با مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان تا چه حد آشنا هستید؟

کدخبر: ۴۷۲۹۸۷
بانک پارسیان به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تأمین انتظارات آنان بوده است.
با مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان تا چه حد آشنا هستید؟

یکی از رویکردهایی که توسط شرکت‌ها در جهت ایجاد وفاداری در مشتریان، بسیار مؤثر بوده و مورداستفاده قرار می‌گیرد، ایجاد باشگاه‌ مشتریان (Customers Club) است که معمولاً به آن برنامه‌های ایجاد وفاداری از طریق روابط نزدیک اطلاق می‌شود. 

طی سال‌های اخیر بانک‌ها به‌ضرورت و اهمیت وفادار سازی مشتریان خود بیش‌ازپیش توجه نموده و عمدتاً با ایجاد باشگاه مشتریان سعی در سرمایه‌گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه داشته‌اند که به‌عنوان یکی از نمونه‌های موفق در این زمینه می‌توان به باشگاه مشتریان بانک پارسیان اشاره کرد.

بانک پارسیان به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تأمین انتظارات آنان بوده است. در همین راستا، این بانک سعی کرده است در حوزه مشتری مداری و حفظ روابط طولانی‌مدت با مشتریان متمرکز شود و خدمات متنوع‌تر و بهتری را به آن‌ها ارائه دهد.

باشگاه مشتریان بانک پارسیان

سید جمال‌الدین مرتضوی، دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان بابیان اینکه باشگاه مشتریان به دنبال ایجاد ارتباط دوسویه بین سازمان و اعضا از طریق ایجاد منفعت مادی و غیرمادی برای اعضاست، گفت : وفادار سازی و ارتباط با اعضا از الزامات باشگاه مشتریان است. 

**  وفادار سازی مشتریان با خلق خدمات و محصولات جدید 

دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان در ادامه به اهداف اصلی ایجاد باشگاه مشتریان این بانک اشاره کرد و گفت: حفظ و نگهداری مشتریان موجود بانک و گروه پارسیان، جذب مشتریان جدید و بالقوه نظام بانکی و گسترش و تمرکز فعالیت آن‌ها در بانک، هدایت و تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از خدمات بانک (خدمات بانکی و الکترونیکی) و گروه پارسیان، متناسب باسیاست‌های بانک و ایجاد ارتباطات دوسویه و فضای تعاملی برای کسب آگاهی از نیازها و خواسته‌های مشتریان ازجمله اهداف ایجاد باشگاه مشتریان بانک پارسیان است.

مرتضوی توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتریان، ارائه پاداش‌های متنوع از طریق ایجاد زنجیره تأمین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکای تجاری معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب برای اعضای باشگاه درازای گسترش فعالیت‌ها در باشگاه، افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و حفظ موقعیت رقابتی بانک در حوزه وفاداری از طریق توسعه باشگاه مشتریان را از دیگر اهداف این امر برشمرد.

**ارزیابی مثبت از عملکرد باشگاه مشتریان بانک پارسیان

وی به ارزیابی خود از عملکرد و بازخورد باشگاه مشتریان بانک پارسیان پرداخت و افزود: ما عالی نیستیم؛ خوب هستیم و سعی در خوب‌تر شدن نسبت به قبل داریم.در باشگاه مشتریان بانک پارسیان تمایلی به استفاده از واژه عالی و عبارت ما باشگاه عالی‌ای هستیم نداریم، بلکه ما خود  را نمونه یک باشگاه خوب می‌دانیم که می‌بایست هرروز خوب‌تر شویم و رشد مثبت داشته باشیم.

دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان تصریح کرد: نیک می دانیم به فراخور تغییرات فنّاوری که سرعت بسیار بالایی دارد نیاز و خواسته اعضا نیز تغییر می کند. انتظارات اعضا از باشگاه، محیطی جذاب و پویاست که مرتباً پیشنهادهای جدید و ارزنده برای اعضای خود داشته و خدمات آن، مشتریان را ترغیب به مراجعات مکرر کند. بر همین اساس نه‌تنها نمی‌توان ساختار و محتوای یکسانی برای باشگاه مشتریان بیان کرد بلکه نرم‌افزار باشگاه به‌صورت مستمر، نیازمند بهینه‌سازی و توسعه زیرساخت، تصمیم‌گیری و عکس‌العمل سریع است.

**مزایا و نحوه عضویت در باشگاه مشتریان بانک پارسیان

دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان به مزایای عضویت در این باشگاه برای مشتریان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کمپین زمستانه باشگاه با جوایزی بالغ‌بر 1.000.000.000 ریال در دو بخش وب‌سایت باشگاه و صفحه اینستاگرام باشگاه در حال انجام است.

مرتضوی افزود : مشتریان محترم با عضویت در این باشگاه و کسب امتیاز می‌توانند از تخفیف شرکای تجاری که رو به افزایش است، شرکت در کمپین‌ها، قرعه‌کشی‌های دوره‌ای، تخفیفات بیمه‌ای و نیز جوایز تخصصی بانکی که در نوع خود کم‌نظیر و یا بی‌نظیر هست مانند دریافت کارت اعتباری و یا صندوق امانات بانکی برخوردار شوند.

وی در همین زمینه ادامه داد: مشتریان و اعضای باشگاه با افتتاح حساب ویژه باشگاه مشتریان بانک پارسیان؛ بنام سبا کارت وشرکت در قرعه کشی های ویژه می توانند از شبکه تخفیفی گسترده بالغ ‌بر 7.000 پذیرنده از تخفیفی به میزان 1 تا 49 درصد بهره‌مند شوند که البته میزان درصد تخفیفات دائماً در حال تغییر است.ضمناً افرادی که عضو باشگاه نیستند با افتتاح  سبا کارت به‌طور خودکار عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان خواهند شد.

مرتضوی به نحوه عضویت در این باشگاه اشاره کرد و افزود: افراد برای ثبت‌نام و عضویت در این باشگاه می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://ipbclub.parsian-bank.ir  مراجعه کنند.

**فراهم شدن امکان عضویت در باشگاه برای همه 

به گفته وی، امکان عضویت و ثبت‌نام بدون الزام به مشتری بودن در بانک پارسیان میسر است، به‌عبارت‌دیگر همه افراد حقیقی چه مشتری بانک پارسیان باشند و چه نباشند، می‌توانند در باشگاه مشتریان بانک پارسیان عضو شده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان تأکید کرد: امکان انتخاب یکی از روش‌های احراز هویت جهت ثبت‌نام و یا ورود با استفاده از نام کاربری و رمز عبور "باشگاه مشتریان" ، "موبایل بانک" ، "اینترنت بانک" برای کاربر و تسهیل فرایند ثبت‌نام مشتریان با استفاده از حداقل فیلدهای موردنیاز میسر است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سطح‌بندی اعضا به میزان امتیاز کسب‌شده بستگی دارد به این صورت که هرچه امتیاز کسب‌شده بیشتر شود سطوح بالاتر قابل‌دسترس‌تر خواهد بود.  گفتنی است، افراد برای ورود به صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک پارسیان می‌توانند به آدرس https://www.instagram.com/pb_customers_club مراجعه کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید