هتل گرند جواهر استانبول

کدخبر: ۴۷۴۶۶۰
هتل‌های لوکس زیادی در استانبول ساخته شده تا گردشگران بتوانند در آن اقامت داشته باشند.
هتل گرند جواهر استانبول

 هرکدام از این هتل‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و باید قبل رزرو، اطلاعات کاملی درباره هرکدام از آن‌ها کسب کنید. یکی از بهترین هتل‌های 5ستاره استانبول، هتل گرند جواهر است که به تازگی در بخش اروپایی این شهر افتتاح شده است.

اگر می‌خواهید در هتل لوکس و نزدیک به جاهای دینی این شهر اقامت داشته باشید، این هتل بهترین پیشنهاد برایتان به‌حساب می‌آید. ما در ادامه این مطلب به معرفی هتل گرند جواهر استانبول خواهیم پرداخت.

امکانات ساختمان هتل گرند جواهر

امکانات زیادی در این هتل وجود دارد تا مهمانان بتوانند اقامتی خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. از رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، استخر و... بگیر تا فضای باز و ترانسفر فرودگاهی.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت است. اینترنت در همه فضاهای هتل وجود دارد و می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در رستوران هتل، هر صبح صبحانه سرو می‌شود تا مهمانان بتوانند آن‌ را میل کنند. صبحانه‌های این رستوران بوفه بوده و می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را از آن انتخاب کرده و بخورید.

این مطلب را هم بخوانید:  وسایل مورد نیاز برای سفر به استانبول

منو صبحانه رستوران پر شده از انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر قصد رزرو هتل استانبول را دارید و می‌خواهید امکانات هتلتان زیاد باشد، بهترین هتل برایتانگرند جواهر است. ازجمله خدمات رفاهی این هتل می‌توانیم به باشگاه ورزشی و استخر سرپوشیده اشاره کنیم. البته این امکانات در این‌جا خلاصه نمی‌شود.

حمام ترکی، سولاریوم، سونا و اتاق بخار دیگر امکانات رفاهی این مجموعه اقامتی محسوب می‌شوند. در محوطه هتل یک استخر روباز هم ساخته شده و می‌توانید در فصل‌های تابستان و بهار در آن آب‌تنی کنید. دورتادور استخر پرشده از مبل و صندلی‌هایی که روی بعضی از آن سایبان وجود دارد. می‌توانید روی این صندلی‌ها ریلکس کرده و نوشیدنی موردعلاقه‌تان را میل کنید.

امکانات واحدهای هتل گرند جواهر

رزرو هتل گرند جواهر استانبول از علی بابا

امکاناتی که در اتاق‌های این هتل وجود دارد، بسیار زیاد هستند و نمی‌توانیم در این مطلب همه آن‌ها را نام ببریم. دیوار اتاق‌های این هتل رنگ‌هایی شاد دارند تا بتواند روحیه مهمانان را بهبود ببخشد. مبلمان راحتی هم در واحدها وجود دارد تا بتوانید روی آن‌ها نشسته و استراحت کنید. چند اتاق جلسه و ملاقات هم در هتل ساخته شده تا بتوانید جلسه‌ها را در آن برگزار کنید. این اتاق‌ها با فاصله از واحدهای اقامتی ساخته شده‌اند و هیچ صدایی مزاحم جلساتتان نخواهد شد.

تفاوتی ندارد، دیوار همه اتاق‌های این هتل عایق است تا صدا و حرارت از آن خارج نشود. همین امکانات باعث شده که بسیاری از مهمانان از هتل گرند جواهر راضی باشند. اگر نیاز به استفاده از دستگاه پرینتر، فکس و فتوکپی داشتید، می‌توانید هزینه‌ای اضافه پرداخت کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

در هرکدام از واحدهای این هتل امکاناتی از قبیل دستگاه تهویه مطبوع، تلویزیون، آب معدنی رایگان، صبحانه رایگان، یخچال، مینی‌بار، سرویس بیدار باش، تلفن، کمد، میز مطالعه، مبل تخت‌خواب شو، وان در حمام، آویز لباس، دستگاه ‌چای‌ساز، اسپرسوساز، سشوار، اتو، دمپایی، وسایل بهداشتی رایگان، پنکه سقفی، روزنامه،  اینترنت رایگان، ماهواره، زمین فرش شده، سرویس خواب، صندوق امانات، حوله حمام، ملافه و... وجود دارد. برخی از واحدها اتاق نشیمن هم دارد که می‌توانید در آن‌ها نشسته و تلویزیون تماشا کنید.

رزرو هتل در استانبول از علی بابا

فاصله هتل گرند جواهر تا جاهای دیدنی استانبول

هرمسافری قبل از سفر هتلی را انتخاب می‌کند که با جاذبه‌های گردشگری آن شهر فاصله کمی دارد. اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری استانبول و رزرو هتل را دارید، ما به شما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه اقامتی در موقعیت مکانی عالی واقع شده و می‌توانید در کمترین زمان به جاهای دیدنی استانبول برسید. بیمارستان شیشلی و ایستگاه مترو 2 مورد از مهمترین مکان‌هایی هستند که نزدیک هتل گرند جواهر واقع شده‌اند.

از ایستگاه مترو شیشلی می‌توانید به هر مکانی که می‌توانید بروید. کلیسای چورا یکی از زیباترین جاهای دیدنی استانبول محسوب می‌شود و باید حتما از آن دیدن کنید. این کلیسا حدود 5 کیلومتر با هتل فاصله دارد. می‌توانید این مسیر را با تاکسی یا با پای پیاده طی کنید. مسجد سلیمانیه هم در فاصله 5.5 کیلومتری از هتل گرند جواهر واقع شده است. محله سلطان احمد قدیمی‌ترین محله استانبول محسوب می‌شود و بسیاری از جاهای دیدنی این شهر در آن واقع شده.

برای این‌که بخواهید به محله سلطان احمد، میدان تقسیم، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و... بروید، نیازی نیست که هزینه زیادی را بپردازید یا وقت زیادی را صرف رفت‌وآمد کنید. با کمی پیاده‌روی یا رانندگی می‌توانید به این محله دیدنی برسید. قصر توپکاپی یکی‌دیگر از مکان‌هایی است که با سفر به استانبول باید از آن دیدن کنید. این قصر باشکوه 5.6 کیلومتر فاصله دارد و برای رسیدن به آن باید 30 دقیقه پیاده‌روی کنید. پیاده‌روی در خیابان‌های استانبول یکی از تفریحاتی است که باید حتما آن را انجام دهید.

اگر می‌خواهید سوغات استانبول را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به گرند بازار بروید. این مجتمع تجاری بزرگ هم حدود 6 کیلومتر با هتل گرند جواهر فاصله دارد. در این بازار انواع اجناس، پوشاک و... به فروش می‌رسد.

ما در این مطلب هتل گرند جواهر را معرفی کردیم تا اگر قصد رزرو هتل استانبول را داشتید، بتوانید به‌راحتی این کار را انجام دهید. اگر تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید