آهنگ فروش ویژه هتل های شیراز

کدخبر: ۴۶۸۲۳۰
با سفر به شیراز و اقامت در هتل های شیراز، یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات عمرتان را ثبت کنید.
آهنگ فروش ویژه هتل های شیراز

شیراز یکی از کلان شهرهای ایران است که در استان فارس قرار دارد. در واقع شیراز شهر باغ‌های زیبا و نرگس‌های شاداب است. این شهر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی دارد که نظیر آن‌ها آرامگاه سعدی و حافظ، ارگ کریم خانی، حرم شاهچراغ و مسجد نصیرالملک است. در حقیقت همین جاذبه‌های گردشگری است که توریست‌ها را به سمت شهر شیراز می‌کشاند. در نتیجه باید گفت هتل های شیراز اقامتگاه‌های خوبی برای سپری کردن تعطیلات هستند.

هتل هایی که با معماری زیبای خود دل شما را می‌برند. از هتل‌ های آسمان‌خراش گرفته تا هتل هایی که در مرکز شهر قرار دارند. هر کدام از این هتل ها یک مزیت و ویژگی خاص داشته که سبب محبوبیت آنها می‌شود. شاید با اقامت در این هتل ها و غذا خوردن در رستوران‌های شیک آنها، قید سفر به شهرهای دیگر را بزنید! در ادامه زیباترین هتل های شیراز را معرفی می‌کنیم.

قیمت هتل در شیراز چقدر است؟

قیمت هتل های شیراز با توجه به موقعیت مکانی و امکانات و نوع هتل بسیار متفاوت است. قیمت بهترین هتل های شیراز از حدود 640 هزار تومان شروع می شود و تا حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان بالا می رود. البته شیراز هتل های ارزان تر هم دارد؛ قیمت هتل های ارزان شیراز از حدود 50 هزار تومان شروع می شود و تا حدود 100 هزار تومان بالا می رود. پس شما می توانید با هر بودجه ای که دارید به رزرو هتل در شیراز بپردازید. البته با رزرو هتل های شیراز به صورت آنلاین می توانید تخفیف هم بگیرید و سفری کم هزینه تر را تجربه کنید.

هتل بزرگ شیراز

اتاق 2 تخته هتل بزرگ شیراز

هتل ۵ ستاره بزرگ با معماری شبیه به یک کشتی در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردید. این هتل با زیربنای ۴۰ هزار مترمربع در ۱۴ طبقه ساخته شده و یکی از هتل های لوکس شیراز است. هتل بزرگ چشم‌انداز خوبی به دروازه قرآن داشته و دارای ۱۵۸ واحد اقامتی است. این هتل زیبا دارای ۵ سالن پذیرایی در طبقه پنجم هتل بوده که هر کدام از آن‌ها با طراحی متفاوت و دکوراسیونی خاص آماده پذیرایی از میهمانان شما هستند.

در این تالارها و سالن‌های پذیرایی می‌توانید انواع مراسم‌ها مانند: همایش‌ها، مراسم عقد و عروسی و کنفرانس‌ها را برگزار کنید. هتل بزرگ شیراز امکانات اقامتی و رفاهی خوبی دارد که نظیر آن‌ها سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، آسانسور، صندوق امانات، فوتبال دستی، بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر، رستوران ایرانی، کافی شاپ، گیم نت، رستوران ایتالیایی، مرکز تجاری، پارکینگ و رستوران گردان است. از دیگر مزایای هتل بزرگ شیراز مجاورت با دروازه قران است. همچنین این هتل با ارگ کریم ‌خانی، بازار وکیل، باغ جهان‌ نما، آرامگاه حافظ و سعدی فاصله اندکی دارد.

امکانات اتاق های هتل بزرگ شیراز چگونه است؟

اتاق های هتل شیراز بسیار لوکس و دلپذیر بوده و برخی از آن ها دارای تلویزیون LCD، مینی بار، مبلمان، کمد، آباژور، صندوق امانات و امکانات دیگر هستند. بیشتر اتاق های این هتل نمای زیبایی از شهر را مقابل چشمان میهمانان می گسترانند و با طراحی چشم نواز خود آن ها را به آرامش دعوت می کنند. اتاق های هتل بزرگ شیراز شامل اتاق دبل و توئین، فولبرد و سوئیت چهار نفره هستند.

برای رزرو هتل لوکس بزرگ شیراز با 22% تخفیف روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.iranhotelonline.com/shiraz-hotels/هتل-بزرگ/

هتل چمران شیراز

اتاق 2تخته هتل چمران شیراز

برای رزرو هتل در شیراز یکی از بهترین انتخاب‌ها، هتل چمران است. این هتل در ۳۰ طبقه ساخته شده و جزو آسمان‌خراش‌های شهر شیراز قلمداد می‌شود. هتلی لوکس و زیبا که مشرف به قصرالدشت و باغ‌های سرسبز اطرافش است. باید اشاره کرد هتل چمران در بهار سال ۱۳۸۹ افتتاح گردیده و دارای ۲۵۰ باب اتاق و سوئیت است.

اتاق‌ های هتل چمران شیراز

واحدهای اقامتی هتل چمران یک تخته، دو تخته و سوئیت دو تخته هستند. امکاناتی که در اتاق‌های این هتل می‌بینید شامل تلویزیون، تلفن، یخچال، اینترنت، پاور سوئیچ، تهویه مطبوع و چشم‌انداز عالی است. متراژ اتاق‌های هتل چمران شیراز ۱۴ متر بوده و اغلب سوئیت‌های آن ۲۸ مترمربع است. برای سفرهای خانوادگی سوئیت دو نفره با قابلیت اضافه کردن دو سرویس، بهترین انتخاب است. قیمت هتل های شیراز نسبت به موقعیت مکانی، امکانات و خدماتی که دارند، متفاوت است. هتل چمران نیز با توجه به امکانات رفاهی و تفریحی خوب و موقعیت مکانی ایده‌آلش، قیمت منصفانه‌ای را ارائه می‌دهد.

امکانات هتل چمران شیراز

از امکانات ویژه این هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۴۰ خودرو، انواع رستوران‌های سنتی، ایتالیایی، فست فودی، انواع ماساژ با ماهی‌های زنده برای لایه برداری و پاکسازی پوست، مرکز بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان، فست فود، اجاره ماشین، سالن همایش، سالن جلسات، سالن زیبایی، سالن بدن‌سازی، استخر، بیلیارد، سونا، جکوزی، گیم نت، حمام مغربی، فضای سبز، آنتن مرکزی، آسانسور و صندوق امانات اشاره نمود.

هتل زندیه شیراز

نمای بیرون هتل زندیه شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز، هتل زندیه است که در سال ۱۳۹۴ تأسیس گردید. 

این هتل در قلب شهر شیراز قرار گرفته و دارای ۷۲ واحد اقامتی است. با این اوصاف هتل زندیه شیراز دسترسی خوبی به اماکن تاریخی و جاهای دیدنی این شهر دارد؛ چراکه در مرکز شهر شیراز قرار گرفته است. هتل زندیه دارای بهترین امکانات رفاهی است که نمونه آن‌ها تالارهای چندمنظوره، جکوزی، سونا، استخر، حمام سنتی، چایخانه، رستوران سنتی، روم سرویس، پارکینگ، صندوق امانات، کافی شاپ، مرکز تجاری، باشگاه بدن‌سازی و اینترنت پرسرعت و رایگان است.

اتاق ‌های هتل زندیه شیراز

هتل زندیه اقامتگاهی عالی برای ماه عسل است و بهترین اتاق‌ها را در اختیار تازه عروس و دامادها قرار می‌دهد. سوئیت ماه عسل این هتل بسیار شیک و مدرن بوده و با گل‌های زیبایی تزیین می‌شود. از دیگر واحدهای اقامتی هتل زندیه، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته معمولی، سوئیت بیزینس و سوئیت زندیه است. تمامی این اتاق‌ها زیبا و شکیل بوده و دارای بهترین امکانات مانند میز و صندلی‌، میز کار، تخت‌های راحتی، مبلمان زیبا، کمد دیواری، پرده‌های مجلل، تلفن و تلویزیون هستند.

حرف آخر

اگر به دنبال قیمت هتل در شیراز هستید باید بدانید که هتل های مختلفی در شیراز بوده و هر کدام از آنها با توجه به امکانات رفاهی، سال ساخت، امتیاز مسافران، خدمات ویژه یا معمولی و... قیمت‌هایی را ارائه می‌دهند. شما ابتدا باید بودجه خود را در نظر گرفته؛ سپس وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید. در این وب سایت قیمت هتل های شیراز را مشاهده نموده و به صورت آنلاین یکی از آنها را رزرو نمایید. گذشته از این با ورود به وب سایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) می‌توانید تصاویر تمام هتل های شیراز را ببینید و مطابق با سلیقه خود، یکی از آنها را برای اقامت انتخاب کنید.

اطلاعات تماس ایران هتل آنلاین

شماره تماس: 05191005105

کد پستی: 7941897285

آدرس دفتر کیش: جزیره کیش، مجتمع گنجینه 2، طبقه اول، واحد 21

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید