پرداخت ارزی با پی پال در ایران

کدخبر: ۴۷۱۸۴۸
پی پال مشهورترین سیستم پرداخت آنلاین می باشد که پول بین المللی یا همان پرداخت ارزی را جابجا میکند ، که با آسان کردن ارائه خدمات مختلف اعتبار خوبی به دست آورده است.خدمات پی پال شامل خرید اینترنتی و در واقع پرداخت تمام سایت هایی است که پرداخت پی پال دارند و همچنین مزیتی که به نسبت سایر روش های پرداخت دارد این است که مقرون به صرفه تر است.
پرداخت ارزی با پی پال در ایران
پی پال معروفترین سیستم پرداخت آنلاین است که باعث انتقال پول بین المللی یا همان پرداخت ارزی می باشد، که با آسان کردن ارائه خدمات مختلف اعتبار خوبی به دست آورده است، تا جایی که اغلب سایت های خارجی درگاه پرداخت پی بال دارند.

شرکت پی بال در واقع در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و در ابتدای آغاز به کارش درگاهی برای خرید از سایت ebay  بود اما به مرور زمان در سال ۲۰۰۱ به پی پل تغییر پیدا کرد و در حال حاضر بزرگترین سیستم پرداخت ارزی به شمار می رود.

پی پال

پرداخت پی پال

پرداخت ارزی و مزایای آن

موردی که پی پال را از باقی روش پرداخت متفاوت کرده است این است که پی پال مقرون به صرفه تر است. چون پی پال در واقع کیف پول الکترونیکی جدایی است که می‌تواند به حساب بانکی متصل شود، در حالی که شما کارت های اعتباری را که توسط بانک‌ها می گیرید از نرخ حواله ارزی پیروی می کنند.

شما اگر حساب پی پال داشته باشد میتوانید به صورت آنلاین خریدهای خود را انجام دهید. برای خرید اینترنتی با پی پال، می توانید اقلام و خدمات مورد نظر خود از فروشگاه های آنلاین که درگاه پرداخت ارزی دارند، هزینه آن را به آسانی از طریق حساب پی پال خود بپردازید.

بسیاری از افراد و شرکت ها در ایران ترجیح خود را این می‌دانند که درآمد ارزی خود را در حساب پی پال ذخیره کنند چون دارا بودن حساب پی پال  به سختی داشتن حساب ارزی نیست و همین امر موجب شده که دلار پی پال به نسبت فراوان تر باشد و به دنبال آن نرخ آن در مقایسه با سایر روشهای پرداخت آنلاین بهتر باشد.

 یکی دیگر از دلایل اینکه می‌گوییم پی‌پال بهتر است این است که وقتی شما می خواهید از سایت خرید انجام دهید باید فقط برای آن تراکنش فروشنده از حساب شما پول برداشت کند در حالی که خریدهایی که شما با کارت اعتباری تان انجام می دهید این ایمنی را ندارد و فروشنده از کارت شما می تواند برداشت نماید یا اطلاعات کارت شما را به صورت ناخواسته در اختیار افراد سوء استفاده کننده قرار بدهد.

پرداخت ارزی

پرداخت ارزی

نرخ تمام شده

حواله های پی پال از دلار و یورویی که در حساب پی پال اندوخته شده است انجام می گیرد.

 از آنجایی که تدبیر اصلی پی‌پال این بوده است که از خریدار حمایت کند ، نیاز نیست شخص پرداخت کننده کارمزدی جهت انجام پرداخت پی پال انجام دهد. به همین سبب پرداخت کننده قیمتی که پرداخت می‌کند نسبت به سایر راه های پرداخت آنلاین  مقرون به صرفه تر می باشد.

 تفاوتی نمی کند حساب پی پال شما مرتبط به کدام کشور باشد شما همیشه می توانید دلار و یورو را در حساب خود ذخیره و یا از حساب خود برداشت کنید. در صورتیکه کارت‌های اعتباری دیگر کم پیش می‌آید که به واحد ارزی دلار و یورو باشد و به همین جهت موقع پرداخت نرخ تبدیل بانک باید انجام شود .

 پی پال مانند  کیف پول کار  می کند، با این اختلاف که امکانات بیشتری به شما می دهد. به محض اینکه حساب خود را شارژ کنید و اعتبار آن را بیشتر کنید، شبیه یک سیستم پرداخت ارزی برای شما کار می کند و به راحتی می توانید تراکنش های خود را انجام دهید.

زودترین پرداخت، بهترین قیمت

 اگر می خواهید خرید آنلاین انجام دهید یا برای ثبت نام آزمون هزینه های دانشگاه یا کارهای دیگر و همچنین شما اطلاع دارید که سایت پذیرنده از روش پرداخت پی پال حمایت می کند بهتر است که همین روش را برای پرداخت انتخاب کنید چون که زود ترین و قابل اطمینان ترین و کم هزینه ترین است.

 مرحله های خرید پی پال و پرداخت که شما انجام می دهید اگر با نهایت دقت و تسهیل نیز انجام گیرد باز هم کمتر از یک ساعت نمی شود که تمام میشود.

اگر شما بخواهید برای فردی پول ارسال کنید، ممکن است فرستادن پول به کیف پول پی پال از پرداخت آنلاین برایتان راحت تر باشد. برای انجام این کار شما آدرس حساب گیرنده را نیاز دارید تا در هنگام  انجام مرحله های پرداخت نام گیرنده مبلغ را وارد کنید. آدرس حساب همانند آن در ایمیل هست که به  کیف پول Paypal گیرنده اتصال دارد.

پرداخت-ارزی

پرداخت ارزی

نحوه تبدیل پی پال به ریال

امروز پی پال یکی از بهترین روش ها برای درگاه های پرداخت ارزی شده است و از رقبای خود نیز پیشی گرفته است. با توجه به‌ اینکه پی پال از نظر امنیت بسیار خوب عمل کرده است علاوه بر آن اثراتی که پی پال برای راحتی پرداخت ارزی گذاشته است واقعا غیر قابل انکار است.

با استفاده از این امکان شما می توانید در هر جای دنیا که بخواهید پول را انتقال دهید.

یکی دیگر از مواردی که در پی پال باید بدانید این است که برای انتقالات ارزی اگر حساب پی پال شما verify شده باشد می توانید از طریق شرکت هایی که کار خدمات پرداخت ارزی را انجام میدهند از حساب خود برداشت کرده و معادل ریالی آن را در حساب بانکی ایران خود دریافت کنید.

در پرداخت پی پال،  برداشت از آن و غیره به هیچ عنوان نیازی نخواهد بود که شما به صورت ماهیانه اشتراک داشته باشید و تنها لازم است که کارمزد پی پال را که مبلغ زیادی نیست پرداخت کنید. اگر حساب پی پال شما فول وریفای شده باشد می توانید از طریق شرکت هایی که کار خدمات آنلاین پرداخت را انجام میدهند از حساب خود برداشت کرده و معادل ریالی آن را در حساب بانکی که دارید دریافت کنید.

با توجه به این نکته که تحریم هایی که علیه کشور ایران صورت گرفته است و همچنین قوانین پی‌پال نیز شامل آن می شود پس نمی توانیم با آی پی ایران وارد سایت پی پال شویم.

 از طرفی سیستم امنیتی پی پال آن‌قدر بالاست، این احتمال وجود دارد که اگر آی پی شما تفاوت داشته باشد حساب شما دچار محدودیت بشود. همچنین اگر قصد خرید هایی دارید که باید به ایران ارسال شود، ممکن است که خرید شما با محدودیت روبرو شود و اینکه در انتظار تایید شدن قرار بگیرد، که این باعث شده اغلب ایرانیانی که می‌خواهند حساب پی پال بسازند از واسطه ها استفاده کنند.

 امروزه شرکت ها و سایت های زیادی افتتاح شده اند که امکان افتتاح حساب پی پال، خرید پی پال یا نقد کردن درآمد ارزی را برای افراد داخل ایران فراهم کرده است. می‌توانید به وبسایت بیست پیمنت مراجعه و از خدمات تبدیل پی پال به ریال ، موجودی خود با بالاترین قیمت دلار پی پل نقد کنید.

معمولاً نرخ دلار پی پال دو قیمت خرید و فروش را داراست، که قیمت خرید دلار پی پال عموماً از قیمت روز دلار معمولی مشخص میگردد که مانند دلار اسکناس قیمت خرید کمتر و قیمت فروش بیشتر اعلام می گردد.

برای تمامی خدمات پی پال در ایران اعم از شارژ حساب پی پال و خرید و فروش پی پال می‌توانید از طریق سایت 20payment اقدام کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید