محصولات مراقبت از مو بیتو BITO

کدخبر: ۴۷۴۲۱۹
بیتو یکی از برند های معتبر ایرانی است که محصولات خود را در آلمان فرموله می کند و در ایران بسته بندی و تولید می سازد.
محصولات مراقبت از مو بیتو BITO

در این قسمت قصد داریم به طور خاص به بررسی محصولات مراقبت از مو بپردازیم، و نیز یکی از برند های معتبر و بسیار با کیفیت در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

به طور کلی مو ها یکی از عناصر اساسی در زیبایی و جذابیت انسان به شمار می آیند. چرا که داشتن موهایی درخشان، براق و سالم، زیبایی اشخاص، به خصوص خانم ها، را دو چندان می کند. علاوه بر نقش زیبا کنندگی، این قسمت از بدن در ایجاد حس اعتماد به نفس در خانم ها نیز نقش مستقیمی دارد.

یکی از مسائل مهم در مورد مو، نگهداری و رسیدگی به مو ها است که تقریبا برای همه، مخصوصا خانم ها که در این مورد از خود حساسیت بیشتری نشان می دهند، دغدغه است. اما نگران نباشید. همانطور که پیش تر گفتیم، در این بخش قصد داریم به معرفی یکی از برندهای با کیفیت و معتبر در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو بپردازیم. با ما همراه باشید...

انتخاب صحیح اکسیدان

یکی از نکات مهم در مورد داشتن موی جذاب، زیبا و مطلوب، انتخاب رنگ مو و از آن مهم تر لنتخاب صحیح اکسیدان است. انتخاب اکسیدان در رسیدن به رنگ موی مطلوب یا نا مطلوب نقش اساسی دارد.

اما اکسیدان چیست؟

برای پاسخ به این سوال از نظر علمی می توان گفت اگر فرایند رنگ شدن مو را یک فرایند شیمیایی فرض کنیم ، اکسیدان در این فرایند به عنوان کاتالیزور حضور خواهد داشت. به بیان ساده تر، اکسیدان به رنگ مو فرصت کافی می دهد تا بتواند روی رنگندانه های مو تغییر مورد نظر را اعمال کند.

اما برویم سراغ اینکه اکسیدان ها چه کاربردی دارند. بله، درست متوجه شدید. مشکل اصلی همین جا است!

تقریبا همه خانم ها، ضمن اینکه با اکسیدان ها آشنایی دارند، اما در کاربرد آنها با مشکل مواجه هستند.

اکسیدان بیتو

نکته اینجاست که اکسیدان ها به وسیله عدد ها و درجه بندی های متداولی دسته بندی می شوند. در همین راستا، عدد نوشته شده روی این اکسیدان ها با میزان روشن کنندگی آن ها رابطه مستقیم دارد. به این معنی که هر چه عدد یا درجه اکسیدان بیشتر باشد، میزان روشن کنندگی آن بالاتر و هر چه عدد یا درصد آن کمتر باشد، میزان روشن کنندگی اش کمتر خواهد بود.

کرم اکسیدان بی تو با اثر بخشی عالی و کم نظیر و به دلیل سرشار بودن از مواد مغذی مورد نیاز مو، پوشش سفیدی و ثبات رنگی مو را حفظ کرده و همچنین به سبب دارا بودن خواص درمانی و ضد التهابی اعجاب انگیز، سبب حفظ نرمی و رطوبت مو خواهد شد.

به علاوه، این کرم اکسیدان به دلیل دارا بودن کم ترین درصد آمونیاک در ترکیبات خود، از بی نظمی، خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می کند.

اکسیدان های بی تو، در سه دسته بندی 3 و 6 و 9 و 12 درصدی و در حجم های 1 و 4 لیتری و 180 میلی لیتری در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

برند بی تو Bito، یکی از برند های معتبر، با کیفیت و البته پر طرفدار در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با تولیدات این برند، فرمولاسیون خاص آن ها است که سبب تمایز از تولیدات مشابه دیگر شده است.

اگر شما هم مایل به استفاده از کرم های اکسیدان Bito هستید، همین حالا می توانید از طریق شماره های درج شده در زیکوشاپ و پیج اینستاگرام ما اقدام فرمایید.

پودر دکلره بی تو Bito

زمانی که می خواهید به طور کامل رنگ موهایتان را تغییر دهید، برای نمونه از مشکی به بلوند، آن زمان به دکلره نیاز دارید.

دکلره پودری است که برای بی رنگ کردن مو با اکسیدان ترکیب می شود. به بیان دیگر، برای بیرون کردن رنگ دانه های طبیعی مو، از پودر دکلره استفاده می شود. البته برای این منظور می توانید از کرم دکلره (دکو کرم) هم استفاده کنید.پودر دکلره در دو رنگ آبی و سفید وجود دارد.

پودر دکلره سفید برای موهایی که به طور طبیعی رنگ روشن دارند و همچنین برای موهای آسیب دیده، و پودر دکلره آبی برای موهای تیره که ضخامت بالایی دارند، کاربرد دارد.نکته بسیار مهمی که باید یادآور شویم این است که دکلره حتما باید در کنار اکسیدان مصرف شود. یعنی چنانچه دکلره را با آب مخلوط کنید، فعال نخواهد شد.

از این ها که بگذریم، قطعا شما هم به دنبال پودری با کیفیت و معتبر براری دکلره کردن موهایتان می گردید.

پودر دکلره بی تو (Bito) یکی از پودر های معتبر بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. این پودر دکلره برای انواع تکنیک های روشنایی مو مناسب بوده و به کار می رود. همچنین بدون گرد و غبار می باشد. پودر دکلره بی تو Bito در رنگ های آبی، سفید و بنفش و در بسته بندی 500 گرمی موجود می باشد. این پودر می تواند ظرف 45 دقیقه موهای شما را بدون آسیب به ساختارشان به پایه 9 برساند.

برای تهیه این سه نوع پودر دکلره Bito همین حالا می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت و پیج اینستاگرام زیکوشاپ اقدام کنید.

کراتین بی تو Bito

کراتین یا کراتینه کردن مو ها چه نوع فرآیندی است؟

پروتئین اساسی موجود در ساختار مو را کراتین گویند. این پروتئین سبب درخشش و صاف بودن مو می شود و همانطور که فهمیدید، نبودن آن سبب وز یا فر شدن مو ها می گردد. از همین جا معلوم می شود که اگر مو های وز یا فر دارید، در ساختار موهایتان به اندازه کافی کراتین نیست.

اگر مو های وز یا فر دارید یکی از انواع روش ها برای صاف کردن موهایتان، کراتین یا کراتینه کردن است. کراتین کردن به عنوان روشی موقتی برای صاف کردن مو ها کاربرد داشته و تاثیر آن کاملا به کیفیت مواد کراتین بستگی دارد. بدین معنی که اگر مواد مورد استفاده در این روش از کیفیت بالایی برخوردار باشند، کراتین مو تا 6 ماه ماندگاری خواهد داشت.

اما کمی راجع به زمان کراتین کردن صحبت کنیم. این روش معمولا در سالن های زیبایی تقریبا 120 دقیقه یا بیشتر طول می کشد که البته این مدت زمان کاملا به طول (بلندی) موهایتان بستگی دارد.

شامپو صورتی بی تو

شامپو بیتو

همانطور که قبلا اشاره شد، برند بی تو Bito یکی از برند های با کیفیت، پرطرفدار و معتبر در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی است. محصولات تولیدی این برند، به دلیل دارا بودن فرمولاسیون خاص از تولیدات مشابه دیگر متمایز شده اند. شامپو های Bito هم شامل این قضیه هستند.

یکی از این شامپو ها، شامپو صورتی بی تو است. این شامپو مناسب موی خیلی خشک و رنگ شده بوده و مرطوب کننده و نرم کننده ای قوی برای موی سر می باشد. همچنین حاوی پروتئین و ویتامین بوده و مو را آبرسانی می کند.

علاوه بر خواص ذکر شده، شامپوی صورتی حاوی بیوتین و فاقد سولفات و پارابن می باشد. این شامپو از ساختار مو محافظت کرده و آلرژی و حساسیت ایجاد نمی کند.

شامپو بنفش بی تو

این شامپو هم نرم کننده و مرطوب کننده ای قوی برای مو بوده و مناسب موی دکلره و ریباندینگ شده و موی خیلی خشک می باشد. همچنین حاوی پروتئین، ویتامین و بیوتین و فاقد سولفات و پارابن می باشد.

شامپو بنفش بی تو از ساختار مو محافظت کرده و آلرژی و حساسیت ایجاد نمی کند.

شامپو فیروزه ای بی تو

این شامپو مناسب موی آسیب دیده، شکننده و خشک بوده و احیا کننده، تقویت کننده و مرطوب کننده ای قوی برای مو می باشد. همچنین حاوی ویتامین، پروتئین و بیوتین و فاقد سولفات و پارابن می باشد.

شامپو فیروزه ای بی تو از ساختار مو محافظت کرده و آلرژی و حساسیت ایجاد نمی کند.

شامپو های صورتی، بنفش و فیروزه ای بی تو، در حجم 500 میلی لیتر روانه بازار می شوند. علاوه بر این سه محصول، شامپو بدون سولفات و شامپو اسپرت روزانه بی تو، دیگر تولیدات این برند هستند.

ماسک موی بی تو

ماسک مو های بی تو در سه رنگ صورتی، بنفش و فیروزه ای و در حجم های 300 و 500 میلی لیتری، با کیفیت عالی و در بسته بندی شکیل در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با این محصولات و خرید آن ها می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت و پیج اینستاگرام زیکوشاپ اقدام فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید