برای خرید یک پمپ بی صدا به 2 شرط نیازدارید. شرط اول این است که با فردی متخصص و آگاه در این زمینه مشورت کنید. فردی که در کنار فکر به سود خود، به منافع شما نیز فکر کند و شرط دوم این مسئله است که خرید خود را از مجموعه ای معتبر و مورد اطمینان انجام دهید تا در صورت بروز هر مشکلی بتوانید برای گرفتن حق خود اقدام نمایید.

جالب است بدانید نمایندگی‌های معتبر ارائه دهنده محصولات پمپ آب خانگی، با دارا بودن هر دو شرط ذکر شده، شما را برای خریدی مطمئن یاری می‌کنند. این مجموعه‌ها برای برطرف کردن سوالاتی که اغلب ذهن مصرف کننده را به خود مشغول می‌کنند، تصمیم گرفته‌اند مشاورانی آگاه به خدمت بگیرند تا به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیازها و سوالات مطرح شده توسط مصرف‌کنندگان باشند.

تا مشتری با آگاهی کامل و جامع از کلیات یک پمپ آب خانگی و نحوه کارکرد آن اقدام به صرف هزینه برای خریداری آن کند. همچنین شما مصرف کننده عزیز می‌توانید با دادن اطلاعات لازم به مشاوران متخصص شاغل در نمایندگی‌ها، مثل محل نصب پمپ، فاصله پمپ تا نزدیک‌ترین واحدهای مسکونی و وضعیت ساختمان از نظر عایق بودن یا نبودن در مقابل صدا، راهنمایی های لازم برای خرید کم صدا ترین پمپ آب خانگی مناسب محل سکونتتان را دریافت کنید.

همچنین تمام فعالیت‌های شرکت‌های معتبر، رسمی و قابل اطمینان تحت نظر نهادهای معتبر قانونی صورت می‌گیرد و مصرف کننده در صورت هر گونه شکایتی می‌تواند از لحاظ قانونی اقداماتی جهت احقاق حق خود انجام دهد. تمامی پمپ‌های موجود در شرکت‌های معتبر، از بهترین نمونه های موجود در بازار داخلی و خارجی می باشند. پس می‌توانید با اطمینان کامل از کارایی پمپ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

پمپ‌های کم صدا و بی صدای موجود در نمایندگی‌ها، همگی از معتبر‌ترین انواع موجود در بازار بوده و با خیال راحت ‌وانید از آنها استفاده کنید. همچنین تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که در صورت وجود احتمالی نقص نیز، با مراجعه به شرکت مورد نظر، قطعا مسئولان در جهت رفع نقص پیش آمده عمل خواهند کرد تا حقی از مصرف کننده ضایع نشود.

شما می توانید برای خرید کم صدا ترین پمپ آب خانگی به فروشگاه اینترنتی ویدفکتور مراجعه کرده و با کمک مشاوران متخصص شاغل در این مجموعه، پمپ مورد نیاز خود را سفارش داده و آن را در اسرع وقت دریافت نمایید و از تخفیف های ویژه این فروشگاه تا پایان سال 1400  استفاده کنید.

وبسایت: https://vidfactor.com

ایمیل: info@vidfactor.com

تلفن: 021-22204900

آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، به سمت فردیس، بعد از پل بصیرت، نبش گلستان 22

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید