نهنگ ارز دیجیتال چیست؟ + چگونه ترید می‌کند؟

کدخبر: ۴۷۲۷۶۳
ارزهای دیجیتال و بازارهای مرتبط با آن، چند سالی است که از رونق قابل توجهی برخوردار شده‌اند.
نهنگ ارز دیجیتال چیست؟ + چگونه ترید می‌کند؟

 خیلی از افراد و علاقمندان که مایل هستند تا در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده و سودهای بالایی هم به دست بیاورند، به سمت ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت کوین سوق داده شده‌اند. این موضوع باعث شده تا در کنار این چنین سرمایه‌گذاری‌هایی، مقوله آموزش ارزهای دیجیتال نیز مورد توجه قرار بگیرد.

زیرا این حوزه بسیار گسترده و پیچیده بوده و نمی‌توان آن را در مدت زمان کوتاهی فرا گرفت. به همین دلیل است که این موضوع را شاهد هستیم که هر روز برایمان پیامک‌های مرتبط با ارز دیجیتال ارسال شده و یا در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های گوناگون، به این موضوع، سرمایه‌گذاری و آموزش و یادگیری آن، اشاره می‌شود.

اصطلاحات ارزهای دیجیتال، به‌ویژه در خصوص بیت کوین، دامنه وسیعی را در بر می‌گیرد و هر فردی که به این حوزه قدم می‌گذارد، باید با آن‌ها آشنا شود و به خوبی این موارد را یاد بگیرد. اصطلاح نهنگ ارز دیجیتال یا نهنگ بیت کوین، یکی از مواردی است که این روزها آن را زیاد می‌شنویم و می‌بینیم. بنابراین، قصد داریم تا ببینیم که نهنگ ارز دیجیتال چیست؟ و چگونه ترید می‌کند؟

در ادامه نیز، با توجه به این وب‌سایت‌های گوناگونی در خصوص اطلاعات و آموزش نهنگ بیت کوین فعالیت دارند، یکی از بهترین‌ها و حرفه‌ای‌ترین‌ها را به شما علاقمندان معرفی کرده و سرویس‌های آن را در رابطه با ارز دیجیتال، بررسی کرده و توضیح دهیم.

نهنگ ارز دیجیتال چیست؟

همانطور که از اسم نهنگ بیت کوین می‌توان حدس زد، صحبت از سرمایه زیاد و در اختیار داشتن منابع عظیم بیت کوین است. به عبارتی، به آن دسته از افرادیکه در زمینه ارز دیجیتال، از منابع و رمز ارزهای بسیار زیاد برخوردار باشند و هر گونه عملی از سمت آن‌ها بتواند بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قابل توجهی قرار دهد، به اصطلاح نهنگ بیت کوین یا نهنگ ارز دیجیتال می‌گویند.

حال در ادامه این موضوع را بررسی خواهیم کرد که نهنگ بیت کوین چگونه ترید کرده و بازار رمز ارزها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. در اینجا، چند گزینه وجود دارد که به‌واسطه آن، نهنگ ارز دیجیتال می‌تواند قیمت‌های این حوزه را با کاهش و یا افزایش روبرو سازد:

کاهش قیمت: این مورد در زمانی اتفاق می‌افتد که نهنگ بیت کوین تصمیم می‌گیرد تا تمامی بیت کوین‌های خود را به فروش برساند، اما این مورد را با قیمتی کمتر انجام می‌دهد. از طرفی، نهنگ ارز دیجیتال می‌داند که بازار مربوطه نمی‌تواند تمامی‌سرمایه وی را خریداری کند.

این مورد در ادامه باعث می‌گردد تا قیمت رمز ارز، کاهش پیدا کرده و ارزش آن به‌صورت موقتی با افت روبرو شود. سپس، نهنگ بیت کوین رمز ارز مد نظر خود را می‌خرد و پس از آنکه به میزان کافی آن را تهیه کرد، به‌صورت آنی تمامی‌سرمایه خود را از بازار حذف می‌کند. به این کاهش قیمت، دامپ هم می‌گویند.

افزایش قیمت: در موارد دیگر، نهنگ ارز دیجیتال تصمیم می‌گیرد تا به افزایش قیمت بپردازد. بدین صورت که کلیه سرمایه را با قیمت بالاتری به بازار منتقل می‌کنند و در اینجا نیز، افراد و بازار قادر نخواهند بود تا پروسه خرید را انجام دهند. این موضوع باعث می‌شود تا برخی از افراد این طور تصور کنند که نرخ ارزی دیجیتال، در آینده‌ای نزدیک با افزایش روبرو خواهد شد.

به همین دلیل است که به خرید بیشتر آن اقدام می‌کنند. در اینجا است که نهنگ بیت کوین به هدف خود رسیده و با شادمانی هرچه تمام تر، ارز را با قیمتی بالاتر عرضه کرده و به فروش می‌رساند. بدین ترتیب، افرادیکه عمدتاً تازه کار هم هستند، این ارز را می‌خرند.

ویژگی های نهنگ ارز دیجیتال

ویژگی‌های نهنگ ارز دیجیتال

همان‌طور که گفته شد، نهنگ بیت کوین یا ارز دیجیتال، در واقع بیشترین سرمایه را در اختیار دارد. این افراد هیچگاه قادر به شناسایی و دستگیری نخواهند بود و از طرفی بازرسی و نظارتی هم در خصوص عملکردهایی که شرحشان رفت، وجود ندارد. تعامل و نحوه انجام معاملات آن‌ها نیز، به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن در بازار انجام می‌شود.

نهنگ ارز بیت کوین، به هیچ عنوان تمامی سرمایه‌های موجود خود را در بازار خاص یک ارز دیجیتال، آزاد و عرضه نمی‌کند. نهنگ ارز دیجیتال، از شیوه‌های حرفه‌ای و ظریفی سود برده و با استفاده از نرخ‌هایی تماماً متفاوت، نرخ خود را تنها در صرافی‌هایی ارائه می‌کند که از پیش در آن‌ها ثبت سفارش انجام داده است.

در حال حاضر، بازارهای بیت کوین و اتریوم، رشد قابل توجهی داشته و نهنگ‌ها نیز به همین دلیل در این دو بازار حضور دارند. اما نسبت به بازارها و رمز ارزهای جدید نیز بی تفاوت نبوده و با صبر و حوصله، آن‌ها را به دقت بررسی کرده و سپس به آنها رخنه می‌کنند. در این رابطه، نهنگ ارز دیجیتال این فرصت را دارد تا از آنجاییکه نرخ و قیمت ارزها در این بازار جدید پایین است، تغییرات مد نظر خود را به سادگی هرچه تمام‌تر در آن‌ها اعمال نماید.

معرفی وب‌سایت کیف پول

در مقدمه و پیشتر اشاره شد که خرید رمز ارزها و کسب اطلاعات مختلف در خصوص آن‌ها، امروزه افراد را با چالش‌های متنوعی روبرو ساخته است. این موضوع چه برای افراد تازه کار و چه کسانیکه در خصوص ارز دیجیتال، از تجربه مناسبی برخوردار هستند، تقریباً به یک میزان اهمیت دارد.

بنابراین، اشخاصی که در این حوزه فعالیت داشته و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازند، می‌باید تا به یک وب‌سایت مطمئن و حرفه‌ای دسترسی داشته تا نیازهای خود را در این زمینه پوشش دهند. شما می‌توانید در مقاله معرفی کیف پول من به بررسی بیشتر در رابطه با این صرافی ارز دیجیتال بپردازید.

به عبارتی، فعالان این حوزه، به یک کیف پول امن و مطمئن نیاز دارند. وب سایت کیف پول نیز دقیقاً همین نیاز را برای علاقمندان برآورده کرده و با ارائه خدمات مربوط به ارز دیجیتال، به‌عنوان اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. کیف پول من، از الگوها و استانداردهای مدرنی بهره می‌برد و در این خصوص، سرویس‌های ویژه‌ای را جهت نگهداری و حفظ رمز ارزها به وجود آورده است.

در کیف پول، روزانه هزاران تراکنش به‌صورت واریزی و دریافتی و بدون هیچ گونه مشکل، نگرانی و خطایی، به گردش در می‌آید. هدف کیف پول از ارائه چنین سرویس‌هایی، افزایش سهم تجارت الکترونیک در تولید ناخالص ملی و کمک و حمایت در تولید و رشد کسب و کارها است.

وب سایت کیف پول

 خدمات ارائه شده در وب‌سایت کیف پول

اگر به وب‌سایت کیف پول مراجعه کنید، با یک منوی کامل و خدمات و سرویس‌های متعددی روبرو خواهید شد. در این خصوص، همه نیازهای افراد به خوبی رفع شده و ابهامی هم وجود نخواهد داشت.

به‌عنوان مثال، کیف پول در منوی خود، خدمات و سرویس‌های ذیل را ارائه می‌دهد:

بخش صرافی: در این بخش، امکان ثبت نام و عضویت وجود داشته و کاربر می‌تواند به بیش از 1000 رمز ارز دسترسی داشته باشد و آن‌ها را به صورت کامل مرور کند.

• پیشنهاد ارز جدید، پر سودترین و جدیدترین رمز ارزها، از دیگر بخش‌هایی است که در منوی کیف پول قابل مشاهده و بررسی هستند.

بخش کارشناسی و مشاوره: یکی از سؤالاتی که کاربران تازه کار دنیای ارز دیجیتال از خود می‌پرسند، این است که از کجا باید شروع کنند. کیف پول، در وب‌سایت خود بخشی را جهت مشاوره و راهنمایی اختصاص داده است که در قسمت پشتیبانی می‌توان به آن دسترسی داشت. در این بخش، کاربر با منوی کاملی روبرو خواهد شد که در آن، سرفصل‌هایی مانند حریم خصوصی، سؤالات متداول، ثبت انتقاد و پیشنهاد و قوانین خرید و فروش، گنجانده شده است.

کیف پول ارز دیجیتال: یکی‌دیگر از بخش‌هایی که در وب‌سایت کیف پول به چشم می‌خورد، کیف پول ارز دیجیتال است. به وسیله این مورد، کاربران می‌توانند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مد نظر خود بپردازند.

بلاک چین

ویژگی‌های یک کیف پول دیجیتال امن

کیف پول من، از جمله مواردی است که در خصوص ارتقاء کیفیت خرید و فروش ارز دیجیتال، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. کیف پول دیجیتال امن، از ویژگی‌های ذیل برخوردار است:

• برخورداری از قابلیت‌های مختلف جهت افزایش سطح امنیتی حساب کاربری

• امکان انجام تراکنش انتقالی به وسیله تماس تلفنی و یا تائید پیامکی

• امکان تبدیل ارز به ریال در لحظه و دریافت سودهای قابل توجه که به‌طور حتم از جمله اهداف اصلی کاربرانی است که در زمینه ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری کرده اند.

• قابلیت نگهداری بیش از هزاران رمز ارز مختلف برای مدت زمان طولانی و انجام پروسه‌های خرید و فروش. امکان فروش در کمتر از 10 ثانیه وجود داشته و از طرفی، دریافت ارزهای دیجیتال به‌صورت آنی وجود دارد.

• قابلیت دسترسی هوشمند به کیف پول دیجیتال

• ضمانت نگهداری

• پشتیبانی 24 ساعته

• نماد اعتماد رسمی‌

• سهولت در انتقال و دریافت و قابلیت جامعیت استفاده برای همه کاربران

در نهایت، باید به حضور پر رنگ کیف پول من در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد که این موضوع سبب می‌شود تا کاربران و علاقمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این کیف پول دیجیتال امن و مدرن دسترسی داشته و نیازهای خود را به بهترین و حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن، برآورده سازند.

https://kifpool.me/wallet/bitcoin-BTC

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید