فروشگاه هیراد مارکت از پخش عمده تا فروش به مصرف کننده

کدخبر: ۴۶۷۶۱۵
شرکت همراه رایان سازان هیراد از برترین مجموعه‌های واردکننده انواع کالای دیجیتال است که اخیرا سایت فروشگاهی خود را به نام هیراد مارکت تأسیس کرده است.
فروشگاه هیراد مارکت از پخش عمده تا فروش به مصرف کننده

در ابتدای امر، این مجموعه تنها پخش عمده داشته و این محصولات را به شرکت‌های دیگر می‌فروخت، اما امروزه با حذف واسطه در فروشگاه آنلاین خود اقدام به فروش آنلاین با قیمت بسیار مناسب‌تر کرده است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر مزایای این مجموعه خواهیم پرداخت.

معرفی فروشگاه هیراد مارکت

شرکت همراه رایان سازان هیراد در سال 1395 فعالیت خود را در حوزه کالای دیجیتال آغاز کرده و سه سال پس از آن اقدام به وارادات این اقلام کرده‌اند. در بهمن ماه 1399 فروشگاه آنلاین این مجموعه به نام هیراد مارکت تأسیس شد که بدین ترتیب واسطه از میان حذف شده و افراد به طور مستقیم قادر به خرید از این مجموعه بودند. عدم وجود واسطه در این میان سبب مناسب بودن قیمت محصولات هیراد مارکت شده و در نتیجه به راحتی می‌توانید اقلام موردنیاز خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

وبسایت: https://hiradmarket.com/

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین هیراد مارکت

خرید محصولات دیجیتال از فروشگاه‌های آنلاین کمی دشوار بوده و به همین سبب هیراد مارکت جهت کاستن از مشکلات موجود مزایای بی‌نظیری را در نظر گرفته است. در ادامه به معرفی برخی از مزایای شگفت انگیز این مجموعه پرداخته و به طور مختصر آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

اورجینال بودن 

یکی از مشکلاتی که امروزه به دلیل قیمت بالای محصولات دیجیتال وجود دارد، عدم اصالت و اورجینال بودن کالاها است. شرکت همراه رایان سازان هیراد خود واردکننده انواع کالای دیجیتال بوده و به همین سبب تمامی محصولات موجود بر روی وبسایت این مجموعه کاملا اصل و اورجینال است.

در فروشگاه هیراد مارکت محصولات اورجینال برندهای مطرح جهان از جمله اپل، سامسونگ، شیائومی، وان پلاس، موتورولا و غیره موجود بوده و تنها کافیست کالای دیجیتال مدنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. بنابراین نیازی به نگرانی از این موضوع نبوده و با خیال راحت می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

ارسال اکسپرس محصولات

زمانی که محصولی را در فروشگاه هیراد مارکت خریداری نمایید، در سریع‌ترین زمان ممکن بسته بندی شده و برایتان ارسال می‌شود. البته توجه داشته باشید که بسته بندی انجام شده به صورتی است که هیچگونه آسیبی به محصولات وارد نشود. در نتیجه نیازی به نگرانی از بابت شکستن، ضربه دیدن و غیره محصول نبوده و کالای خریداری شده کاملا سالم به دستتان خواهد رسید. البته شایان ذکر است که در صورت بروز هرگونه مشکلی، ضمانت کالا وجود داشته و تنها کافیست این موضوع را با پشتیبانان در میان بگذارید تا مشکلاتان حل شود.

پشتیبانی مناسب

در صورتی که هنگام خرید نیاز به راهنمایی بیشتر یا سوالاتی در ذهن خود داشته باشید، کافیست از طریق پشتیبانی سوالات خود را مطرح و جواب کامل‌شان را بگیرید. تمامی افراد حاضر در تیم پشتیبانی هیراد مارکت، افرادی باتجربه و باحوصله بوده که هدفشان راهنمایی مشتریان عزیز است. همچنین تیم پشتیبانی پس از خرید نیز همراه مشتریان بوده و در صورت بروز هر مشکلی نهایت سعی خود را جهت رفع آن انجام خواهند داد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید محصول مدنظر خود را خریداری کنید چرا که تیم پشتیبانی در تمامی مراحل خرید همراه شما هستند.

خرید اقساطی

با توجه به واردکننده بودن هیراد مارکت، قیمت آن نسبت به سایر فروشگاه‌ها بسیار مناسب‌تر است. اما این مجموعه برای افزایش راحتی مشتریان عزیز هنگام خرید، امکان پرداخت اقساطی را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته تا تمامی افراد بتوانند گوشی دل‌خواه خود را خریداری نمایند.

تضمین رجسیتری گوشی موبایل

یکی از مسائل مهمی که هنگام خرید آنلاین گوشی موبایل پیش می‌آید، رجیستری بودن یا نبودن آن است. فروشگاه هیراد مارکت رجیستر بودن تمامی تلفن همراه‌های موجود بر روی سایت را تضمین کرده و در نتیجه تنها باید گوشی مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در آنتن دهی، کافیست با پشتیبانان این موضوع را مطرح کرده و وجه خود را پس بگیرید.

ضمانت کالا

این مجموعه به محصولات خود نهایت اعتماد را داشته و به همین سبب ضمانت اصالت کالا را به همراه 7 روز ضمانت بازگشت وجه برای مشتریان گرانقدر خود در نظر گرفته است. به عبارتی می‌توان گفت که فروشگاه آنلاین هیراد مارکت تمامی موارد مهم را برای خریدی بی‌دغدغه لحاظ کرده تا مشتریان تجربه خریدی عالی و بدون پشیمانی داشته باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید