پول دنباله و ادامه‌ی شماست!

کدخبر: ۴۷۲۰۴۷
کتاب صوتی زن و پول نوشته نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز، سوز اورمن، درمورد رابطه پیچیده‌ای زنان با پول صحبت می‌کند.
پول دنباله و ادامه‌ی شماست!

این اثر پرفروش ابزاری عملی برای هدایت شما به زندگی مالی بهتر است که با کمک آن می‌توانید کنترل زندگی خود را به دست گرفته و در مسائل مالی با موفقیت عمل کنید.

درباره کتاب صوتی زن و پول:

چه چیزی در پول وجود دارد که زندگی همه افراد جهان از جمله زنان وابسته به آن است؟ مشکلات مالی و تصمیمات غلط در این مورد از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ شاید در اطرافتان دیده باشید زنانی را که در همه چیز موفق هستند و هیچ خللی در زندگی‌شان دیده نمی‌شود. اما موضوع پول که به میان می‌آید، ناتوان می‌شوند و نمی‌توانند تصمیم درستی در این مورد بگیرند.

در این دنیای مدرن نقش زنان در جامعه روزبه‌روز در حال تغییر است و این افراد حضور پررنگی را در تجارت ایفا می‌کنند. این موضوع نوع تعامل آن‌ها با پول را نیز تغییر داده و این رابطه را بیشتر از قبل چالش‌برانگیز کرده است. زنان به‌خوبی می‌دانند چگونه در جامعه یا خانه عمل کنند و با نقش‌های جدید خود سازگاری پیدا کنند. اما چیست که ناسازگاری مالی آن‌ها را به شکلی پایدار نگه‌داشته و مانع رشد اقتصادی آن‌ها شده است؟

زنان به دلیل روحیه مادرانگی ذاتی که دارند و احساسات حمایتگر درونشان به اطرافیان، فکر می‌کنند هیچ‌چیز به طور کامل به آن‌ها تعلق ندارد. تصاحب قدرت و در اولویت قراردادن منافع شخصی چیزی دور و ناشناخته و چه‌بسا قبیح در بین آن‌ها به شمار می‌آید. به‌خصوص زمان‌هایی که این موضوعات با مراقبت از عزیزانشان در تضاد باشد، حاضرند همه چیز خود را فدا کنند.

شما می‌توانید برای دسترسی سریع و دانلود کتاب زن و پول به سایت و یا اپلیکیشن کتابراه، مراجعه نمایید. پلتفرم جامع کتابراه امکان دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی را برای شما فراهم می‌کند.

کتاب زن و پول

سوز اورمن در کتاب زن و پول (Women & Money) به همه زنان می‌آموزد که داشتن درآمد، پیش‌نیاز قدرتمند بودن است. او از شما نمی‌خواهد که روح لطیف و مهربان درون خود را بیرون بکشید و تبدیل به فردی خودشیفته و خودخواه شوید؛ بلکه برعکس در درونتان تعادلی ایجاد می‌کند که به کمک آن بتوانید در عین حمایت از عزیزانتان، از نظر مالی نیز مراقب خودتان باشید.

نویسنده عقیده دارد اگر شما بتوانید قدرت خود را حفظ کنید و متوجه ارزش درونی‌تان باشید، خیلی آسان‌تر می‌توانید به‌عنوان تکیه‌گاه برای کسانی که دوستشان دارید عمل کرده و به آن‌ها کمک کنید. مطمئن باشید اگر به شیوه‌ای پایدار قدرت خود را حفظ کنید، نه‌تنها برای دیگران ضرری نخواهد داشت، بلکه برای آن‌ها نیز سودمند است.

کتاب زن و پول با این هدف نوشته شده که با مسیر رشد و پیشرفت خود آشنا شوید و درون خود کاوش کنید. با جستجوی درونی می‌توانید کنترل بهتری نسبت به زندگی مالی خود داشته باشید و تصمیمات بهتری بگیرید. این‌گونه است که می‌توانید شاهد پیشرفت خود باشید و احساس افتخار و آرامش بیشتری کنید.

بنابراین دانستن هشت ویژگی زنان زیرک به شما کمک می‌کند تا هرچه زودتر قدرت را تصاحب کنید و منافع مالی خود را در نظر بگیرید. کتاب حاضر به‌تمامی زنان مسیر تازه‌ای معرفی می‌کند که تابه‌حال نمی‌دانسته‌اند. با شنیدن نکات ارائه شده در آن می‌توانید بپذیرید که قدرت داشتن در زندگی نیازمند درآمدی است که برایتان سودآوری داشته باشد.

هم‌اکنون با مراجعه و عضویت در اپلیکیشن کتابراه، هزاران کتاب رایگان را مطالعه نمایید. همچنین برای خرید و دانلود کتاب به صورت قانونی از تخفیفات ویژه مناسبتی و آخر هفته با کتابراه بهرمند شوید و به جمع بیش از چهار میلیون کاربر اپلیکیشن کتابراه بپیوندید.

کتاب صوتی زن و پول مناسب چه کسانی است؟

تمامی دختران و زنانی که قصد دارند استقلال مالی داشته باشند و در مدیریت پول خود مهارت کسب کنند، می‌توانند از آموزه‌های این کتاب نهایت استفاده را بکنند.

سوز اورمن را بیشتر بشناسیم:

او یکی از بهترین نویسندگان و از سخنران‌های انگیزشی رده‌بالا در جهان امروز به شمار می‌آید. سوز اورمن (Suze Orman) در طی 9 بار متوالی پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز را نوشته و به‌عنوان دستیار تهیه‌کننده نیز فعالیت داشته است. اورمن همچنین یک برنامه‌ریز مالی حرفه‌ای است و در مقام معاون سرمایه‌گذاری رئیس‌جمهور برای «Prudential Bache Securities» فعالیت داشته است.

نیویورک‌تایمز همچنین وی را مشاور مالی موردعلاقه آمریکا معرفی کرده است. اورمن که امروزه توسط ایالات متحده «نیرویی در دنیای امور مالی شخصی» نام‌گرفته، تابه‌حال دو جایزه ایمی دریافت کرده و پادکست محبوب «زن و پول» او توسط افراد زیادی شنیده می‌شود. کتاب دیگر او «9 گام برای استقلال مالی» است که موضوع آن نیز همانند همین کتاب است.

جملات برگزیده کتاب صوتی زن و پول:

- هیچ‌چیز به‌اندازۀ پول تأثیری مستقیم بر شادی من و تو ندارد.

- ما با پولمان رابطه داریم اما این رابطه بسیار مختل و ناکارآمد است.

- باید رابطه‌ای صادقانه و سالم با پول خود داشته باشیم و مجبوریم این رابطه را بازتاب رابطه با خودمان بدانیم.

- مسئله زن و پول موضوعی پیچیده است که ریشه در تاریخ و سنت دارد و تمامی موضوعات خانوادگی و اجتماعی را در برمی‌گیرد.

- تا وقتی در شرایطی که دیگر هیچ گزینه‌ای نداریم قرار نگیریم، تمایلی به برقراری ارتباط و مواجهه با مسائل مالی نداریم.

- ما حتی نمی‌توانیم بپذیریم که پول ما دنباله و ادامه ماست.

در بخشی از کتاب صوتی زن و پول می‌شنویم:

لازمۀ داشتن رابطه‌ای سالم با پول، این است که برخی نگرش‌ها را برای همیشه کنار بگذارید. از همه مهم‌تر دو احساس گناهی است که ما زنان همیشه با خودمان حمل می‌کنیم. این دو بارهایی هستند که از گذشته به همراه داریم: بار شرمندگی و تمایل به سرزنش خویش و دیگران.

نسبت به دانش خود دربارۀ پول امنیت خاطر نداری پس پشت شرمندگی آن پنهان می‌شوی، تصمیمات را به عهدۀ دیگران می‌گذاری یا در یک الگوی انفعالی گیر می‌کنی. ترجیح می‌دهی به‌جای اینکه ناکارآمدی‌هایت را نشان دهی، قیافۀ آدم‌های شرمنده را بگیری و هیچ کاری نکنی غافل از اینکه کاری نکردن بدترین تصمیم است!

تو مجبوری برای همۀ افراد، همه‌کس باشی: مادر، همسر، دختری مسئولیت‌پذیر، دوستی حامی، زنی نیک‌خواه و خلاصه بانویی گشاده‌رو در خانه و محل کار. مگر در این تصویر کلان جایی برای نشان‌دادن حس ناامنی هم باقی می‌ماند؟ اصلاً مگر وقت یادگرفتن چیزهای جدید وجود دارد؟

چه کسی وقت دارد؟ سرت خیلی شلوغ است و احتمالاً با خودت تکرار می‌کنی که باید این چیزها را خیلی زودتر می‌آموختی. همه این چیزها را از قبل می‌دانسته‌اند و حالا دیگر دیر است و حالا خودت را سرزنش می‌کنی که چرا آن‌ها زمان داشتند و تو غایب بودی. در این شرایط قطعاً از اینکه عمق ندانسته‌هایت را آشکار کنی خجالت می‌کشی.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید