آبمیوه و فراتر از آن...

«خانواده خاص سن ایچ» برای آنها که به زندگی سالم اهمیت می دهند

کدخبر: ۴۶۷۹۷۶
برای اولین بار در کشور گروه محصولات ارزش افزوده «سن ایچ» با ویژگی هایی منحصر بفرد، برای خانواده ها و افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند و سبک زندگی سالم را دنبال می کنند، تولید و عرضه شده است.
«خانواده خاص سن ایچ» برای آنها که به زندگی سالم اهمیت می دهند

شرکت عالیفرد با برند تجاری «سن ایچ» در ادامه برنامه های خود در واحد تحقیق و توسعه و با نیازسنجی از مشتریان و تغییر ذائقه و سلیقه آنها در سالیان اخیر، خانواده‌ای خاص از محصولات جدید خود را با ویژگی هایی منحصر بفرد روانه بازار کرده است.

چرا این خانواده خاص است؟

این گروه از محصولات ارزش افزوده که برای اولین بار در کشور عرضه می شود، برای خانواده ها و افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند و سبک زندگی سالم را دنبال می کنند طراحی و تولید شده تا تجربه ای متفاوت از‌ طعم طبیعی آبمیوه ها، محصولات آنتی اکسیدان، غنی شده و ترکیب جدید میوه ها را همراه لحظات خاص خود کنند.

هچنین شرکت عالیفرد به عنوان صادر کننده نمونه ملی در سال 99، با پشتوانه استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی موجود در تولید، مرغوبترین مواد اولیه و رعایت استانداردها، و همچنین اخذ معتبرترین گواهینامه ها و نشان سلامت برای محصولات خود، اقدام به تولید این محصولات خاصیت محور با کیفیتی قابل رقابت در بازارهای جهانی کرده است که به شرح زیر معرفی می شود.

محصولات  NFC

سن ایچ به عنوان تنها تولید کننده محصولات NFC (Not From Concentrate) در ایران، شرکتی بدون رقیب در این زمینه است. این محصولات شامل آبمیوه های 100 درصد طبیعی، بدون استفاده از کنستانتره، فاقد هرگونه مواد نگه دارنده و همچنین آب و شکر بوده که حاصل جداسازی آب میوه از تفاله بر اثر پرس یا فشار است. به عبارت دیگر این محصولات از آب گیری مستقیم میوه به دست می آیند.

در حال حاضر این محصول در دو طعم «انار» و «سیب» تولید و در بازار عرضه شده است.

تولید محصولات NFC سن ایچ با طعم و کیفیت آبمیوه های خانگی، برخی تصورات موجود در مورد آبمیوه های صنعتی را تغییر داده و جای خود را به عنوان محصولی خالص و قابل اطمینان از یک برند شناخته شده، در میان مشتریان باز کرده است.

سن ایچ2

محصولات آنتی اکسیدان

سن ایچ به عنوان اولین تولید کننده محصولات آنتی اکسیدان در کشور، این گروه از محصولات خود را با استفاده از بهترین میوه های قرمز با آنتی اکسیدان بالا، با کیفیتی بی نظیر و بدون شکر تولید کرده است.

تنوع طعم محصولات آنتی اکسیدان‌ عرضه شده شامل «انار و آلبالو»، «انار و زرشک»، «انار و زغال اخته» و «مخلوط میوه های قرمز» است.

گفتنی است که افزایش طول عمر، کمک به سم زدایی در بدن، کاهش ریسک ابتلا به سرطان، کمک به کاهش مشکلات قلبی و سکته، کاهش مشکلات شناختی مانند زوال عقل، داشتن پوستی سالم تر، شفاف تر و درخشان تر و کند شدن روند پیری از جمله فواید مصرف آنتی اکسیدان ها برای انسان هستند.

مصرف محصولات آنتی اکسیدان سن ایچ به خصوص برای ساکنان شهرهای بزرگ و کلانشهرها که با آلودگی هوا درگیر هستند و همچنین افرادی که سیگار می‌کشند، می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

بسته بندی متفاوت

اما یکی دیگر از ویژگی های خانواده خاص سن ایچ، بسته بندی متفاوت آن است. به طوری که این محصولات در بسته بندی با وزن 750 سی سی تولید می شود. با توجه به اینکه سایر محصولات مشابه در بازار با بسته بندی های 1000 سی سی عرضه می شوند، کیفیت، طراحی متفاوت و حجم کمتر این محصول که بر اساس تمایل اکثریت مشتریان طراحی شده، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

خانواده خاص سن ایچ همزمان با توزیع در بازارهای جهانی، به طور وسیع در کشور عرضه شده و مشتریان می توانند این محصولات را از فروشگاه های معتبر در سراسر کشور تهیه کنند.

این روزها با افزایش میزان آلودگی هوا در نقاط مختلف کشور، می توانید با مصرف منابع غذایی آنتی اکسیدانی در رژیم غذایی خود، از آسیب ها و عوارض این آلودگی ها در امان بمانید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید