قیمت یک شب اقامت در هتل داد یزد

کدخبر: ۴۷۶۰۱۲
هتل داد یزد یکی از زیباترین هتل‌های شهر یزد به شمار می‌رود. این‌هتل پیشینه‌ای تاریخی دارد ولی درعین‌حال هتلی مدرن به‌حساب می‌آید.
قیمت یک شب اقامت در هتل داد یزد

این‌هتل در ایام قدیم تاسیس شده است و مربوط به مرحوم «حاج حسین داد» بود که در اوایل به‌عنوان یک گاراژ و محل استراحت باربران حمل‌ونقل مورداستفاده قرار می‌گرفت.

بعدها این‌گاراژ به دست فرزندان حاج حسین داد به هتل و اسکان مسافران درآمد و از گوشه‌کنار جهان مسافران را برای اسکان در این‌محل جذب نمود. این‌بنگاه باربری، محل ورود و خروج کالاهای مختلف به شهر بود و اتاق‌هایی برای اقامت و استراحت رانندگان و یا تجار به سبک کاروان‌سراهای ایام قدیم طراحی کرده بود.

نمونه‌های این‌هتل را نیز می‌توان در شهر کاشان مشاهده کرد؛ اما این‌بنا ظاهر تاریخی و سنتی خود را حفظ نموده است و در عین تاریخی بودن هتلی مدرن در شهر یزد به‌حساب می‌آید. این‌هتل قدمتی ۹۰ ساله دارد و در حال حاضر زیبایی ظاهر خود را به‌صورت تاریخی و مدرن تلفیق نموده و توانسته محل بی‌نظیر و زیبایی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد.

همچنین توانسته رضایت بسیاری از مسافران را نیز جلب نماید. این‌هتل به یکی از هتل‌های چهار‌ستاره این‌شهر شناخته شده است. امکانات به‌روز دنیا در این‌هتل قابل‌مشاهده است. قیمت هتل داد یزد با توجه با امکاناتی که ارائه می‌دهد متفاوت است.

معماری هتل داد یزد

هتل داد یزد از معروف‌ترین هتل‌های شهر یزد به شمار می‌رود و هتل چهارستاره‌ای درمرکز شهر یزد است. این‌بنا ظاهری کلاسیک و چشمگیر دارد که در حال حاضر با تغییراتی که در آن به وجود آمده است زیبایی خود را چندبرابر به رخ می‌کشد. در عین تغییراتی که در این‌ بنا صورت‌گرفته است، اما سبک معماری اصیل و ایرانی خود را حفظ نموده است. همچنین این‌بنا با دیواره‌های بلند و مقاوم، بنای اصلی خود را مانند یک قلعه به رخ همگان کشیده است و عکاسی در این‌مکان لذت زیادی دارد.

هتل داد1

این‌هتل باتوجه‌به این‌که به سبک معماری اصیل ایرانی ساخته شده است و پنجره‌های آن به‌سوی حیاط و فضای سبز این‌هتل باز می‌شود. منظره‌ای که از پنجره‌های این‌مکان قابل‌مشاهده است فضای زیبا و شگفت‌انگیزی را به وجود آورده که اقامت شما در این‌هتل را لذت‌بخش‌تر و دلنشین‌تر خواهد کرد. حیاط داخلی هتل داد یزد به‌صورت گودال باغچه طراحی شده است و در فصل تابستان خنکی دلپذیری را فراهم می‌آورد و همین امر معماری اصیل منطقه کویری را به نمایش می‌گذارد.

دنیای داخلی هتل داد یزد

هتل داد یزد طبق خدمات‌رسانی عالی و مشتری‌مداری و همچنین برخورد با گردشگران و مسافران توانسته در این‌چند سال اخیر افتخارات ارزشمندی را کسب نماید. این‌افتخارات به دلیل همین برخورد خوب به این‌هتل اخذ شده است. هتل داد یزد از امکانات ویژه، به‌روز و ارزشمندی بهره‌مند است.

خدمات‌رسانی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد توانسته رضایت مسافران از اقامت در این‌هتل به دست آورد. امکاناتی که این‌هتل به آن مجهز است می‌توان به استخر، ورزشگاه و سالن همایش اشاره کرد که این‌امکانات فقط بخشی از امکانات هتل داد یزد است. امروز دسترسی به اینترنت برای همگان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این‌هتل توانسته در همه اتاق‌ها همچنین در لابی نیز این‌امکان را فراهم سازد که در هر لحظه که اراده نمایید بتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

هتل داد 2

چنان‌چه خدمات دیگری را برای میهمان خود در نظر گرفته است از جمله این‌خدمات چنین است که می‌توانید از خشک‌شویی، فروشگاه صنایع‌دستی، پارکینگ و سالن همایش نهایت بهره را ببرید. اگر بخواهید در این‌هتل جشنی طبق سلیقه خود بر پا کنید سالن همایش در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید طبق سلیقه خود سالن را طراحی نمایید.

برای مشاهده لیست کامل هتل های ایران و رزرو هتل به علی بابا مراجعه نمایید.

قیمت هتل داد یزد چگونه است

در شهر یزد هتل‌های متعددی وجود دارد اما این‌هتل‌ها بر اساس امکاناتی که به مسافران خود ارائه می‌دهند هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌نمایند. اما هتل داد یزد دارای ۸۸ اتاق مجزا است که امکانات ویژه‌ای در آن جای‌داده شده است. طبق خدماتی که به مسافران ارائه داده می‌شود و همچنین ستاره‌دار بودن هتل در قیمت‌گذاری هر شبانه‌روز تاثیرگذار است. هتل داد یزد علاوه‌بر امکانات مجهز رایگانی که در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد صبحانه رایگان نیز برای مشتریان در نظر گرفته است.

قیمت هتل داد یزد به امکاناتی که درخواست کرده‌اید و دراختیار شما قرار گرفته است برای هر شبانه‌روز متفاوت است. از قضا هیچ‌گونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد و هرآنچه که در اختیارتان قرار داده شده است به همان قدر نیز هزینه دریافت خواهند کرد. زیرا هزینه‌ها در این‌هتل کاملا روشن و واضح است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید