از مازراتی 14 میلیون تومانی تا پژو 206، 400 هزار تومانی!

کدخبر: ۴۶۹۷۱۶
آیا می دانید با اجاره خودرو می توانید با 14 میلیون تومان خودرو مازراتی چند میلیاردی و با 400 هزار تومان پژو 206، 250 میلیون تومانی سوار شوید
از مازراتی 14 میلیون تومانی تا پژو 206، 400 هزار تومانی!

امروزه در ایران با توجه به افزایش نرخ دلار و تحریم ها، خرید خودرو با هزینه بسیار بالایی امکان پذیر است. همچنین ممنوع شدن واردات خودرو در ایران کماکان روی قیمت ها موثر بوده است. حال ممکن است این سوالات در ذهن شما بوجود بیاید: «ممنوعیت واردات خودرو چه تاثیری روی قیمت های آنها گذاشته است؟ آیا میدانید که اختلاف قیمت خودروهای وارداتی در داخل و خارج از ایران به چه صورتی است؟ و ... » با ما همراه شوید تا جواب این سوالات را بیان کنیم.

بد نیست بدانید که اختلاف قیمت خودروها در داخل و خارج از کشور بسیار بالا است. برای مثال با قیمت یک دستگاه پراید کم کارکرد به مبلغ 150 میلیون تومان، می توان یک دستگاه هیوندای سوناتا 2008 و یا یک تویوتا کمری 2007 خریداری کرد.

از طرفی ایجاد تحریم ها و ممنوعیت واردات خودرو و قطعات برای شرکت های خودرو سازی، قیمت خودرو های ساخت داخل را هم به شدت بالا برده است.

اجاره خودرو راهی برای رانندگی با خودرو رویاهایتان

با توجه به وضعیت بوجود آمده در صنعت خودروسازی و ممنوعیت واردات خودروهای خارجی و به طبع بالا رفتن قیمت خودروها، اجاره خودرو راهی مناسب برای ماشین دار شدن با هزینه بسیار پایین است. اگر شما قصد دارید به عنوان یک شخص خاص در دورهمی دوستانه خود ظاهر شوید، با اجاره خودرو می توانید با تنها 14 میلیون تومان مازراتی چند میلیاردی سوار شوید و خاص ترین باشید.  همچنین اگر قصد دارید از خودروهای داخلی برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنید تنها با 400 هزار تومان می توانید صاحب یک پژو 206 شوید. این در حالی است که قیمت خودرو 206 در بازار کنونی 250 میلیون تومان است!

اجاره خودرو علاوه بر مقرون به صرفه بودن، مزیت های متعددی دارد که در ادامه به آن میپردازیم:

1.مقرون به صرفه بودن :

اولین مزیت اجاره خودرو هزینه بسیار ناچیز آن نسبت به خرید خودرو است که توضیح داده شد.

2.هزینه نکردن برای استهلاک خودرو و بیمه :

با اجاره خودرو نگران خرابی و استهلاک ماشین نباشید. شرکتی که خودرو را به شما اجاره می دهد، تمام هزینه های خودرو را بر عهده دارد و شما هیچ مسئولیتی در قبال استهلاک و بیمه ماشین ندارید.

3.هر خودرو برای یک هدف :

ممکن شما قصد سفر چند روزه را داشته باشید و پس از آن شرکت در سمیناری ویژه که برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است مدنظر شما باشد. اجاره خودور به شما کمک می کند که برای هر هدفی یک خودرو در رنت کنید. مثلا برای سفر خودروهای جادار شاسی بلند و برای شرکت در سمینار خودروهای تشریفاتی بنز و بی ام و بهترین گزینه هستند.

مزایای اجاره خودرو

محبوبیت اجاره خودرو در تهران

در چند سال اخیر اجاره ماشین در تهران بسیار مرسوم شده است و اجاره ماشین بدون راننده با شرایط آسان مهیا است، به طوری که شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. جالب است بدانید بسیاری از خودروهای لوکس و لاکچری که برای مانور دادن در بلوار اندرزگو و خیابان ایران زمین شهرک غرب تردد می کنند، خودروهای اجاره ای هستند. این افراد با پرداخت هزینه بسیار ناچیز نسبت به قیمت خودرو یک روز خاطره انگیز را برای خود به ارمغان می آورند و تجربه رانندگی با بهترین خودروها را شاهد می شوند.

همچنین در شهر تهران به دلیل وجود طرح های ترافیک و شلوغی های بیش از حد وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و بی آرتی اجاره خودرو برای انجام کارهای روزمره کاربرد فراوانی دارد. اجاره کردن خودرو در این شرایط از نظر زمانی و از نظر اقتصادی نسبت به هزینه های گزاف تاکسی های تلفنی به صرفه تر است.

قوانین و مدارک برای اجاره خودرو

شرکت های اجاره دهنده در قبال اجاره خودرو مدارکی به عنوان ضمانت از مشتری دریافت می کنند. این مدارک میتواند چک، سفته، سند و... باشد. تنوع در مدارک ارائه شده به شرکت بستگی دارد، بعضی از شرکت های اجاره خودرو حتی معرفی نامه از محل کار مشتری میخواهند. بد نیست بدانید که امکان اجاره خودرو برای افراد با تابعیت خارجی وجود دارد و این افراد با پاسپورت و دیگر مدارک خود میتوانند خودرو رنت کنند.

اجاره خودرو پرارین perarinkhod

چالش های اجاره کردن خودرو

ممکن است اجاره کردن خودرو برای مشتریانی با استرس همراه باشد و ذهن آنها درگیر این مسئله شود که در صورت اجاره خودرو و تصادف چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در جواب این سوال باید گفت که همه شرکت های اجاره خودرو تمامی ماشین های خود را بیمه می کنند. اگر قصد اجاره خودرو دارید سعی کنید از شرکت اجاره دهنده که خودروهایش را بیمه کامل با سقف میزان خسارت اجاره میدهد، این کار را انجام دهید. پیشنهاد میشود مقاله قیمت‌های فضایی اجاره خودرو/ لامبورگینی، روزی ۳۰ میلیون مطالعه نمائید.

یک مسئله دیگر که ممکن است ذهن شخص اجاره گیرنده خودرو را مختل کند استرس خراب شدن خودروست. اگر خودرو در بین راه دارای نقص فنی شود چه کاری باید انجام داده شود؟ معمولا شرکت های اجاره دهنده خودرو دارای خدماتی برای مواجه با مشکلات احتمالی هستند و رای برطرف کردن مشکل اقدام می کنند.

سخن پایانی

امروزه با توجه با بالا رفتن قیمت خرید خودرو اجاره خودرو که « Rental Car  » هم نامیده می شود، بسیار مرسوم شده است و علاقه مندان به خودرو می توانند با هزینه بسیار ناچیز نسبت به قیمت اصلی خودرو، ماشین مورد نظر را اجاره کنند. شما می توانید با 14 میلیون تومان خودرو مازراتی چند میلیاردی و با پرداخت تنها 400 هزار تومان پژو 206، 250 میلیون تومانی سوار شوید. برای اجاره خودرو ارائه مدارکی در جهت ضمانت به شرکت های اجاره دهنده خودرو الزامی است. همچنین لازم است بدانید شرکت های اجاره دهنده خودرو دارای خدماتی برای مشکلات و خرابی پیش آمده برای خودروها هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید