تجربه اقامت در جزیره بی‌نظیر قشم

کدخبر: ۴۷۵۷۶۵
جزایر جنوبی و زیبای ایران، همیشه محبوب علاقمندان به سفر و گردشگری بوده‌اند.
تجربه اقامت در جزیره بی‌نظیر قشم

 جاذبه‌های بکر و طبیعت کم‌نظیر این جزایر، مهمترین دلیلی است بر اینکه هر سال در فصول مختلف، خصوصا نیمه دوم سال، افراد زیادی به این جزایر جنوبی سفر کنند و با اقامت در آنها، تجربه سفر متفاوتی را کسب کنند. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره سفر به جزیره زیبای قشم توضیحاتی را به شما بدهیم و از دیدنی‌های این جزیره به شما بگوییم و در نهایت درباره رزرو هتل قشم به شما پیشنهاداتی بدهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سفر به قشم

سفر به این جزیره جنوبی در نیمه دوم سال، خصوصا از آبان تا بهمن ماه، بیشتر توصیه می‌شود. زیرا آب و هوای قشم در نیمه اول سال بسیار گرم است و ممکن است مانع از گشت و گذار راحت شما در جزیره شود. برای سفر به قشم، راحت‌ترین راه سفر با هواپیماست. اما شما در کنار این گزینه، می‌توانید خود را با قطار یا اتومبیل شخصی و حتی اتوبوس، به بندرعباس برسانید و از آنجا با کشتی یا لنج، به قشم بروید.

قشم کجا بگردیم؟

جزیره زیبای قشم، طبیعت بکر و کم‌نظیری دارد که آگاهی از آنها پیش از سفر، به برنامه ریزی بهتر برای دیدن همه آنها، کمک خواهد کرد. مثلا می‌توانید روزی را به گشتن در تنگه چاهکوه بگذرانید و علاوه بر لذت بردن از این شاهکار طبیعت، عکس‌های خوبی نیز آنجا بگیرید. اگر به قایق سواری علاقه دارید، می‌توانید به دل جنگل‌های حرا بزنید و از دیدن مناظر فوق‌العاده این جنگل‌ها، لذت ببرید. دیدن پارک کروکدیل‌های قشم نیز خالی از لطف نیست و قطعا تجربه هیجان‌انگیزی خواهد بود. از دیگر دیدنی‌های معروف جزیره قشم می‌توان به غار خربس و دره ستارگان اشاره کرد. البته فراموش نکنید که طی اقامت‌تان در قشم، حتما برنامه‌ای را به دیدن جزایر هرمز و هنگام که فاصله زیادی با قشم ندارند، اختصاص دهید.

راهنمای رزرو هتل در قشم

برای رزرو هتل قشم ارزان و یا رزرو هتل قشم رو به دریا بصورت آنلاین، کافیست در ابتدا وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید. شما می‌توانید نام جزیره قشم را در بخش هتل داخلی جستجو کنید و تاریخ مورد نظرتان برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های این جزیره را به شما نمایش می‌دهد. سپس اگر قصد داشته باشید هتلی ارزان رزرو کنید، می‌توانید لیست را بر اساس قیمت کمتر مرتب کنید و هتل مورد نظرتان را پیدا و رزرو کنید. اگر هم دوست داشته باشید در هتلی رو به دریا اقامت داشته باشید، می‌توانید موقعیت مکانی هتل‌های لیست را بررسی کنید و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. پس از رزرو اولیه، با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، می‌توانید رزروتان را قطعی کنید و با خیال راحت به قشم سفر کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید